20 uur?quote:Op maandag 10 maart 2008 09:29 schreef JH87 het volgende:
.
Oh en, we moeten nog twintig uur het water blijven koken. Pas dan kunnen ze vaststellen of 't water veilig is.
Ik heb anders nog steeds niks.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hier in Selwerd is er dus weer water
All die fuzz om niks. Worden uit bed gebeld, gaan nog langs de winkel, want kan tot 18:00 duren, alle water in diverse supermarkten op, komen weer thuis, is er weer water
En dat terwijl we hadden kunnen uitslapen
Bij mij in de flat werkte het ook nog niet. Misschien dat ze daar ook weer 't systeem opnieuw op moeten starten, weet ik het. Blij dat ik weer aan de bak moest om 9.30.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:40 schreef Strooper het volgende:
[..]
Ik heb anders nog steeds niks.
Kom het niet meer inhouden dus toch maar even naar het urinoir gegaan en over andermans pis heen gezeken
tonic, cola, jus d´orange, appelsap, melk, cassis, spa rood en zo (was er nog wel in de supermarkten), etc, etc etc, keus genoeg! ook voor de zwangere vrouwquote:Op maandag 10 maart 2008 09:56 schreef freecell het volgende:
Ja, hip
Ik ben een risicogroep, dus mag het water helemaal niet drinken tot het kookadvies weer is opgeheven
Ze voegen chloor toe tot ze zeker weten dat de waterkwaliteit weer goed is. Dat zal misschien de reden van het kookadvies zijn? Ik zou er toch geen risico's mee nemen.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:39 schreef freecell het volgende:
[..]
20 uur?
Belachelijk, er kan helemaal niets van buiten in de hoofdleiding komen, daarvoor is de druk veel te groot.
Het enige wat er gebeurd kan zijn is dat door stilstand in de leiding het slib onderin vermengd is met het water en dat is niet zo lekker, maar ook niet gevaarlijk?
Ik neem nu sowieso geen risicoquote:Op maandag 10 maart 2008 10:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze voegen chloor toe tot ze zeker weten dat de waterkwaliteit weer goed is. Dat zal misschien de reden van het kookadvies zijn? Ik zou er toch geen risico's mee nemen.
Neequote:Op maandag 10 maart 2008 10:16 schreef teigan het volgende:
hm, dus geen grote potten thee voor mij vandaag...
Nou ja, voor afwassen zal het vast geen kwaad kunnen...
Ja, jij wel.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Water.
Brr, het lijkt me toch dat je kop thee er niet echt lekkerder van wordtquote:Op maandag 10 maart 2008 10:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik neem nu sowieso geen risico
Even die lijn gebeld, ze voegen inderdaad chloor toe, dus geen grote hoeveelheden drinken, maar een kop thee of tandenpoetsen kan geen kwaad.
Hoe het met risicogroepen zat wist ze niet precies, ze belt zo terug
Merk je niks van.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Brr, het lijkt me toch dat je kop thee er niet echt lekkerder van wordt
Maar alles wordt nu wel schonerquote:Op maandag 10 maart 2008 10:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Brr, het lijkt me toch dat je kop thee er niet echt lekkerder van wordt
Let maar op... over een uurtje. Gelukkig maakt dat voor de wc niet uitquote:Op maandag 10 maart 2008 10:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Merk je niks van.
Ik moest vanochtend mn medicijn nemen, mét water. Geen verschil gemerkt,
En je hebt niet eerst gekookt?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Merk je niks van.
Ik moest vanochtend mn medicijn nemen, mét water. Geen verschil gemerkt,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |