quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
Bed is in elkaar gezet!
Echt raar om weer 70 cm boven de vloer te liggen.
Erg neuc-onvriendelijk bed. De laatste keer dat ik er sex op had knalden twee latten eronder uit.Dan maar geen sex.
Nope. Tenminste, er is hier geen sportcentrum in de buurt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:17 schreef Euc- het volgende:
[..]
Had je toch al niet
Die em-te waar jij het toen over had he, ligt die naast een sportcentrum?
Dan woon je dus richting tongelre/schaatsbaan ofzo?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nope. Tenminste, er is hier geen sportcentrum in de buurt.In zuidwestelijk Eindhoven.
Tongelreep/Schaatsbaan, da's 2 minuten fietsen van hier.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:38 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dan woon je dus richting tongelre/schaatsbaan ofzo?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:30 schreef Bluezz het volgende:
Tis nog niet af
En bovendien is het maar een gedeelte van de trap, niet helemaal, dat is too much
Ik snapte die gozer niet. Had hij nou wel of geen camera en wat deed hij nou precies eigenlijk wel en niet?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
hebben jullie dit pareltje al gezien? Nog niet eerder vertoonde foto's van i-spy24/sanni
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:32 schreef Tezz het volgende:
Ik vind het leuk Bluezz! En ik schuif net de laatste hap paddestoelenrisotto naar binnen. Het was echt weer heeeerljk! Lekker met ui en knof en witte wijn......(ja duh en gemengde paddestoelen). En toen met bospaddestoelenbouillon gaar gemaakt en daarna een schep oude kaas en klontje roomboter erdoor......echt ik kwam bijna klaar.......
quote:
Ja, ik spring er ook bij als PSV gaat ballen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:04 schreef Tezz het volgende:
En ik ga heel lang in een schuimend en heet bubbelbad..............
Leuk! Wij gaan filmpjes maken voor een collega die met de VUT gaat, ook geweldig.. al haar eigenaardigheden en gekke invallen worden verfilmdquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:51 schreef AKnynke het volgende:
Zo, weer thuis van het werk. Een filmpje gemaakt voor een collega die morgen jarig is, hilarisch!
dat wil ik ook! ik stap zo maar onder de douche. Kut gelopen..kwam er niet in! Eerst even uitzweten..quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:04 schreef Tezz het volgende:
En ik ga heel lang in een schuimend en heet bubbelbad..............
kansloos....quote:
Whehehe....ik miste hem alquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
hebben jullie dit pareltje al gezien? Nog niet eerder vertoonde foto's van i-spy24/sanni
Is echt lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
kansloos....
@ Euc: ken hem wel, nog nooit wat gehaald eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |