abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6511446
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 10:39 schreef SmashBro het volgende:
Ik vind het erg dapper van Amber dat ze de confrontatie met de Forresters aangaat!
Nou ik ook geweldig gespeeld weer damn wat kan die griet goed acteren.
Pfieeeuw.

(zo leuk he ;elke keer als stephanie in beeld kwam na reclame's en ik was effe in de keuken riep mijn kleine: mama mama kom gauw. ( was de reclame weer afgelopen) )

pi_6511473
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 22:05 schreef berney het volgende:
(zo leuk he ;elke keer als stephanie in beeld kwam na reclame's en ik was effe in de keuken riep mijn kleine: mama mama kom gauw. ( was de reclame weer afgelopen) )
Haha wat schattig

Ze is toch geen fan van Kimberly he?

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6511507
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 22:06 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Haha wat schattig

Ze is toch geen fan van Kimberly he?

Nee allicht niet daar zorgt d'r moeder wel voor.
Nee we zijn groot fan van Amber
pi_6516381
super nu de stukken tussen amber en de forrester-kliek.. ze kan inderdaad goed acteren ben benieuwd wat ze nog te zeggen heeft.. jammergenoeg kan ik vanavond niet kijken
pi_6624657
Het gaat mij nu een beetje teveel over Macy, die is suf

De verhaallijnen met Amber en Rick enzo zijn veel cooler.

LaToya rules
pi_6743645
Ik snap de toegevoegde waarde van Morgan eigenlijk niet zo. En ik vind haar ook een beetje blah. Ze is niet zo sympathiek en bruisend als sommige anderen in The Bold.
LaToya rules
pi_6746554
quote:
Op maandag 11 november 2002 18:23 schreef SmashBro het volgende:
Ik snap de toegevoegde waarde van Morgan eigenlijk niet zo. En ik vind haar ook een beetje blah. Ze is niet zo sympathiek en bruisend als sommige anderen in The Bold.
Of receptioniste Megan en Clarke en Giovanni interessant zijn .
pi_6786717
amber gaat in cafee russe werken!!! irriteren jullie je ook zo aan kimberly...?? kvond amber veel leuker eind van vandaaag was wel eng zeg>> toen die maffia mensen sally neerschoten!!
Strawberry Flavour..
pi_6786939
quote:
Op woensdag 13 november 2002 21:11 schreef -moi- het volgende:
amber gaat in cafee russe werken!!! irriteren jullie je ook zo aan kimberly...?? kvond amber veel leuker eind van vandaaag was wel eng zeg>> toen die maffia mensen sally neerschoten!!
Dat meeeeeeeeeeeeeeeeeeen je niet gaat Amber in cafee Russe werken?
Kan ze Rick bedienen als hij daar komt te dineren met Kimberley.

*hoopt niet dat er iets ernstigs met Sally gebeurt*.

(ps krijgt Macy nu binnenkort dat autoongeluk omdat haar remmen geforceerd zouden zijn(ms door de mafia) ? )

pi_6787696
quote:
Op woensdag 13 november 2002 21:22 schreef berney het volgende:

[..]

(ps krijgt Macy nu binnenkort dat autoongeluk omdat haar remmen geforceerd zouden zijn(ms door de mafia) ? )

Misschien is het tijd voor een B&B spoilertopic??

Spoiler
>
>
>
>
>
>
>
Macy gaat dronken achter het stuur als ze achterkomt dat Thorne eigenlijk liever met Brooke wilt zijn. Ze krijgt een auto-ongeluk, waar Brooke ook bij betrokken raakt --> Lichaam van Macy nooit teruggevonden... Jaren later (in December in America) is ze weer springlevend in Italië.

pi_6796047
quote:
Op woensdag 13 november 2002 21:50 schreef Dragonwizard het volgende:
Macy gaat dronken achter het stuur als ze achterkomt dat Thorne eigenlijk liever met Brooke wilt zijn. Ze krijgt een auto-ongeluk, waar Brooke ook bij betrokken raakt --> Lichaam van Macy nooit teruggevonden... Jaren later (in December in America) is ze weer springlevend in Italië.
ohhh eng!!!
Strawberry Flavour..
pi_6797356
quote:
Op woensdag 13 november 2002 21:50 schreef Dragonwizard het volgende:

[..]

Misschien is het tijd voor een B&B spoilertopic??

Spoiler
>
>
>
>
>
>
>

Sjips dus duurt niet lang meer met Macy.
pi_6806264
oehh wat een jank uitzending zeg... adam die afscheid neemt van sally zal ie ooit nog terug komen?? of weer na 25 jaar
Strawberry Flavour..
pi_6806290
Ik heb het vanmiddag heeeel eventjes gezien en ik was zwaar geschokt. Sally gaat toch niet dood? Ze zag er wel heel erg slecht uit. Het arme mens.
pi_6806326
quote:
Op donderdag 14 november 2002 20:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb het vanmiddag heeeel eventjes gezien en ik was zwaar geschokt. Sally gaat toch niet dood? Ze zag er wel heel erg slecht uit. Het arme mens.
neej ze komt er wel weer bovenop zei de arts vandaag ze kon vandaag alweer met adam praten...
Strawberry Flavour..
pi_6807287
quote:
Op donderdag 14 november 2002 20:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Had liever dat Kimberly neergeschoten werd.. *Kaboem bitch*
pi_6807319
quote:
Op donderdag 14 november 2002 21:00 schreef Dragonwizard het volgende:

[..]

Had liever dat Kimberly neergeschoten werd.. *Kaboem bitch*

Dat zou echt prachtig zijn. Ik voel de tranen van vreugde al opborrelen als ik er alleen al aan denk.
LaToya rules
pi_6828849
quote:
Op donderdag 14 november 2002 21:01 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Dat zou echt prachtig zijn. Ik voel de tranen van vreugde al opborrelen als ik er alleen al aan denk.

ja heerlijk zeg
volgende week wil rick met dr naar bed maar kimberly gaat em vertellen dat ze er nog nie aan toe is
Strawberry Flavour..
pi_6840282
ik kijk het maar af en toe maar als je het een week niet gezien hebt heb je eigenlijk nog niks gemist maar toch ik kan het niet laten om het 1 keer per week te kijken
pi_6900805
Ik had verwacht dat het een beetje in zou kakken als Amber's geheim onthuld zou worden, maar het is gewoon nog steeds erg leuk. Al waren Rick en Amber een veel leuker setje dan Rick en Kimbe:rly. Ik vind Rick ook opeens een stuk minder sympathiek nu hij met Kimberly is. En ligt het aan mij of was Becky vroeger een stuk pittiger? Ze is een beetje een duf braverikje geworden, nu ook met CJ enzo... Mag van mij wel weer terug naar hoe ze eerst was. En ik vind het zielig voor Amber dat ze zich van hot naar her moet slepen om een baantje te vinden.
LaToya rules
pi_6901270
quote:
Op woensdag 20 november 2002 09:05 schreef SmashBro het volgende:
Ik had verwacht dat het een beetje in zou kakken als Amber's geheim onthuld zou worden, maar het is gewoon nog steeds erg leuk. Al waren Rick en Amber een veel leuker setje dan Rick en Kimbe:rly. Ik vind Rick ook opeens een stuk minder sympathiek nu hij met Kimberly is. En ligt het aan mij of was Becky vroeger een stuk pittiger? Ze is een beetje een duf braverikje geworden, nu ook met CJ enzo... Mag van mij wel weer terug naar hoe ze eerst was. En ik vind het zielig voor Amber dat ze zich van hot naar her moet slepen om een baantje te vinden.
Ja Rick is een softy geworden met Kimberly naast zijn zijde.
En Amber is eigenlijk degene die er het sterkst uitgekomen is in de soap.
Wat een vechtjas.
Zie het nog wel weer goedkomen met haar en de Forester familie.
Btw wat is die Morgan een ongelooflijke teef zeg kan die gauw oprotten?
En het wordt hoog tijd dat Brooke en Thorne weer bij elkaar komen dan krijgen we weer vuurwerk.
Vind wel dat Eric overact als hij weer eens ruzie heeft met Brooke en Thorne. .
pi_6901285
Ja Eric wordt sowieso een beetje irri en zeikerig, Brooke en Thorne zijn juist leuk.
LaToya rules
pi_7050718
Ik moet zo lachen om Amber he. Ze doet zo haar best maar alles misukt

Maar wat een saaie doos is die Morgan zeg. Haar gezicht kent maar één expressie. En Ridge is een slet.

LaToya rules
pi_7054730
Hoe heet die bitch met de stijle bruine haren ook al weer? Die speelt of speelde in The Bold. Nu heb ik haar gespot terwijl ze op TelSell een leuk fitnessspeeltje wilde verkopen.
pi_7054806
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 08:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe heet die bitch met de stijle bruine haren ook al weer? Die speelt of speelde in The Bold. Nu heb ik haar gespot terwijl ze op TelSell een leuk fitnessspeeltje wilde verkopen.
Hunter Tylo
Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')