Wow, dat wil ik ook nog eens kunnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:15 schreef Bob. het volgende:
Ik ben al lang op gestaan. Alleen was ik van plan te gaan studeren de hele dag, daar hoef je geen fatsoenlijke kleren voor aan.
Nouja zonder douchen kan ik ook niet, dan voel ik me zo smerig. En mijn huiskleren zijn ook nog best mooi, dus ik ben eigenlijk ook niet zo goed in er als een pauper bij lopen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wow, dat wil ik ook nog eens kunnen.
Ook al weet ik 's ochtends al dat ik de hele dag de deur niet uithoef, dan nog kan ik niet gaan studeren o.i.d. zonder eerst te douchen, kleren aan te trekken (en dan dus geen slobberig huispak of zo) en m'n haar te doen.
Hoest met je oor?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wow, dat wil ik ook nog eens kunnen.
Ook al weet ik 's ochtends al dat ik de hele dag de deur niet uithoef, dan nog kan ik niet gaan studeren o.i.d. zonder eerst te douchen, kleren aan te trekken (en dan dus geen slobberig huispak of zo) en m'n haar te doen.
mijne zit er al opquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:54 schreef JH87 het volgende:
Ik ga zo maar 's naar huis, stagedag zit er weer bijna op.
Zo, jij bent goed in het opbeuren van mensen, of niet?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoest met je oor?
Als hij nog klopt zou het wel eens een beginnende oorontsteking kunnen zijn.
Nee, ik ben realistisch. En zo erg is dat niet, even naar de dokter, wat oordruppels en klaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo, jij bent goed in het opbeuren van mensen, of niet?.
Maar ik heb er geen last meer van, het heeft nog een hele tijd gevoeld alsof ik in 't vliegtuig zat, maar het is nu al veel minder erg.
Dat dusquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:10 schreef JH87 het volgende:
Welk vak? Ik heb altijd wiskunde-bijles gehad.
Ja nee, even serieus. Ik hoorde het om 18.10 ook al toen ik terug kwam van de AH. Niet een normaal vliegtuiggeluid, maar eerder een stuntvlieger ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:45 schreef JH87 het volgende:
Dat zijn terroristen die gisteren onze watertoevoer gesaboteerd hebben en zodirect onze stroomvoorziening gaan vernietigen. Snel allemaal AA-batterijen hamsteren bij de Appie.
Vandaag niets gehoord, maar heb zoiets in de buurt van mijn ouderlijk huis ook wel enkele malen gehoord.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:48 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja nee, even serieus. Ik hoorde het om 18.10 ook al toen ik terug kwam van de AH. Niet een normaal vliegtuiggeluid, maar eerder een stuntvlieger ofzo
Misschien eentje van de vliegschool?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:38 schreef Matje-1989 het volgende:
Waarom hoor ik steeds een irritant vliegtuigje boven Groningen city? :S
Dat moeten die piloten in spe toch ook leren?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:13 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Denk niet dat een vliegschool mensen in het donker laat vliegen?
Idd. Wat heb je aan een piloot die niet in het donker kan vliegen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat moeten die piloten in spe toch ook leren?
"Ja mensen, ik weet het, we zijn nog niet op de eindbestemming. Maar jammer de bammer, het word donker en ik zie daar een mooi weilandje, gordels om!"quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Idd. Wat heb je aan een piloot die niet in het donker kan vliegen.
die hoorden wij een paar weken geleden ook al eens, die vliegt rondjes lijkt het wel..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:38 schreef Matje-1989 het volgende:
Waarom hoor ik steeds een irritant vliegtuigje boven Groningen city? :S
Gala, 20 maart Hanze Groningen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank je teigan! 't Is een maat 40!. Maar ik ga 'm morgen kopen (ik móet van Do2, zo'n beetje
).
. En dan gelegenheden verzinnen waarbij ik 'm kan dragen, hehe.
25e is niet duur.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:52 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Gala, 20 maart Hanze Groningen.
Entree 25 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |