omdat over een paar maanden de echte GT uitkomt en je zit met je prologue van 35-40 euroquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:49 schreef Wessiej het volgende:
Nou zit ik eigelijk te twijfelen, zal ik Prologue kopen, maarja ik koop elk spel, waarom deze nou niet
Wat een paupers, kunnen ze niet normaal een race game uitbrengen ofzo? MS poept er 2 in 1 jaar uit.quote:
Ja maar de mensen @ PD zijn perfectionisten. Het wachten op een nieuwe GT is het altijd dubbel en dwars waard geweestquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat een paupers, kunnen ze niet normaal een race game uitbrengen ofzo? MS poept er 2 in 1 jaar uit.
prologue is meer dan een demoquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:29 schreef Beach het volgende:
En geld vragen voor een uitgebreide demo
Yup, 1 auto duurt 6 maanden om aan te werken geloof ik. Kun je nagaan, 70 stuks, in de "demo".quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja maar de mensen @ PD zijn perfectionisten. Het wachten op een nieuwe GT is het altijd dubbel en dwars waard geweest
Bij BM?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:51 schreef Wessiej het volgende:
Iemand moet mij echt in een dwangbuis stoppen, heb nu ook gran turismo prologue besteld, terwijl ik niet eens zeker weet of ik die wel wou
quote:
quote:Wesley,
Het spel is netjes door ons opgestuurd dus of TNT Post heeft het verneukt of jij loopt de boel te flessen !!
Als je me je rekening nummer kan mailen dan stort ik morgen je geld terug.
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Games
O rly?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:22 schreef jorienvdherik het volgende:
wat praat je nou stom, net of wesley een spel laat opsturen van iets dat 5 km van zn huis is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |