Daar teken ik juist wel voor!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:52 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Bloedspetters op mijn scherm hoeft ook niet, maar wel iets in die richting.....
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub heeft met een meisje getongzoend meldt hij Claire zojuist .......
Aha, lichaamsdelen die in de rondte gekwakt worden?quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Aha, lichaamsdelen die in de rondte gekwakt worden?
En dan diverse chirurgen die de boel weer aan elkaar naaien tot èèn geheel....................live op tv?quote:
Das handig, op dit punt in het spel... dus of Huub gaat er vanuit dat hij het zonder Claire ook wel redt, of hij gaat er vanuit dat ze het hem wel weer zal vergeven...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub heeft met een meisje getongzoend meldt hij Claire zojuist .......
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:12 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En dan diverse chirurgen die de boel weer aan elkaar naaien tot èèn geheel....................live op tv?
Dit wordt dus een mooi moment voor Jaap..............verder met Huub of Claire...kies maar uit dan........quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das handig, op dit punt in het spel... dus of Huub gaat er vanuit dat hij het zonder Claire ook wel redt, of hij gaat er vanuit dat ze het hem wel weer zal vergeven...
Of allebei
Het is zeker een kaart die Brian en Jaap uit zullen spelen. Maar Claire spreekt ondertussen al uit dat zoenen tijdens de optreden wel mag....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:14 schreef dieenebart het volgende:
Huub gezoend, dus zien we vanavond de overstap? Claire van Huub naar Jaap?
Dat mag ik toch eindelijk wel hopen, en dan hoeft ze helemaal geen zinderende sex met Jaap te hebben, als ze Huub maar eens duidelijk maakt dat haar steun in het spel wel wat loyaliteit vereist.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:14 schreef dieenebart het volgende:
Huub gezoend, dus zien we vanavond de overstap? Claire van Huub naar Jaap?
Wel GVD... wat is het volgende?? Dat onder haar ogen een groupie neuken ook mag?!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is zeker een kaart die Brian en Jaap uit zullen spelen. Maar Claire spreekt ondertussen al uit dat zoenen tijdens de optreden wel mag....
Ik heb audio van dit gesprek, maar ik ga het niet uploaden ..........quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:18 schreef Lobasca het volgende:
Brian probeert te stoken, maar vangt bot bij claire!
Brian is al behoorlijk bezig. Ik snap alleen niet waarom iedereen Brian blijft antwoorden als hij zijn 'detectieve' stemmetje opzet en blijft doorvragen. Van mij zou hij meteen als antwoord krijgen "Dat zoeken wij zelf wel uit, dank je voor de moeite".quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is zeker een kaart die Brian en Jaap uit zullen spelen. Maar Claire spreekt ondertussen al uit dat zoenen tijdens de optreden wel mag....
Een hoer was toch al okay? Nou bijna dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel GVD... wat is het volgende?? Dat neuken met een groupie onder haar ogen ook mag?!
Ja ja ja... dat "mag" ze dus... maar ze zal het wel weer niet doen, want dan kun je er op wachten dat een jaloerse Huub voor haar ogen met een ander meer dan zoenen gaat doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:18 schreef akveor het volgende:
Oww Claire spreekt uit dat ook zij mag zoenen met andere gasten.... dat beloofd binnenkort weer een feestje.
Ik zou hem op de korrel nemenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian is al behoorlijk bezig. Ik snap alleen niet waarom iedereen Brian blijft antwoorden als hij zijn 'detectieve' stemmetje opzet en blijft doorvragen. Van mij zou hij meteen als antwoord krijgen "Dat zoeken wij zelf wel uit, dank je voor de moeite".
Van mij zou hij horen, hou je focking kutsmoel, bosmongoolquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian is al behoorlijk bezig. Ik snap alleen niet waarom iedereen Brian blijft antwoorden als hij zijn 'detectieve' stemmetje opzet en blijft doorvragen. Van mij zou hij meteen als antwoord krijgen "Dat zoeken wij zelf wel uit, dank je voor de moeite".
Dat vind ik wel goed van haarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:18 schreef Lobasca het volgende:
Brian probeert te stoken, maar vangt bot bij claire!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |