abonnement Unibet Coolblue
pi_58515285
Maarmaaarmaaaaar als Rebecca wíst dat ze niet zwanger was, dan zou ze toch nooit die test laten doen?

Dus kan het niet zijn dat ze zelf wel denkt zwanger te zijn?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_58515337
Ik mag Callie nog steeds niet!
pi_58515357
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 17:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maarmaaarmaaaaar als Rebecca wíst dat ze niet zwanger was, dan zou ze toch nooit die test laten doen?

Dus kan het niet zijn dat ze zelf wel denkt zwanger te zijn?
Ze wilde ook geen test en echo, alleen iets voor de morning sickness...
pi_58515367
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Callie en Hahn zouden echt hoog scoren als beste stel in een TV-serie ooit. Ik hoop dat dat gaat gebeuren .

Heb nog steeds niet de moeite genomen om Private Practice te kijken, ondanks dat Addison echt m'n favoriete Grey's karakter is. is het de moeite waard?
Ik heb alleen de pilot gezien en ik vind het niet de moeite waard .
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:47:19 #105
148174 Kantar
TV junkie.
pi_58523475
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 17:37 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik heb alleen de pilot gezien en ik vind het niet de moeite waard .
Hmm, ik had daar ook een reactie op achtergelaten maar blijkbaar is ie niet goed doorgekomen ofzo. Anywho, daarin zei ik dat de eerste paar afleveringen (t/m pak 'm beet episode 4) niet megaleuk waren, een beetje teleurstellend zelfs, maar dat het naarmate je verder in het seizoen komt, het wel veel leuker wordt hoor. Ik moest toen ff wennen aan het idee van Addison in een andere omgeving, maar nu vind ik haar ook echt een California-girl. Leuke serie iig.
pi_58523572
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Callie en Hahn zouden echt hoog scoren als beste stel in een TV-serie ooit. Ik hoop dat dat gaat gebeuren .

Heb nog steeds niet de moeite genomen om Private Practice te kijken, ondanks dat Addison echt m'n favoriete Grey's karakter is. is het de moeite waard?
Het is geen GA, maar er zit aardige humor in, en het kijkt best lekker weg. Bewaar het voor de zomerstop, heb je alsnog iets nieuws te kijken van Shonda's hand .
pi_58523778
Er is weer een sneak peek uit. Kan hem niet zien op deze computer .

Hier is' ie

http://www.tv.com/video/14050/the-becoming?o=tv&tag=latest;videos;watchbtn;0
pi_58525044
Wat je ziet is dus McDreamy en irritante Greys lopen. Dan staan ze stil en praten. Over de schoudershot bij Shepperd, daarna bij Meredith en dan weer bij MickyD en dan weer bij Meredith. Dit gaat zo'n 5 keer door. Bij de laatste shot over de schouder van McD zie je die zuster die hij date aanlopen. Ze kijkt wat nerveus en zegt wat. McD zegt wat en kijkt daarna M. aan.
Camera laat alleen nog McD en M zien en dinges is dan uit beeld. Opeens roept M. nog wat (volgens mij: wait). Fade to black.


Het is wel zo dat ik geen geluid heb
A little bit hateful
pi_58525776
Blijkbaar heeft Mer net iets heel geweldigs gedaan bij een patient. Mer en Der praten allemaal over how great het was etc. Dan zegt Mer, vertel me wanneer ik dit en dit moet doen, welke symtomen, dan ben ik voorbereid. Dan zegt Der, nee, ik blijf wel. I'll stay with you. Dan komt Rose en vraagt of Der komt, want ze hadden na werk afgesproken oid. Dan zegt Der dat hij moet blijven. Rose zegt oh, en loopt weg. Mer roept haar dan terug en zegt tegen Der dat hij met haar mee moet als ze plannen hebben en dat ze hem wel oppiept als er iets is. Dan zegt Der, I"ll stay with you if you want to. Einde scene.
pi_58526004
Wat zielig voor Rose. Ze is zo'n opgewekte lieve ook nog vrouw en dan krijg ze met zo iemand te maken.
A little bit hateful
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:25:19 #111
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58527485
Ze had het kunnen weten toch er wordt daar toch genoeg geroddeld
pi_58546173
TVP

Met wat goed nieuws
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van spoilerfix
pi_58546323
Oe, zijn er eigenlijk weer podcasts? *gaat checken?
pi_58568202
Het was weer een erg fijne aflevering

Lexie is top!

Meredith en Derek
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:05:56 #115
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58572901
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 04:14 schreef Irrem het volgende:
Het was weer een erg fijne aflevering

Lexie is top!

Meredith en Derek
Helemaal mee eens idd
pi_58573140
Ik dacht eerst dat Bailey geen form in mocht vullen omdat Adele het niet mocht weten...

Maar goeie aflevering idd, Callie en Hahn keken nog wel apart na dat lachen...
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_58573376
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 04:14 schreef Irrem het volgende:
Het was weer een erg fijne aflevering

Lexie is top!

Meredith en Derek
Ja kijkt het lekker weg bij het ontbijt zo een serie?
A little bit hateful
pi_58575348
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:18 schreef Cootz het volgende:
Ik dacht eerst dat Bailey geen form in mocht vullen omdat Adele het niet mocht weten...

Maar goeie aflevering idd, Callie en Hahn keken nog wel apart na dat lachen...


PeRi kan weer even rustig ademhalen, geen Ava deze keer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58576821
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:17:56 ]
pi_58577739
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:17:57 ]
pi_58583993
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:18 schreef Cootz het volgende:
Ik dacht eerst dat Bailey geen form in mocht vullen omdat Adele het niet mocht weten...

Maar goeie aflevering idd, Callie en Hahn keken nog wel apart na dat lachen...
Haha, dat dacht ik ook .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2008 @ 23:12:03 #122
163650 Greys
pi_58585477
Wow, wat een toffe aflevering

Steamy & Dreamy in de lift "Who's the bigger whore?"
Alex met zijn pogingen om daadwerkelijk een ander mens te worden.
Die jongens...
Callie en Hahn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58585657
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:29 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ja kijkt het lekker weg bij het ontbijt zo een serie?
Ten tijde van mijn verneukte slaapritme keek ik die dingen om 5 uur 's ochtends .

Erg goede aflevering weer. Alex . Het is zó'n gave personage. Meredith was hard bezig met zichzelf voor gek houden, maar de psych heeft daar flink op in gehakt.

Was ik de enige die hardop 'Wat?!'riep toen Christina begon te zingen? . En Lexie die uit alle macht probeert te troosten en maar mee gaat zingen .

Overigens kan ik de Grey Matter blogs aanbevelen. Die worden geschreven door de schrijvers van de afleveringen, en er zitten vaak hints in, zonder dat het spoilerig wordt.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2008 @ 23:22:24 #124
163650 Greys
pi_58585766
Ik voelde me zeer ongemakkelijk toen ze begon te zingen
En nog meer ongemakkelijk toen Lexie 'Hey!' riep en mee begon te doen

Alex is tof. Alleen ben ik geneigd om heel hard in zijn oor te tetteren dat hij in de maling wordt genomen, want hij doet zo zijn best!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58585863
Ik vind het vooral grappig hoe lexie een beetje nerdy mee gaat met alles
Ongemakkelijk vind ik al die gay voorstellingen
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')