quote:Nou ik ook geweldig gespeeld weer damn wat kan die griet goed acteren.
Op vrijdag 25 oktober 2002 10:39 schreef SmashBro het volgende:
Ik vind het erg dapper van Amber dat ze de confrontatie met de Forresters aangaat!
(zo leuk he ;elke keer als stephanie in beeld kwam na reclame's en ik was effe in de keuken riep mijn kleine: mama mama kom gauw.
( was de reclame weer afgelopen) )
quote:Haha wat schattig
Op maandag 28 oktober 2002 22:05 schreef berney het volgende:
(zo leuk he ;elke keer als stephanie in beeld kwam na reclame's en ik was effe in de keuken riep mijn kleine: mama mama kom gauw.![]()
( was de reclame weer afgelopen) )
Ze is toch geen fan van Kimberly he?
quote:Nee allicht niet daar zorgt d'r moeder wel voor.
Op maandag 28 oktober 2002 22:06 schreef SmashBro het volgende:[..]
Haha wat schattig
Ze is toch geen fan van Kimberly he?
De verhaallijnen met Amber en Rick enzo zijn veel cooler.
quote:Of receptioniste Megan en Clarke en Giovanni interessant zijn
Op maandag 11 november 2002 18:23 schreef SmashBro het volgende:
Ik snap de toegevoegde waarde van Morgan eigenlijk niet zo. En ik vind haar ook een beetje blah. Ze is niet zo sympathiek en bruisend als sommige anderen in The Bold.
quote:Dat meeeeeeeeeeeeeeeeeeen je niet gaat Amber in cafee Russe werken?
Op woensdag 13 november 2002 21:11 schreef -moi- het volgende:
amber gaat in cafee russe werken!!! irriteren jullie je ook zo aan kimberly...?? kvond amber veel leukereind van vandaaag was wel eng zeg>> toen die maffia mensen sally neerschoten!!
*hoopt niet dat er iets ernstigs met Sally gebeurt*.
(ps krijgt Macy nu binnenkort dat autoongeluk omdat haar remmen geforceerd zouden zijn(ms door de mafia) ? )
quote:Misschien is het tijd voor een B&B spoilertopic??
Op woensdag 13 november 2002 21:22 schreef berney het volgende:[..]
(ps krijgt Macy nu binnenkort dat autoongeluk omdat haar remmen geforceerd zouden zijn(ms door de mafia) ? )
Spoiler
>
>
>
>
>
>
>
Macy gaat dronken achter het stuur als ze achterkomt dat Thorne eigenlijk liever met Brooke wilt zijn. Ze krijgt een auto-ongeluk, waar Brooke ook bij betrokken raakt --> Lichaam van Macy nooit teruggevonden... Jaren later (in December in America) is ze weer springlevend in Italië.
quote:ohhh eng!!!
Op woensdag 13 november 2002 21:50 schreef Dragonwizard het volgende:
Macy gaat dronken achter het stuur als ze achterkomt dat Thorne eigenlijk liever met Brooke wilt zijn. Ze krijgt een auto-ongeluk, waar Brooke ook bij betrokken raakt --> Lichaam van Macy nooit teruggevonden... Jaren later (in December in America) is ze weer springlevend in Italië.
quote:Sjips dus duurt niet lang meer met Macy.
Op woensdag 13 november 2002 21:50 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
Misschien is het tijd voor een B&B spoilertopic??
Spoiler
>
>
>
>
>
>
>
quote:neej ze komt er wel weer bovenop zei de arts vandaag
Op donderdag 14 november 2002 20:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb het vanmiddag heeeel eventjes gezien en ik was zwaar geschokt. Sally gaat toch niet dood? Ze zag er wel heel erg slecht uit. Het arme mens.
quote:Had liever dat Kimberly neergeschoten werd.. *Kaboem bitch*
Op donderdag 14 november 2002 20:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb het vanmiddag heeeel eventjes gezien en ik was zwaar geschokt. Sally gaat toch niet dood? Ze zag er wel heel erg slecht uit. Het arme mens.
quote:Dat zou echt prachtig zijn. Ik voel de tranen van vreugde al opborrelen als ik er alleen al aan denk.
Op donderdag 14 november 2002 21:00 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
Had liever dat Kimberly neergeschoten werd.. *Kaboem bitch*
quote:ja heerlijk zeg
Op donderdag 14 november 2002 21:01 schreef SmashBro het volgende:[..]
Dat zou echt prachtig zijn. Ik voel de tranen van vreugde al opborrelen als ik er alleen al aan denk.
quote:Ja Rick is een softy geworden met Kimberly naast zijn zijde.
Op woensdag 20 november 2002 09:05 schreef SmashBro het volgende:
Ik had verwacht dat het een beetje in zou kakken als Amber's geheim onthuld zou worden, maar het is gewoon nog steeds erg leuk. Al waren Rick en Amber een veel leuker setje dan Rick en Kimbe:rly. Ik vind Rick ook opeens een stuk minder sympathiek nu hij met Kimberly is. En ligt het aan mij of was Becky vroeger een stuk pittiger? Ze is een beetje een duf braverikje geworden, nu ook met CJ enzo... Mag van mij wel weer terug naar hoe ze eerst was. En ik vind het zielig voor Amber dat ze zich van hot naar her moet slepen om een baantje te vinden.
Maar wat een saaie doos is die Morgan zeg. Haar gezicht kent maar één expressie. En Ridge is een slet.
quote:Hunter Tylo
Op vrijdag 29 november 2002 08:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe heet die bitch met de stijle bruine haren ook al weer? Die speelt of speelde in The Bold. Nu heb ik haar gespot terwijl ze op TelSell een leuk fitnessspeeltje wilde verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |