Die $5 was er niet toen wij er waren, of het is me niet opgevallen. We hadden iemand met een "handicap" bij ons en dan krijg je een disabilities-pass en dan mag je via de uitgang naar binnen bij de attractie. Dat was gratis.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:27 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel van (extreme) achtbanen houden, ik was met mijn vriendin en mijn vader, ik en mijn vriendin vonden het er geweldig, maar mijn vader (die oa rugklachten heeft) kon gewoon nergens in. Gelukkig kun je kaartjes kopen (a 5 dollar pp per atractie) om de rijen te skippen, dus we waren in een paar uurtjes alle banen door.
Shit. Ik heb voor de zomervakantie ook via carhire3000 een auto gehuurd. Ook een Dodge Charger maar met een Hyundai ga ik niet akkoord. Eens kijken of het nog valt te cancellenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 04:13 schreef Lassekjus het volgende:
Hier een update vanuit Santa Monica! Wat is LA toch een topstad. Misschien niet de allermooiste maar zeker een hele belevenis. Santa Monica is een heerlijk stadje met leuke promenades en boulevards.. Wij zitten in embassy suites hotel... TOP hotel.
Overigens had ik mijn atuo met carhire3000 gehuurd en deze via DOLLAR opgehaald.
In de voucher stond dat we een Dodge Charger zouden krijgen or similar. Dollar heeft helemaal geen dodge meer in hun assortiment (wel op de plaatjes) dus dat was een tegenvaller. Nu zitten we met een hyunday... Ik moet zeggen... Hij rijd geweldig!! Ook probeerde ze ons nog enkele verzekeringen aan te praten waar ik maar nee tegen heb gezegd want carhire3000 was toch all inn? Naja (geen ongelukken maken dan maar=)
Groet.
Misschien dezelfde cursus gehad als de douane mensen op LAXquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:57 schreef Lassekjus het volgende:
ja... En ga niet naar DOLLAR... dramatische onamerikaanse service.
Sonata dat is best mogelijk.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:59 schreef Lassekjus het volgende:
Je kon ook jeep meekrijgen of nog een paar andere auto's.
Maar deze is gloednieuw v6 sonata... kan dat?
Hij rijdt echt super... Maar tis natuurlijk geen dodger en wat dat betreft is het een beetje oplichterij.
Amazing video!!quote:
Dan kun je beter 3 dagen Vegas en 10 dagen Yellowstone NP, daar hou je het makkelijk uit zo langquote:Op maandag 23 juni 2008 06:55 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Amazing video!!![]()
Hoezo kan ik de beren vergeten, jij hebt ze toch gezien?![]()
Kan je niet wat campinggear huren daar? Of anders iets van een nachtje in zo een logcabin lijkt me ook vet!
Verder zou ik eigenlijk ook iets van een klein hiking trip willen doen of rafting? Is dat goed te doen? En berg beklimmen (bedoel gewoon lopend zonder cliffhanging)
En de grote steden; is er nog iets leuks te doen anders dan alleen snel dingen bekijken en fotos maken?
Waarom begin je eigenlijk in SF? En is het niet goedkoper en makkelijker qua boeken om zelfde begin en eindpunt te hebben?
why oh why naar sequioa, is toch geen zak aan.quote:Op maandag 23 juni 2008 06:12 schreef WooZ het volgende:
dag 10: naar LA
dag 11: sequoia NP
dag 12-13: LA
dag 14: terugvlucht
ik weet het niet ik ben er niet geweestquote:Op maandag 23 juni 2008 13:19 schreef Blik het volgende:
[..]
why oh why naar sequioa, is toch geen zak aan.
lekker tip danquote:Op maandag 23 juni 2008 17:23 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik weet het niet ik ben er niet geweestheb 't zelf overgeslagen en naar six flags magic mountain gegaan
jaquote:
en dan neem ik aan, wegstrepen wat je het minst leuk vind. Om nou op 1 dag Disneyland, six flags en sequoia te doenquote:Op maandag 23 juni 2008 18:21 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja
LA:
1 dag universal studio's / beverly hills / hollywood
1 dag bakken op het strand en inkopen doen
1 dag disneyland / six flags / sequoia
zo dan?![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:22 schreef Blik het volgende:
[..]
en dan neem ik aan, wegstrepen wat je het minst leuk vind. Om nou op 1 dag Disneyland, six flags en sequoia te doen
http://www.motel6.com/quote:Op maandag 23 juni 2008 13:02 schreef Perfect_Survivor het volgende:
WoW!!! Valt tegen als je denkt een Charger te krijgen en je zit met een Hyundai opgescheept! (nog geen verkeerde auto op zich, maar ja je gaat niet voor niets naar de states he).
Ik las hier nog e.e.a. over super8 motels! Weet iemand nog meer van dat soort ketens, waar voor 70 a 80 dollar kunt slapen? Best western ofzo...
Bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |