Nee, Folk metal moest het worden..quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:36 schreef Witchfynder het volgende:
Zeg me dat 'nachtvorst' niet een of andere stofzuiger black metalband is..
tja... die knakker heette gewoon anne, en zei dat het in 't fries oane waart, kan ik niks aan doenquote:
Ja die is niet nieuwquote:Op donderdag 13 maart 2008 07:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zeg piemel, 500 euro is een koopje voor een nieuwe, niet twijfelen, gewoon doen!
[..]
Opgelost, slotje!
tuurlijk trek ik dat, en het is niet alleen blije duentjes.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:05 schreef Deansensitized het volgende:
Onze zanger heet Anne Renze, maar noemen we ook Anne, en niet Oane, dus
En volkmetal is met blije deuntjes, trek je dat wel?
Ik heb ooit een bas gehad, maar die heb ik verkocht. Verder staat hier een keyboard in huis (van de vrouw) waar ik een klein beetje op pingel, en heb ik, als rechtgeaarde folkie, een hele stapel mondharmonica's in de kast liggenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hey, wat ik mij ineens afvroeg.. wat voor instrumenten spelen de mensen hier nog meer naast gitaar? Ik weet dat Cynic stiekem drumt, Dribbel_ hoopt bas te spelen en Dupje van alles en nog wat moet, maar hoe zit het met de rest?.
Nee, dat valt best mee. Je krijgt er al redelijk snel een leuk riedeltje uit. Natuurlijk vergt echt goed spelen de nodige oefening, maar het is makkelijker dan dwarsfluit, of toetsen, om maar wat te noemen.....quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:38 schreef Sloggi het volgende:
Is dat nou moeilijk, mondharmonica spelen?
Ik denk het welquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:10 schreef Sloggi het volgende:
Gemakkelijker dan gitaar leren spelen.
Dan koop je die!quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja die is niet nieuw. Voor honderd euro meer heb ik een nieuwe met twee jaar garantie.
Dat ga ik dan ook doenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan koop je die!
Alsnog opgelost, alsnog slotje!
Woehoe stylish, hoe ziet ie eruit op echte foto's?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:09 schreef Laertes het volgende:
Hoera Hoera Hoera!
Ik heb vandaag m'n nieuwe aanwinst geregeld, namelijk een Fender Hot Rod Deluxe Wine Red ltd
[ afbeelding ]
Net uitgeprobeerd, sjit wat een vette sound.
Omdat ie een hekel heeft aan z'n buren?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:12 schreef Sloggi het volgende:
Mooi ding man. Waarom ben je voor de Hot Rod gegaan en niet voor de Blues Deluxe?
Hoezo ook? De Blues is 15...quote:
Ja, lezen is moeilijk voor mij..quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:55 schreef Sloggi het volgende:
Dat is de Blues Junior. Je hebt ook nog een Blues Deluxe, die zit in dezelfde prijsklasse als de HRD.
Deze heeft een Celestion speaker ipv een Eminence, en een 'More Drive' switchquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:12 schreef Sloggi het volgende:
Mooi ding man. Waarom ben je voor de Hot Rod gegaan en niet voor de Blues Deluxe?
Ik ga em zo ophalen, dan maak ik wel ff een echt fotootje!quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Woehoe stylish, hoe ziet ie eruit op echte foto's?
[..]
Omdat ie een hekel heeft aan z'n buren?
De Blues Jr. is ook onderdeel van de Hot Rod serie, net als de Hot Rod Deluxe en de Blues Deluxe. De DeVille's zijn ook Hot Rod'squote:Op donderdag 13 maart 2008 15:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, lezen is moeilijk voor mij..Is de hotrod niet gewoon, zoals de naam al zegt, wat hotter?
Ik heb vroeger altijd slagwerk gespeeld, van triangel tot pauken, maar voornamelijk kleine trom. Ik wilde altijd een drumstel, maar daar was nooit plaats voor thuis, dus toen ben ik maar gitaar gaan spelenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Randstad? Wat is dat? Ik woon in Holland..
.
Hey, wat ik mij ineens afvroeg.. wat voor instrumenten spelen de mensen hier nog meer naast gitaar? Ik weet dat Cynic stiekem drumt, Dribbel_ hoopt bas te spelen en Dupje van alles en nog wat moet, maar hoe zit het met de rest?.
Goedkoop omdat er veel voorkomende types zijn. 12AX7 word bijna overal in gebruikt! en el84 is ook zeer bekend! (let op!! een gemached setje buizen is meestal duurder dus die EL84 gematched zal wel iets duurder uitvallen)quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:04 schreef Sloggi het volgende:
Een vraagje:
In een Blues Junior zitten twee EL84 buizen (eindtrap) en drie 12AX7 buizen. Via Google kom ik op 15 euro per stuk voor die 12AX7's en 9 euro voor die EL's. Zit er ook nog verschil in kwaliteit van het merk buis of zijn dit type buizen gewoon spotgoedkoop? Voor 60 euro heb je ze allemaal vervangen.
Het mocht wel, maar het ging qua plaats niet. Mijn vader bijvoorbeeld is namelijk erg muzikaal gericht. Hij heeft vroeger altijd fluit gepeeld, lange tijd dikke trom, nu heeft hij een saxofoon, alt-sax, kleine trom, keyboard, trompet, mondharmonica, elektronisch orgel, damn, hij zou zo een muziekzaak kunnen beginnen....quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:05 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, ik wilde ook altijd drummen, maar dat mocht niet.. Ga ik ooit nog wel doen hoor, zeker weten.
.
Ik speel af en toe didgeridooquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Randstad? Wat is dat? Ik woon in Holland..
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |