Dank!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Yoo, done.
Dank voor het opmerken en melden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #359: Wie staat er 1 op het lijstje?
Gaat een beetje los
Ok bedankt. Mooie tijd om het het te openen jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Half april, begin mei ofzoiets. Een vaste datum is er niet, hangt ook van de EK drukte in VBL af.
Zou het graag willen mergen, maar dan raakt het criminele voetballers topic vol en is er helemaal geen topic meer om iets te bespreken. Dus TT-change van het topic van jorien naar "Criminele voetballers Deel #2" lijkt mij het beste, en dan het nog niet volle topic maar vroegtijdig sluiten.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Oud-profvoetballer verdacht van diefstal
Kan dit niet gewoon in het criminele voetballers topic? Of moet er perse weer een nieuw topic van gemaakt worden?
Posts laat ik nog even staan zo, maar hij krijgt in ieder geval een waarschuwing. Dank je.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:48 schreef djnospinzone het volgende:
Criminele voetballers - Deel #2
Wat moet je nou met dit soort postings? Het is duidelijk wat hij suggereert: negers zijn schorriemorrie, maar fatsoenlijke argumentatie, of iets anders waarop ingegaan kan worden, ho maar.
Opgeschoond.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:42 schreef sjimz het volgende:
Het Shayron Curiel topic! Pas anderhalf jaar op voetbal
Kan iemand niet even de politieke kwestie opruimen.
Het topic was leuk totdat DAM kwam
Dank je!quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 15:06 schreef VoreG het volgende:
Zou er in navolging van het posten van valse tussenstanden ook een ban kunnen staan op een valse beschrijving van de gebeurtenissen? Dat misselijkmakende getroll van bv. Jorien bij elke lichte overtreding van Ajax word je ook schijtziek van en het is een goede reden om van hem af te komen.
Tuuuuuurlijk welquote:Op maandag 17 maart 2008 01:16 schreef jmac het volgende:
Ik liep te zoeken naar een centraal eerste divisie topic maar bestaat die niet eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |