Hahaha, ik had ook echt geen zin om te gaan. Was tot half 5 nog op, omdat ik nog wat moest afmaken.. wat achteraf wat meer tijd kostte dan ik had verwachtquote:Op maandag 10 maart 2008 09:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Even op de hoogte blijven van de watercrisis!![]()
![]()
Wij zitten nu in dubio, we hadden geen van allen zin om naar school te gaan en nu is de school ook nog dicht. De verstandige keuze zou zijn om ergens anders af te spreken maar maandag is geen dag om verstandig te zijn...
Ja of dat er bruin water uit komt, zoals een vriend van me overkwamquote:Op maandag 10 maart 2008 09:10 schreef Viking84 het volgende:
Lol @ TT.
Wij hebben kennelijk ook weer water. De wc is inmiddels 2 keer doorgespoeld. Zometeen maar even douchen dan en dan maar hopen dat 'ie niet halfway ophoudt.
En CZ. moet straks lekker weer naar school.
Jaquote:Op maandag 10 maart 2008 10:50 schreef Jesse_ het volgende:
eh loopt dat kook advies nou nog steeds?
In ieder geval de komende 20 uur.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:50 schreef Jesse_ het volgende:
eh loopt dat kook advies nou nog steeds?
Vanochtend zat er ook nog geen chloor door, beginnen ze nu pas meequote:Op maandag 10 maart 2008 10:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Merk je niks van.
Ik moest vanochtend mn medicijn nemen, mét water. Geen verschil gemerkt,
Wil je trouwens dat ik aan het einde van de middag wat niet gronings water langs kom brengen? Ik heb bronwater maar ik kan ook Fries water mee nemen.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Vanochtend zat er ook nog geen chloor door, beginnen ze nu pas mee
Nee, hoeft niet hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 11:13 schreef maok het volgende:
[..]
Wil je trouwens dat ik aan het einde van de middag wat niet gronings water langs kom brengen? Ik heb bronwater maar ik kan ook Fries water mee nemen.
Aldus RTV Noord.quote:Op steeds meer plaatsen komt nu voorzichtig water uit de kraan. Dit moet de komende dagen nog twee minuten gekookt worden, voordat het veilig kan worden gedronken.
quote:Op maandag 10 maart 2008 11:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vinnut toch eigenlijk wel leuk zo'n groningen topic maar ik kom niet uit de stad
Er komen hier wel meer niet uit de stadquote:Woonplaats: Groningen
Ja ik ga toch niet in mijn profiel zetten dat ik uit Zevenhuizen kom?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
[..]
Er komen hier wel meer niet uit de stad
Hallo, ik zit hier wel ongedoucht en ongeschoren op m'n werk. Terecht rep en roer.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:25 schreef Bob. het volgende:
Oh nou dan heb ik ook nog wat een mijn fles bronwater.
Iedereen in rep en roer door een nachtje geen water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |