Hello dear!quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:32 schreef Greys het volgende:
Oh jeetje, arme KoekieHoe lang duurt zoiets meestal?
Hoi, trouwens![]()
Ohhhhh ik heb trouwens een leuke tip voor je Co! http://www.logeerboot-rotterdam.nl/
Misschien leuk als je een keertje een weekendje Rotterdam met je hubbie wilt doen, vind het echt wat voor jou!
Die wind ja... was blij dat ik met het Smartje de Brienenoord niet over hoefde
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb net het sporten afgezegd want ik ben zo ontzettend moe maar toch voel ik me er schuldig over.
oh ja ik kwam hier om te melden dat ik vrijdag een date heb
Ik wil niet teveel mijn prive leven online zetten. Ik heb zelfs de namen van mijn freggels nog nooit genoemd. Maaruh we gaan wat eten vrijdag hier achter de duinah en voor meer nieuwsgierigheid is er PMquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:05 schreef Greys het volgende:Dizzy! Wat leuk voor je!
Vertel, hoe kom je er aan?
Oke ik zal me eens richting LIF begeven.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:36 schreef Greys het volgende:
Flylady is top!Ik heb er zelfs een schemaatje door gemaakt (
) wat op mijn kast in de keuken geplakt is en zo zie ik precies wat ik maandag moet doen, dinsdag moet doen etc. Niet langer dan een half uur per dag bezig en in het weekend hoef ik dan amper wat te doen
Ik zal even kijken of hij hier op de computer staat, denk alleen op het werk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
ff pauze hoor...
Morrie![]()
En DML, spannend!!!![]()
Doe mij die PM ook ff![]()
Enne...wat voor handige schoonmaakschema's hebben we het hier over?
Niks, het werkt alquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
Tisser Q?
Oh en kan ik op Photobucket ook worddocumenten online zetten? Nee zeker?
Anders ging ik even massaal mijn schoonmaakschema met jullie delen, heb hem overgetypt/gemaakt![]()
quote:
Ingetjequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Fruts![]()
Zooo, net ff lekker fris gedouched.
Nu nog een uurtje in de boeken (of nou ja...uittreksel) en dan ist klaar voor vandaag
maak er een printscreen vanquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
Ing, ik heb mijn schoonmaakschema overnieuw gemaakt.
Wil je hem hebben?Wat is je mailadres ook alweer? Of hoe kan ik anders een Worddoc delen/online zetten?
Ja, op een hostquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
* Greys ook Q schouderklopje geeft
Weet jij dat misschien, waar ik een Word doc kan online zetten? Of kan dat ook via Photobucket?
Mail maar naar mn username @planet.nlquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
Ja het is mijn schoonmaakschema![]()
Dan kunnen de menschjes die dat willen (Ing en Dizzy misschien?) hem binnenhalen en aanpassen naar eigen wens. En misschien wil je hem zelf ook?![]()
Maar kan het ook mailen anders, weet alleen niet DIzzy's mailadres...
W'rum? Wilde nog onder mijn naam zetten: mopperdemopper..quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Morretje, mag die smurf weg?![]()
![]()
Fruts, ga es gauw douchen dan!
* Ingetje79 had met zichzelf afgesproken het komende uur niet te F5en
ik wacht op jou...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Morretje, mag die smurf weg?![]()
![]()
Fruts, ga es gauw douchen dan!
* Ingetje79 had met zichzelf afgesproken het komende uur niet te F5en
Ik en schoonmaken?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:48 schreef Greys het volgende:
Q, sorry, je bent een lieve schat maar ik bedacht me dat ik hem net zo goed kon mailen
Thanks!
Wil je hem zelf ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |