abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 oktober 1999 @ 15:03:00 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_211837
Hallo allemaal,

Volgens de laatste nieuwsbrief van BB-Nu gaat het gerucht dat gisteravond de twee nieuwe bewoonsters al kennis hebben gemaakt in het BB-huis.
1. Vrouw, 42 jaar, en interesse in de astrologie.
2. Vrouw, 23 jaar, van Friese afkomst.

Zou dit waar zijn ??
(De kijkers moesten morgen toch kiezen ??)

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_211838
quote:
op 10-31-1999 om 03:03 PM schreef Harry het volgende:
Hallo allemaal,

Volgens de laatste nieuwsbrief van BB-Nu gaat het gerucht dat gisteravond de twee nieuwe bewoonsters al kennis hebben gemaakt in het BB-huis.
1. Vrouw, 42 jaar, en interesse in de astrologie.
2. Vrouw, 23 jaar, van Friese afkomst.

Zou dit waar zijn ??
(De kijkers moesten morgen toch kiezen ??)

Lijkt me toch wel onwaarschijnlijk, zeker omdat er al heel wat kritiek is over VOO de laatste dagen (verkeerde doorschakelingen etc.). Maar met VOO weet je het maar nooit... maar toch denk ik van niet.

pi_211839
Er waren toch 3 vrouwen? En dan zouden we maandag mogen stemmen welke 2 erin mogen?!
pi_211840
geloof er niks van!!ten eerst zouden er toch 3 vrouwen komen(waarvan we er 2 mochten kiezen)
Ten tweede euhh ja ik gelloof het gewoon niet!!
Vette roddel!!
Ben wel benieuwd!!ach ja even geduld!!
tommorow is the day!!!!:0
strangé who me??
ik hoop dat ik jullie hiero vaker zie!

zondag 31 oktober 1999 @ 16:12:00 #5
572 Sniper
Gull Catcher
pi_211841
We kunnen waarschijnlijk wel kiezen dat levert namelijk meer geld (meer kijkers en bellers) op. V houdt graag controle en zal het geheel sturen door de keuze van de kandidaten:

1. lekkere blonde meid van 24 jaar, slim&slank. Uitspraak: "Ik kan absoluut niet zonder sex". Kan echt zingen, en heel goed koken. Daarnaast is ze gediplomeerd danslerares zowel klassiek als modern, als housen.

2. gebruinde beach boy, 28, ook niet dom, heeft ook in het leger gezeten maar dan bij de Green Barets. Heeft tijdens zijn diensttijd 5 medailles voor moed verdient. Is overigens nu pacifist. Speelt virtuoos gitaar en keyboard. Specialiteit: Little Green Bag. Uitspraken:"Ik hou van goede gesprekken bij het haardvuur."

3. 46 jarige nobody. Is nog nooit buiten zijn/haar geboortedorp geweest. Houdt van hobbies. Uitspraak :"Ik wil graag dat geld winnen".

maandag 1 november 1999 @ 20:23:00 #6
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_211842
Vandaag op RTL-4 verkondigen leden van de Willem-fanclub hetgeen wat boven aan deze thread staat......

Het zal toch niet waar zijn

Indien toch, dan belt heel Nederland nu voor niets !

Het komt goed.... En anders maar niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')