Hoorde je Japio ook zeggen : "Als ik met Huub speel heb ik 50% kans om te winnen. Met jou, Claire, heb ik 100% kans"quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:48 schreef schatje het volgende:
Calire is zo verliebt op Huub, kijk hoe ze hem aankijkt. Die gaat echt niet met Jaap samenwerken.
Dag, goede ventquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar dat waren leuke weken toch?Voor de bedtijd?
Maakt toch ook niet uit.Ieder zijn eigen favo momentjes hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:52 schreef akveor het volgende:
[..]
De meningen daarover zijn verdeeld....![]()
Ik ga voor de weken met Nena, Ilona, Sylvia en Huub. die zijn me kwa gevoe iets dierbaarder. No offence Eric.
BUKKEN jij!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:52 schreef akveor het volgende:
[..]
De meningen daarover zijn verdeeld....![]()
Ik ga voor de weken met Nena, Ilona, Sylvia en Huub. die zijn me kwa gevoe iets dierbaarder. No offence Eric.
ik ga deze forum echt missen als DGK over en uit is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja echt!! Je wilt niet weten hoeveel ik al heb teruggelezenWeetje hoe cool dat is?? Als je 4 maanden van je leven bijna letterlijk kan teruglezen inclusief bijbehorende caps en goeie humor van de FOK'ers?!
Jullie zijn geweldig!
![]()
Dat lijkt me geweldigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja echt!! Je wilt niet weten hoeveel ik al heb teruggelezenWeetje hoe cool dat is?? Als je 4 maanden van je leven bijna letterlijk kan teruglezen inclusief bijbehorende caps en goeie humor van de FOK'ers?!
Jullie zijn geweldig!
![]()
Onderschat nooit een vrouw en e.v.t wraakgevoelens.Ik moet het nog zien hoor wat Claire gaat doenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:50 schreef miesy het volgende:
[..]
als zijzelf niet kan winnen gunt ze huub de hoofdprijs meer dan jaap, natuurlijk.
ik ook, trouwens.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay nog eentje dan Eric .......
[ afbeelding ]
trustenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:56 schreef Ziet het volgende:
nou ik ga naar bed
tot de volgende keer allemaal
Had het niet in de gaten, sorry. Ik stop er nu mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@DGK_Tegengas, waarom plaats je diezelfde foto's nu al voor de zoveelste keer als Eric
hier op bezoek komt ?
dus met andere woorden, claire 0% kans.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoorde je Japio ook zeggen : "Als ik met Huub speel heb ik 50% kans om te winnen. Met jou, Claire, heb ik 100% kans"
Hij probeerde haar toch ook te overtuigen met dat er iemand weg kon gaan met 75.000 euro... maar dat is iets wat niemand zeker weet. Overigens als dat al zo is geloof ik eerder dat dat voor de 4de plek is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoorde je Japio ook zeggen : "Als ik met Huub speel heb ik 50% kans om te winnen. Met jou, Claire, heb ik 100% kans"
was er wel blij mee want had ze nog niet gezien.Is het oke als ik ze op sla?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Had het niet in de gaten, sorry. Ik stop er nu mee.
Slaap lekker Zietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:56 schreef Ziet het volgende:
nou ik ga naar bed
tot de volgende keer allemaal
zou kunnen, maar kan me, met deze finale tijd, niet voorstellen dat huub nu nog echt domme risico's met haar gaat nemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:56 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Onderschat nooit een vrouw en e.v.t wraakgevoelens.Ik moet het nog zien hoor wat Claire gaat doen
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:59 schreef eusjuh het volgende:
[..]
was er wel blij mee want had ze nog niet gezien.Is het oke als ik ze op sla?
Wat lief dat jij zo lief tegen me doetquote:
Ik doel op de Gaby actiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:00 schreef miesy het volgende:
[..]
zou kunnen, maar kan me, met deze finale tijd, niet voorstellen dat huub nu nog echt domme risico's met haar gaat nemen.
Omdat skippydel zo dronken is, voelt rat zich gerechtigd haar anaal te straffen, zoiets.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:58 schreef Lobasca het volgende:
skippydel wordt alweer voor dronken tor uitgemaakt door rat![]()
maar hij paalt ér nog wel ff
Ze speculeren alleen maar over een afkoopsom. Omdat het bij BB gebruikelijk was, wil dat nog niets zeggen voor DGK. En, laten we eerlijk zijn, Miljonairs kun je toch fatsoenshalve geen fooitje van 75.000 aanbieden - Een ware Miljonair zou zich meteen beledigd voelen !quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij probeerde haar toch ook te overtuigen met dat er iemand weg kon gaan met 75.000 euro... maar dat is iets wat niemand zeker weet. Overigens als dat al zo is geloof ik eerder dat dat voor de 4de plek is.
Maar ik ben blij dat het spelelement weer even terug is alleen erg jammer dat er niet tegen B en A gespeelt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |