abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2008 @ 14:04:32 #1
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_57283610
Ik heb een jaar geleden zo'n roll-up piano gekocht. 1x uit de doos gehaald, 2 minuten op gespeeld, toen weggelegd. Werkt nog perfect, op 4 penlites.

Dit is niet mijn eigen foto, de doos wijkt iets af, maar is in nieuwstaat, inclusief piepschuim en handleiding. Leuk als kadootje dus. Als er interesse is kan ik vanavond nog wel even een echte eigen foto maken.

Vraagprijs: 25E

(heb er volgens mij 60E voor betaald destijds ofzo bij Megagadgets.nl, al kan ik 'm daar niet meer vinden).

Ophalen/uitproberen in Apeldoorn of verzendkosten voor de koper.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_57284438
Haha, geinig!

Reageren die toetsen nog een beetje lekker? En is het geluid wat er uit komt ook nog een beetje leuk?
PS4 online: micro_nl
pi_57284876
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Haha, geinig!

Reageren die toetsen nog een beetje lekker? En is het geluid wat er uit komt ook nog een beetje leuk?
kan het me niet voorstellen, anders hadden ze al lang bij muziekwinkels gelegen..
pi_57284968
En dan de belangrijkste vraag: heeft ie midi out?
pi_57285009
Let op: Voor 3 jaar en ouder!
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 10 maart 2008 @ 15:27:16 #6
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_57285022
Het is meer geinig dan echt HEEL functioneel. Er komt best prima geluid uit. Een echte piano reageert beter, maar het is wel een heel grappig alternatief. Het is niet helemaal van dat plastic speelgoedspul wat je voor 5E bij de Bart Smit koopt, maar het hoort ook echt niet bij een professionele muziekwinkel. Geeft dit een beeld?

MIDI out... Ehm... uit m'n hoofd zit dat er NIET op nee. Wel een LCD-display. Weet eigenlijk uit m'n hoofd niet eens wat er nog meer op zit qua opties.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_57285226
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:27 schreef JeOma het volgende:
Het is meer geinig dan echt HEEL functioneel. Er komt best prima geluid uit. Een echte piano reageert beter, maar het is wel een heel grappig alternatief. Het is niet helemaal van dat plastic speelgoedspul wat je voor 5E bij de Bart Smit koopt, maar het hoort ook echt niet bij een professionele muziekwinkel. Geeft dit een beeld?

MIDI out... Ehm... uit m'n hoofd zit dat er NIET op nee. Wel een LCD-display. Weet eigenlijk uit m'n hoofd niet eens wat er nog meer op zit qua opties.
Als je iets probeert te verkopen mag je eerst wel eens zorgen dat je weet wat je aanbiedt
pi_57286027
Ik neem hem. Ik weet niet hoe we dat gaan doen, maar doe maar een voorstel. Ik kom wel naar Apeldoorn toe. Als´ie het doet, krijg jij je 25 eutjes en ben ik dik tevreden.
Mail me anders effe
mvs_81@hotmail.com
pi_57286192
Ik wacht op je reactie
  maandag 10 maart 2008 @ 16:36:18 #10
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_57286303
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:31 schreef Tay het volgende:
Ik wacht op je reactie
You've got mail. Bij deze onder voorbehoud verkocht aan Tay.

Update: Verkocht! Enjoy it, Tay...

[ Bericht 12% gewijzigd door JeOma op 10-03-2008 20:59:41 ]
pi_57294807
Verkocht!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')