uberkneusquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:24 schreef Sug4r het volgende:
Brain checkt nog even of Amanda wel op tijd op bed lag bij Claire
Ik vind het wel grappig om te zien dat Brian haar eigenlijk totaal niet raakt... terwijl hij zich op loopt te vreten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian is al behoorlijk bezig. Ik snap alleen niet waarom iedereen Brian blijft antwoorden als hij zijn 'detectieve' stemmetje opzet en blijft doorvragen. Van mij zou hij meteen als antwoord krijgen "Dat zoeken wij zelf wel uit, dank je voor de moeite".
Ach, in een beetje feesttent is dat tegenwoordig standaard... zeker als mensen zo'n baggeroptreden voor hun kiezen krijgenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:26 schreef Sug4r het volgende:
Dennis is in Hoorn bij een optreden met bier gekogeld zegt Huub.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Homo's houden over het algemeen niet zo van bier
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:27 schreef miesy het volgende:
huub zegt dat ie 1.03 sec heeft gezoend.
brian sprak dit niet tegen.
ik vraag me af of je dat wel echt zoenen kunt noemen.
Jammer... snap niet waar dat voor nodig is... het is geen speler meer... laat hem toch lekker wat poen scoren met die hit van hem... Ik vond Dennis zelfs wel leuk afgelopen week bij Jensen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:26 schreef Ziet het volgende:
in hoorn is dennis afgelopen zaterdag met bier bekogeld
Dus gaan ze er maar mee gooien?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Hoi Eric, goedenacht !! Leuk je weer te zien hier.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:28 schreef DGK-Eric het volgende:
volgens mij kan het hem niet echt boeien.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo jammer dat Huub zo naïef is richting Brainless, dat gaat hem echt de kop kosten .....
Het publiek ook niet, ze gooiden massaal het bier weg. Dus kun je concluderen dat Dennix tegenwoordig optredens heeft in homo-clubsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Heej wat leuk om ook een keer naar je te kunnen zwaaien Smericquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:28 schreef DGK-Eric het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |