quote:Meet Walter White, a high school chemistry teacher sleepwalking through life when, boom, a terminal diagnosis changes everything. Liberates him. Empowers him to use his chemistry skills anew: to man a rolling drug lab and finance the future for his struggling family. It's an uncontrolled experiment with the American dream. And it finally wakes him up
Idd.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:39 schreef Mirel het volgende:
Damn, schokkend hoe dat meisje doodgaat. Meesterlijk ook met die muziek. Denk dat Walt haar dood liet gaan om Jesse iets te laten inzien en haar uit zijn leven te houden, maar toch.
![]()
![]()
en zo geschiedde het de laatste afleveringenquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:03 schreef J.F.Sebastian het volgende:
Ik vind het seizoen erg matig tot nu toe. Mijns inziens was de insteek van de serie dat Walter door zijn ziekte eindelijk het ware licht zou zien. In dit seizoen is het een en al ellende, met als dieptepunt de grote rol voor een stereotype 'bad ass' latino gangster. Totaal over de kop. Het zou veel interessanter zijn geweest als Walter er een succesvol dubbelleven op na hield. Enerzijds het les geven,de familie en anderzijds het koken.
Begrijp me niet verkeerd, het hoeft van mij absoluut niet zo naïef/vrolijk te zijn als de serie Weeds, maar van een serie die is begonnen met deze insteek verwacht ik toch een andere aanpak:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:38 schreef PlarkPlark het volgende:
Zou er een nieuw season komen?Dat 3e seizoen was allang bevestigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2e seizoen was echt tof.
![]()
renewed through the 2009-10 season (the show's third of 13 episodes) on 4/2/09quote:
Net gedaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:31 schreef feelsgoodman het volgende:
Weekje terug al de 7 eps in een enkele avond erdoorheen gejaagd, puike serie.
tvp.
Dat niet, maar wel erg leuk. Seizoen 2 was echt heel goed. In 3 dagen tijd er doorheen geramd. Terwijl ik genoeg andere dingen te doen hadquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
echt veel vetter dan bijvoorbeeld the wire daar ben ik na 2 afleveringen maar mee gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |