Een zeer stomme fout als het daadwerkelijk zo is dat ze hebben kunnen horen wat er over hun gezegd werd.
Zou veronica ook van slechtnieuws gesprekken hebben gehoord?? Want dat zullen degene die verantwoordelijk waren gisteren toch op zijn minst te horen krijgen.
Omdat het iets is wat bij andere opnames ook wel eens gebeurd. Het is mij in de loop der jaren ook wel gebeurd, alleen merk je het dan gelijk omdat de opnameleider of een kameraman je er op attent maakt, die zijn hier niet OP de set aanwezig en dan kan zoiets gebeuren.
Dank je wel, goed te lezen dat mensen je welkom heten...Thanks!!
Yeb de signature is mijn lijfspreuk die ik al geruime tijd gebruik. Vondt hem wel toepasselijk;-)
Dank bij voorbaat.
Dan het woord "Newbie". Dat is, het woordje "New" zegt het eigenlijk al, een nieuwkomer op het forum, die meestal, het woordje "Bie" zegt het eigenlijk al, bisexueel is.
Tot slot verwijzen we je naar de topics "De bewoners stappen op!" deel I en II, waarin je precies kunt nalezen hoe het nou zit met die openstaande microfoon.
En helemáál tot slot: Welkom hier!
Heel erg bedankt voor jullie uitleg. Ik ben erg ruimdenkend, dus jullie aller bie-sexualiteit is wat mij betreft absoluut geen struikelblok voor een vrije onbevangen interactie middels dit leuke medium.
MAZZEL!!!!
------
BigBadMotherFokker
quote:
op 10-31-1999 om 05:05 PM schreef Jesper (onder andere) het volgende:
Volgens mij luidt een bekend spreekwoordelijk gezegde als volgt: Een ezel stoot zich niet 2 x aan dezelfde steen.
Door voor de tweede maal zo'n fout te maken bewijst Veronica toch juist dat ze geen ezels zijn? Want als een ezel zich NIET tweemaal aan dezelfde steen stoot, dan volgt daaruit dat iemand die zich WEL tweemaal aan dezelfde steen stoot dus GEEN ezel is.
(Soms vind ik de Nederlandse taal toch wel zo mooi!!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |