Hello dear!quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:32 schreef Greys het volgende:
Oh jeetje, arme KoekieHoe lang duurt zoiets meestal?
Hoi, trouwens![]()
Ohhhhh ik heb trouwens een leuke tip voor je Co! http://www.logeerboot-rotterdam.nl/
Misschien leuk als je een keertje een weekendje Rotterdam met je hubbie wilt doen, vind het echt wat voor jou!
Die wind ja... was blij dat ik met het Smartje de Brienenoord niet over hoefde
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb net het sporten afgezegd want ik ben zo ontzettend moe maar toch voel ik me er schuldig over.
oh ja ik kwam hier om te melden dat ik vrijdag een date heb
Ik wil niet teveel mijn prive leven online zetten. Ik heb zelfs de namen van mijn freggels nog nooit genoemd. Maaruh we gaan wat eten vrijdag hier achter de duinah en voor meer nieuwsgierigheid is er PMquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:05 schreef Greys het volgende:Dizzy! Wat leuk voor je!
Vertel, hoe kom je er aan?
Oke ik zal me eens richting LIF begeven.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:36 schreef Greys het volgende:
Flylady is top!Ik heb er zelfs een schemaatje door gemaakt (
) wat op mijn kast in de keuken geplakt is en zo zie ik precies wat ik maandag moet doen, dinsdag moet doen etc. Niet langer dan een half uur per dag bezig en in het weekend hoef ik dan amper wat te doen
Ik zal even kijken of hij hier op de computer staat, denk alleen op het werk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
ff pauze hoor...
Morrie![]()
En DML, spannend!!!![]()
Doe mij die PM ook ff![]()
Enne...wat voor handige schoonmaakschema's hebben we het hier over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |