Dan moet je de rest ook vooral niet over door blijven gaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat mij betreft vooral om het bericht over Makaay dat is blijven staan.
Oke, maar iedergeval was het geen opwelling van de betreffende user over het Makaay bericht.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan moet je de rest ook vooral niet over door blijven gaan.
Inhoudelijk over de reactie laat ik over aan de VBL mods, die kunnen dat veel beter dan ik.
Ja, zelfde insteek als dat PSV dominantietopic; merge lijkt me het beste. Ik wacht nog effe op m'n collega's, wat die het beste vindenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:26 schreef borisz het volgende:
Europese topclub PSVkan op slot. Kan ook in het reguliere psv topic of die andere psv topic van DAM.
Mag ik nu een note zetten?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:47 schreef pfaf het volgende:
wegediten
Editten is met dubbel tquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tussen al m'n andere onzinnodes mag dat best.
Maar waarom precies?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Editten is met dubbel t. Zo, en nu ga ik Lost kijken. Kijk je mee?
.
quote:U hebt gezocht op het woord: editen.
RESULTAAT (max 20 woorden)
edi·ten (overgankelijk werkwoord, ook absoluut; editte, heeft geëdit)
1 redigeren
Nieuw beleid. En getrouwde mannen <1.65 mogen hier niet komen.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nieuw beleid. En getrouwde mannen <1.65 mogen hier niet komen.
Het is geen leuke opmerking en hoeft in een open topic zeker niet te blijven staan. Zelf zag ik het gisternacht pas voor het eerst, want woensdag keek ik PSV en gister had ik andere dingen te doen dan teruglezen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:34 schreef Grulez het volgende:
Waarom wordt de opmerking nu wel verwijderd eigenlijk?
Zou ook gekund hebben. Vind het nu wat overzichtelijker. Zakken na de loting wel weg.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die lotingen voor de CL en UEFA hadden trouwens toch ook 1 topic gekund samen?
Een mergeverzoek met 't dominantietopic is aangevraagd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, zelfde insteek als dat PSV dominantietopic; merge lijkt me het beste. Ik wacht nog effe op m'n collega's, wat die het beste vinden.
Nog 1 vraag dan. Voor zo verwensing naar een speler krijg je geen sanctie opgelegd ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is geen leuke opmerking en hoeft in een open topic zeker niet te blijven staan. Zelf zag ik het gisternacht pas voor het eerst, want woensdag keek ik PSV en gister had ik andere dingen te doen dan teruglezen.
Opgelost nu, we hoeven er niet weer tig posts aan te besteden.
Ik hou er over opquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ga je nog aangifte doen tegen Agustien wegens mishandeling of Cyberia voor belediging van Makaay, jorien?
Zeur niet zo, het gaat jou er alleen maar om dat de persoon Cyberia18, een Ajacied, geband wordt. We houden er nu over op. Als wij iemand waarschuwen via PM of wat dan ook, dan hoeven wij dat niet hier te melden. Not your business.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nog 1 vraag dan. Voor zo verwensing naar een speler krijg je geen sanctie opgelegd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |