Niks, het werkt alquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
Tisser Q?
Oh en kan ik op Photobucket ook worddocumenten online zetten? Nee zeker?
Anders ging ik even massaal mijn schoonmaakschema met jullie delen, heb hem overgetypt/gemaakt![]()
quote:
Ingetjequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Fruts![]()
Zooo, net ff lekker fris gedouched.
Nu nog een uurtje in de boeken (of nou ja...uittreksel) en dan ist klaar voor vandaag
maak er een printscreen vanquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
Ing, ik heb mijn schoonmaakschema overnieuw gemaakt.
Wil je hem hebben?Wat is je mailadres ook alweer? Of hoe kan ik anders een Worddoc delen/online zetten?
Ja, op een hostquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
* Greys ook Q schouderklopje geeft
Weet jij dat misschien, waar ik een Word doc kan online zetten? Of kan dat ook via Photobucket?
Mail maar naar mn username @planet.nlquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
Ja het is mijn schoonmaakschema![]()
Dan kunnen de menschjes die dat willen (Ing en Dizzy misschien?) hem binnenhalen en aanpassen naar eigen wens. En misschien wil je hem zelf ook?![]()
Maar kan het ook mailen anders, weet alleen niet DIzzy's mailadres...
W'rum? Wilde nog onder mijn naam zetten: mopperdemopper..quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Morretje, mag die smurf weg?![]()
![]()
Fruts, ga es gauw douchen dan!
* Ingetje79 had met zichzelf afgesproken het komende uur niet te F5en
ik wacht op jou...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Morretje, mag die smurf weg?![]()
![]()
Fruts, ga es gauw douchen dan!
* Ingetje79 had met zichzelf afgesproken het komende uur niet te F5en
Ik en schoonmaken?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:48 schreef Greys het volgende:
Q, sorry, je bent een lieve schat maar ik bedacht me dat ik hem net zo goed kon mailen
Thanks!
Wil je hem zelf ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |