Wow, dat wil ik ook nog eens kunnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:15 schreef Bob. het volgende:
Ik ben al lang op gestaan. Alleen was ik van plan te gaan studeren de hele dag, daar hoef je geen fatsoenlijke kleren voor aan.

Nouja zonder douchen kan ik ook niet, dan voel ik me zo smerig. En mijn huiskleren zijn ook nog best mooi, dus ik ben eigenlijk ook niet zo goed in er als een pauper bij lopen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wow, dat wil ik ook nog eens kunnen.
Ook al weet ik 's ochtends al dat ik de hele dag de deur niet uithoef, dan nog kan ik niet gaan studeren o.i.d. zonder eerst te douchen, kleren aan te trekken (en dan dus geen slobberig huispak of zo) en m'n haar te doen.

Hoest met je oor?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wow, dat wil ik ook nog eens kunnen.
Ook al weet ik 's ochtends al dat ik de hele dag de deur niet uithoef, dan nog kan ik niet gaan studeren o.i.d. zonder eerst te douchen, kleren aan te trekken (en dan dus geen slobberig huispak of zo) en m'n haar te doen.

Thee
 Thee 

mijne zit er al opquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:54 schreef JH87 het volgende:
Ik ga zo maar 's naar huis, stagedag zit er weer bijna op.

Zo, jij bent goed in het opbeuren van mensen, of niet?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoest met je oor?
Als hij nog klopt zou het wel eens een beginnende oorontsteking kunnen zijn.
 .
.  

Nee, ik ben realistisch. En zo erg is dat niet, even naar de dokter, wat oordruppels en klaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo, jij bent goed in het opbeuren van mensen, of niet?.
Maar ik heb er geen last meer van, het heeft nog een hele tijd gevoeld alsof ik in 't vliegtuig zat, maar het is nu al veel minder erg.

Dat dusquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:10 schreef JH87 het volgende:
Welk vak? Ik heb altijd wiskunde-bijles gehad.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |