Als je het laat doen, dan moet het nog gebiased worden en dat kost ook weer wat...quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:04 schreef Sloggi het volgende:
Een vraagje:
In een Blues Junior zitten twee EL84 buizen (eindtrap) en drie 12AX7 buizen. Via Google kom ik op 15 euro per stuk voor die 12AX7's en 9 euro voor die EL's. Zit er ook nog verschil in kwaliteit van het merk buis of zijn dit type buizen gewoon spotgoedkoop? Voor 60 euro heb je ze allemaal vervangen.
je hebt goedkope buizen die minder klinken en onbetrouwbaar zijn, en betere (dus ook duurdere) die beter klinken! ook vaak vergulde pootjes (hoe heet dat?) etc... je hebt ook NOS (new old stock) buizen, dat zijn oude maar nog niet gebruikte buizen. vaak uit voorraden van bedrijven of het leger.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:04 schreef Sloggi het volgende:
Een vraagje:
In een Blues Junior zitten twee EL84 buizen (eindtrap) en drie 12AX7 buizen. Via Google kom ik op 15 euro per stuk voor die 12AX7's en 9 euro voor die EL's. Zit er ook nog verschil in kwaliteit van het merk buis of zijn dit type buizen gewoon spotgoedkoop? Voor 60 euro heb je ze allemaal vervangen.
Nee, dan had hij vast iets van Tjerk geheten of Tjipke of Sicco ofzo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:00 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, Dupje een 'ho' noemen gaat ook wat ver.
En Ares is mijn bro niet, zou ie willen
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:29 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, dan had hij vast iets van Tjerk geheten of Tjipke of Sicco ofzo..
Altijd gedacht dat het Bearnt moest zijn maar Beant schijnt dus ook te kunnen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, of Oane, Rients, Piter, Douwe, Klaas, Gurbe, Beant, Durk, Syb, Geart.... mogelijkheden zijn eindeloos
[ afbeelding ]
Was ook niet als verbetering bedoeld. Puur een constatering dat ik vandaag toch nog iets geleerd heb.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:52 schreef Deansensitized het volgende:
Ik meende zonder r hoor...
Whahaha, joh, ga dan maar lekker doorquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:00 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, Dupje een 'ho' noemen gaat ook wat ver.
En Ares is mijn bro niet, zou ie willen
Jildert, Bowe, Rixt, Hidde, Siebe enz?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, of Oane, Rients, Piter, Douwe, Klaas, Gurbe, Beant, Durk, Syb, Geart.... mogelijkheden zijn eindeloos
[ afbeelding ]
me oom uit friesland is ook met r geloof ik!quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:52 schreef Deansensitized het volgende:
Ik meende zonder r hoor...
Mit Sahne!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:20 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
me oom uit friesland is ook met r geloof ik!
Rixt is een meisjesnaam. De rest zou wel kunnen, net als Goytzen, Wopke, Rindert, Herre, Freark, Sape en Aukequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:17 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jildert, Bowe, Rixt, Hidde, Siebe enz?
Wil niet meteen zeggen dat het een Friese naam isquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kende een Fries uit Burgum die zo heet. Kan er ook niks aan doen. [afbeelding].
Het mogen dan wel buren zijn maar we hebben het destijds niet voor niets afgestoten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:10 schreef Deansensitized het volgende:
Wil niet meteen zeggen dat het een Friese naam is
Maar je zat wel dichtbij, we zijn op't laatst toch buren
Klopt, net als alles wat in de randstad woontquote:
Randstad? Wat is dat? Ik woon in Holland.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, net als alles wat in de randstad woont
Kun je nagaan, dat hebben zelfs nog eerder afgestoten dan groningen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
Randstad? Wat is dat? Ik woon in Holland..
.
Ik zou iets met toetsen moeten kunnen, daar heb ik vroeger nog les in gehad. Maar de laatste 18 jaar weinig tot niets mee gedaan. Misschien dat ik er binnenkort weer eens mee ga beginnen maar dan moet eerst de roland rd300sx een stuk goedkoper worden. Verder kan ik nog wat gepiep uit een blokfluit krijgen maar dat klinkt behoorlijk vals en ik weet niet of dat nou aan die blokfluit of aan mij ligtquote:Hey, wat ik mij ineens afvroeg.. wat voor instrumenten spelen de mensen hier nog meer naast gitaar? Ik weet dat Cynic stiekem drumt, Dribbel_ hoopt bas te spelen en Dupje van alles en nog wat moet, maar hoe zit het met de rest?.
Ik trommel ook op alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Randstad? Wat is dat? Ik woon in Holland..
.
Hey, wat ik mij ineens afvroeg.. wat voor instrumenten spelen de mensen hier nog meer naast gitaar? Ik weet dat Cynic stiekem drumt, Dribbel_ hoopt bas te spelen en Dupje van alles en nog wat moet, maar hoe zit het met de rest?.
Sicco zo heet de vader van Jacob ookquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dan had hij vast iets van Tjerk geheten of Tjipke of Sicco ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |