Voor diegenen die denken dat Ruud een wel goeie toffe gozer is - waartoe eveneens ik behoord heb:
Ruud is een geweldige stomme sukkel. Verklaring: Ik vernam onlangs dat Ruud KEVER RIJDT!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik schrok ook. Dat kan toch niet...
Advies: Stem die malloot weg s.v.p.
Einstein was een geweldige sufkut. Verklaring: Ik vernam onlangs dat een konijn!!!
Advies: rioolzuiveringsinstallatie
broem broem ruudje moet het met een kever doen!!
Daarmee reestt hij in breda van b naar Aaaaaaaa!!
wedden dat hij na het nieuwjaar in zijn achterbak die 250.000 flappen heeft.
jaja doen hem dat maar eens naaa!!
1 tip ruudje hou je oogjes open anders lijk je zo bezopen!!
quote:
op 10-31-1999 om 04:15 PM schreef strangé het volgende:
jeetje mega important!!
Ruud rijd kever!!
Wat een gezever!!
Like him even more!!fot that!!
kever rulez!!!!!!broem broem ruudje moet het met een kever doen!!
Daarmee reestt hij in breda van b naar Aaaaaaaa!!
wedden dat hij na het nieuwjaar in zijn achterbak die 250.000 flappen heeft.
A
quote:
op 10-31-1999 om 10:21 PM schreef Zuurtje het volgende:
Als de fiscus, dan langskomt bij Ruud en even 50% kansspelbelasting komt halen heeft Ruud nog maar 125K
Weet je dat zeker? Het lijkt mij namelijk geen kansspel. Meer iets inde richting van vaardigheid ofzo. Volgens mij gewoon als inkomen belast. Zit zo'n BB-bewoner ook 's in de hoogst schaal.
Volgens mij is het ook geen kansspel, tenzij het wegstemmen als loterij wordt gezien en dat sluit ik niet helemaal uit. Overigens is de kansspelbelasting geen 50 maar 25 %. Er is in het verleden vooral bij eerst RTL4 en daarna bij de gevestigde omroepen, nogal wat discussie met de belasting geweest over, is het in verschillende programma's nu wel of geen kansspel. Uiteindelijk heeft de belasting zelfs de programma's als Rad v Fortuin en Prijzenslag als kansspel beoordeeld. Dit vooral om de zaak in de hand te houden. Het zou zeer gecomplseerd geweest zijn om alle prijswinnaars in die programma's op basis van inkomstenbelasting aan te slaan. De dagwaarde van de producten in economisch verkeer zou steeds eerst moeten worden vastgesteld en vervolgens was er natuurlijk het basisinkomen dat per winnaar mede bepalend was. Het is overigens de laatste jaren gebruikelijk om de te winnen bedragen als netto na belasting te vermelden. Denk maar aan de staatsloterij. Wat de hier gehanteerde normen zijn kunnen we dus alleen maar naar gissen.
quote:
op 11-01-1999 om 11:44 AM schreef PARENA het volgende:
Klopt, 'k ken iemand die eens op één-vijfde staatslot de 10.000 gulden prijs (dus 1/5 daarvan = 2000) won en gewoon die 2000 zonder belastinggedoe kon houden.
ehh... eeeeven iets rechtzetten: de staatsloterij is nou juist de enige loterij waarbij de prijzen al verrekend zijn met het bedrag dat aan belasting moet worden betaald. dus daar zijn de prijzen 'netto', in alle andere gevallen 'bruto'.
da's zeker jou auto!!
Ga er van uit dat hier ook nog kansspelbelasting vanaf gaat (25% over het bedrag > ƒ 1000 piek).
O ja en ruud rijdt (nog) geen kever. Bij de donderdag uitzending waar de 2 enveloppen van elk ƒ 10.000 piek waren zie ruud naderhand, daar zou ik mijn kever van kunnen opknappen zodat er eindelijk mee KAN gaan rijden.
Toch blijf ik hopen dat Willem gaat winnen. Helaas, dan maar geen snoek voor Ruud.
Dat is wel mooi een van de relaxte auto's die er bestaan. Moet tegenwoordig maar eens proberen een nieuwe te kopen. Is niet te doen.
------
BigBadMotherFokker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |