Lees jij gewoon niet en post je maar raak?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Firmware 2.17 nu te downloaden
Nieuws | 13 maart 2008 - Firmware 2.17 is vanaf nu beschikbaar is als download via het PlayStation Network. Door na 'Systeemupdate' te gaan, wordt de update automatisch naar je PlayStation 3 gedownload. Het betreft dit keer geen grote update. Sony heeft laten weten dat de firmware bedoeld is om de stabiliteit van sommige online games te verbeteren.
^^quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:37 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Precies, zo bedoelde ik het, had alleen geen zin om het uit te typen
Ach, wij early adopters begrijpen elkaar
Hij bedoelt het vast goed...quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:13 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Lees jij gewoon niet en post je maar raak?
Oh maar dat heb ik absoluut ook wel, ben nog steeds tevreden met het ding, het ging me ook alléén om de updates. Is nu al bijna een jaar geleden dat ik om half 1 's nachts met een big smile mijn PS3 voor het eerst opstartte en het "plingpling" geluidje hoorde bij het opstarten van R:FoMquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hoe dan ook, veel dingen zijn voor verbetering vatbaar, maar dat neemt niet weg dat ik wel heel veel lol met de PS3 & games.
Wel een preview bij de burenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:45 schreef ikookhier het volgende:
Iemand al een review gezien van Viking Battle for Asgardziet er best lekker uit
Klik Klik 2 voor video's
heb er een mail over gestuurd naar Sony (als die al goed aankomtquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:59 schreef SToRM81 het volgende:
De Europese PS Store is geüpdate. Er staat een nieuwe track pack voor Guitar Hero 3 in, een trailer en een thema...
Het wordt echt erger met de week lijkt het wel.
Damn you!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:56 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wel een preview bij de burenEindelijk weer een PS3 game die mij tof lijkt
Je kan je guitar hero 3 gitaar niet gebruiken voor rockband !!!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:52 schreef RedemptioN het volgende:
Nyko FrontMan guitar besteld ( http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=347849 ) voor mijn rock band =]
begin April eindelijk rocken, en dan kan ik guitar hero er ook nog bij bestellen =]
Speel je ze ook daadwerkelijk of verzamel je ze alleen maarquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:07 schreef Wessiej het volgende:
Damn you!
Mijn 12e ps3 game dan maar weer in 4 weken
Ach zo nu en dan speel ik wel eens wat jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:16 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Speel je ze ook daadwerkelijk of verzamel je ze alleen maar![]()
Ik heb nu zo'n 14 games in een jaar tijd gekocht voor de PS3 en dat vond ik al redelijk wat...
deze wel =], deze is gemaakt voor Rock Band en voor Guitar hero 3quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:13 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Je kan je guitar hero 3 gitaar niet gebruiken voor rockband !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Argh komen ze nu meequote:Op donderdag 13 maart 2008 14:34 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
deze wel =], deze is gemaakt voor Rock Band en voor Guitar hero 3
dit staat ook als ik er op zoek:
"The new Nyko Controllers that come with these bundles are the first and only Guitar Controllers compatable with Guitar Hero 3 and Rock Band on PS3."
http://www.guitarzerotohe(...)tman-wireless-guitar
zie filmpje op het einde
thanksquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:56 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wel een preview bij de burenEindelijk weer een PS3 game die mij tof lijkt
hij is volgens mij nog niet zo heel lang uit in Amerika, maar ik had contact met Nyko opgenomen wanneer ze gingen leveren in Nederland, en heb via hun doorgekregen dat Komplett leverancier van hun is...quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:42 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Argh komen ze nu mee![]()
Ik zit met een gewone guitar hero 3 gitaar opgescheept
Ik ga wel gewoon voor de losse rockband gitaar, ik heb immers gh3 al.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:59 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
hij is volgens mij nog niet zo heel lang uit in Amerika, maar ik had contact met Nyko opgenomen wanneer ze gingen leveren in Nederland, en heb via hun doorgekregen dat Komplett leverancier van hun is...
vervolgens contact opgenomen met Komplett en die hebben die gitaren nu geregeld =], vanaf 1 april komen er 2 bij hun binnen, en ik heb er 1 van besteld, dus als je ze wilbestellen !!
daar is de friendslist in de OP vooerquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:29 schreef Beach het volgende:
Mag ik iedereen van fok toevoegen als vriend?Nu heb ik er maar 1
![]()
mijn psn: boerenlater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |