abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7319302
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 18:59 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Hé? Komt ze weer terug?
Als tweelingzus ofzo...

Gewoon als Macy met extra brandwonden..

whahah vandaag is weer lachen. Hoe lang kan Rick het nog uithouden, als Kimberly nog steeds geen sex wilt???

pi_7320856
ik zat net in een chat waarin allemaal mensen zaten die over B&B praatten enne ze zeiden dat thorne nooit met brooke zal trouwen, maar dat brooke wel weer terug komt bij ridge en kind van sheila en james komt nog een keer terug, enn amber komt weer terug bij rick...

of verraad ik nu alles en wil niemand dit weten ?

Strawberry Flavour..
pi_7393533
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 20:27 schreef -moi- het volgende:
ik zat net in een chat waarin allemaal mensen zaten die over B&B praatten enne ze zeiden dat thorne nooit met brooke zal trouwen, maar dat brooke wel weer terug komt bij ridge en kind van sheila en james komt nog een keer terug, enn amber komt weer terug bij rick...

Nu verpest je weer alles voor de komende 2 jaar hee
pi_7393573
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 20:27 schreef -moi- het volgende:

Ja je verdiend een permban. .
pi_7429438
Oe Macy begint erachter te komen wat er tussen Ridge en Brooke gebeurd is in Venetië... Spannend! .

En ik vind het erg jammer dat Becky nou doodgaat enzo. Waarom hebben ze haar de serie uitgeschreven? Ze doet het leuk en het is weer eens wat anders dan altijd maar de Forresters vs. de Spectra's. .

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_7586592
Oeh nog een spoiler:

thorne en brooke gaan trouwen, maar kimberley, die inmiddels verliefd op thorne is (!!!) , gaat naar thornes kamer en zoent hem, net op het moment dat bridget met een hele filmploeg kimberley achter na gaat!

morgan is zwanger van ridge en stephanie probeert morgan over te halen om abortus te plegen, maar morgan laat stephanie weten dat nix haar ervan zal weerhouden het kind te krijgen.

Unless you are prepared to take risks, you will do nothing, have nothing and be nothing
pi_7669792
Wat mooi dat Amber en Becky toch nog bij de Forresters over de vloer mogen komen.

En raar eigenlijk dat Thorne in al die jaren nog nooit vader is geworden. Die heeft er ook al heel wat geshagd.

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 02-01-2003 18:42]

LaToya rules
pi_7670512
Weet je wat ik zo vreemd vind met die soaps?
iedereen neukt met iedereen. Moet je maar eens kijken The Bold. Allemachtig, het lijkt gewoon wel een tv-parenclub.....:P
Als we niet bereid zijn een tolerante samenleving te verdedigen tegen de aanvallen van de intolerante medemens, dan zal de tolerante mens te gronde gaan, en met hem de tolerantie
pi_7670704
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 18:37 schreef sloopkogel het volgende:
Weet je wat ik zo vreemd vind met die soaps?
iedereen neukt met iedereen. Moet je maar eens kijken The Bold. Allemachtig, het lijkt gewoon wel een tv-parenclub.....:P
Ja iedereen neukt en neukt...maar Brooke is wel de grootste neukster in de serie.. Tsja volgens mij moet thorne naar een dokter gaan want hij heeft vaak geneukt, maar uiteindelijk zit hij nu nog steeds zonder kindje...
  donderdag 2 januari 2003 @ 19:52:49 #160
39758 Flashh
de mogelijkheden zen eindeloos
pi_7671676
Wat je geeft krijg je terug ........................................ [b][u]Yo MaNg DuShI FaWaKa?¿ :-S [/u][/b] ... [i] Dewi blijft cool :-)[/i]
pi_7671707
quote:
Op donderdag 19 december 2002 16:28 schreef SmashBro het volgende:
Oe Macy begint erachter te komen wat er tussen Ridge en Brooke gebeurd is in Venetië... Spannend! .

En ik vind het erg jammer dat Becky nou doodgaat enzo. Waarom hebben ze haar de serie uitgeschreven? Ze doet het leuk en het is weer eens wat anders dan altijd maar de Forresters vs. de Spectra's. .

Ja vind ik ook jammer dat ze eruit moet. .
pi_7682989
quote:
Op donderdag 19 december 2002 16:28 schreef SmashBro het volgende:

Ik vind het ook jammer dat Becky eruit gaat, maar ik irriteer me wel aan haar de laatste tijd, ze blijft maar de familie Forrester bedanken
Unless you are prepared to take risks, you will do nothing, have nothing and be nothing
pi_7689415
Ik vind die Morgan helemaal niks . Ze heeft ook een raar snoetje..
pi_7836000
quote:
Op zondag 3 maart 2002 19:15 schreef mousaka het volgende:
[afbeelding]

Wie is er nog meer fan van deze te gekke soap?
Ik volg 'm al vanaf het begin.

Ik zou het leuk vinden hier de dagelijkse afleveringen met andere fans te kunnen analyseren.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf Smashbro die banner. .
pi_7836774
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 11:22 schreef berney het volgende:

[..]

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf Smashbro die banner. .

Thanks. .
LaToya rules
pi_8066040
ohh wat was het gister een verdrietige uitzending zeg, CJ die hoort dat Becky doodgaat jullie ook met tranen in jullie ogen gekeken?
Strawberry Flavour..
pi_8066131
Ik vond vooral het stukje met Becky in de kerk zielig. Dat ze er volgens haar door God aan herinnerd werd dat het niet altijd even goed als nu met haar zal gaan. Ze moest eens weten... .
LaToya rules
pi_8083196
Nu gaat het weer 5 dagen duren voordat CJ het eindelijk eens aan Becky gaat vertellen
pi_8087174
Dit duurt wel erg lang voordat ze het 'eindelijk' eens weet.
pi_8091736
Dat huwelijksaanzoek was ontroerend. .

Ik begin Morgan al meer te waarderen trouwens. Eindelijk iemand die die egoistische, tuttige goody goody van een Taylor eens aanpakt. .

LaToya rules
pi_8092562
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 19:05 schreef SmashBro het volgende:

Ik begin Morgan al meer te waarderen trouwens. Eindelijk iemand die die egoistische, tuttige goody goody van een Taylor eens aanpakt. .

goody ,goody. .
pi_8094377
quote:

Nee, Taylor is gewoon lekker lief met nadruk op LEKKER!!!!!!!!!!! Morgan heeft zo'n rare smoel. Wanneer gaat Becky nou dood???
  vrijdag 24 januari 2003 @ 21:42:33 #173
8949 Nijntjuh
..:: Nynke! ::..
pi_8094403
quote:

huwelijksaanzoek??
update me aub ff, ik heb al een poos niet kunnen kijken door werkdrukte
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods.
..................The cats have never forgotten this.
pi_8113330
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 21:42 schreef Nijntjuh het volgende:

[..]

huwelijksaanzoek??
update me aub ff, ik heb al een poos niet kunnen kijken door werkdrukte

Nou feitelijk mis je niks want de backy story rekken ze nu zo uit.
En de Brooke/Thorne/Macy story ook.
Tussendoor zit nog de Morgan/Ridge/Taylor verhaallijn.

Het is een beetje saai de laatste tijd,maar binnenkort zal daar verandering in komen en dan haal je de schade zo in.

pi_8249424
Rick is sexy als ie kwaad is (zoals ie tegen Thorne uitviel over Brooke). .

En ligt het aan mij of is Taylor echt zo vreselijk dom? Dat ze er maar gewoon mee instemt dat Ridge de vader wordt van Morgans kind!

En wat vinden jullie van Kimberly's nieuwe haarkleur? Nu is ze helemaal net een heks, met dat zwarte haar.

LaToya rules
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')