Ik weet in ieder geval wie ik straks NIET moet toevoegen aan m'n friendslist. Fijn dat je dat nu voor mij nogmaals bevestigdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en een ps3 heb je niet, zal je ook nooit krijgen
ik had je ook nooit geaccepteerdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wie ik straks NIET moet toevoegen aan m'n friendslist. Fijn dat je dat nu voor mij nogmaals bevestigd
Hmm wat doe je in m'n friendlist (360) trouwens?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik had je ook nooit geaccepteerd
Bij mij sta je er ook niet in, dat hij dan bij jou nog blijft staanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hmm wat doe je in m'n friendlist (360) trouwens?
* kickt Jorien meteen uit de list
GT5 komt pas in 2009 uit, dus je kan alvast ene jaar genieten van wat GT5 gaat bieden, en bovendien worden je prestaties in GT5:P meegenomen naar GT5. Dus héél erg zonde is het niet IMHO.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:57 schreef Gewas het volgende:
Gran Turismo Prologue ziet er wel ontzettend gaaf uit. Maar toch ga ik hem niet halen. Vind het een beetje zonde als je straks de echte koopt en dan zit je met een demo van weet ik veel hoeveel euro.
Heb trouwens een filmpje gezien van Rainbow Six Vegas 2, ziet er onwijs vet uit!
Oh. Maar zit er dan al een 'carreer' mode in de Prologue?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
GT5 komt pas in 2009 uit, dus je kan alvast ene jaar genieten van wat GT5 gaat bieden, en bovendien worden je prestaties in GT5:P meegenomen naar GT5. Dus héél erg zonde is het niet IMHO.
De MP mode heeft zo te zien nu dezelfde GFX als deSP. DE MP mode van Vegas heeft echt lelijke GFX:Pquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:01 schreef Gewas het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=t-_dkiYzaiw
Dit is het filmpje van Rainbow Six Vegas 2.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:02 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oh. Maar zit er dan al een 'carreer' mode in de Prologue?
Daar zijn de meningen dus over verdeeld. Volgens mij komt de careermode pas in de full GT5.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:36 schreef Beach het volgende:
Probeer ik iedereen van fok toe te voegen; is er geen ruimte voor iedereen
hoezo niet? omdat Sony er niet in geloofd dat mensen meer dan 50 vrienden kunnen hebben...quote:
wirecard.comquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
de nieuwe maps van cod4 zien er zo vet uit.
hoe moet je dat betalen met CC ?
dat heb ik niet
ja, Virgin Radio werkt gewoon direct in de PS3-browser.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:20 schreef Beach het volgende:
Das kut![]()
maarre; kan ik webradio (een stream aac+/mp3) afspelen op de ps3 zóner eerst het via mijn pc te moeten streamen?
neeeeeeeeeee niet die virgin radioquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, Virgin Radio werkt gewoon direct in de PS3-browser.
Wat lul je?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
de nieuwe maps van cod4 zien er zo vet uit.
Je loopt achter kindervrind, er zijn al pics van de nieuwe maps van cod4 te vinden on the interwebs.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat lul je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |