Nee dat was het nietquote:
mooi is datquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een schema!![]()
Gaat hier niet echt werken vrees ik.
Met 4 katten en een kerel in huis moet je flexibel inzetbaar zijn...of gewoon wat makkelijker worden![]()
Fruts, ik heb al gedouchd! Dus ga maar gauw alle zooi van je af poetsen
Je bent juist eerder geneigd om even te kijken en het af te werken voor die dag, dan ben je binnen een half uurtje klaar en reuze trotsquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:03 schreef conleche het volgende:
Ik zag het ook!!![]()
Ik geloof niet dat het wat voor mij is zo'n schema. (of natuurlijk eigenlijk juist wel voor mij omdat ik zo'n slons ben, maar dan raak ik vast in de stress, omdat ik me niet aan het schema hou)
Ik had dat de vorige bladzijde dus ook al een keer, ik dacht al dat ik niet goed keek of op een verkeerd knopje had gedruktquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee dat was het nietIk zag dat Greys de laatse poster was, maar er was geen pagina 5 en de post van morretje was de laatste!
Alleen vandaag al dezelfde van al mijn 3 tantes die op Hyves zitten, m'n zusje idd en een ex-collega.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
Wie stuurt ze naar jou dan?
Bij mij is mijn zusje de boosdoener
Maar de rest van de week voer ik geen fuck uit hequote:
KOm je gezellig een dagje hierheenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:26 schreef Greys het volgende:
* Greys heeft uiteraard een PM gestuurd
Ik heb een onbedwingbare behoefte om iets te gaan poetsen
Komt door die topics over FlyLadies en Wondersponsjes in LIF
Precies. jij snapt emquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |