Geniet je Gijs?quote:Op maandag 10 maart 2008 08:16 schreef Bastard het volgende:
Doe je een post.. is het meteen de laatste van het topic.. hallo maandag![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 08:21 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga tevens ook voor Rainbow Six Vegas 2,.... kan het niet laten. Vind hun nieuwe PEC (eigen cam character nu de SP in) en level-up systeem (level-up voor bijna alles in alle modes) gewoon te cool en ben erg benieuwd hoe het SP verhaal verder gaat. Heb ook van het vorige deel genoten,.... Dit deel neemt je de straten van Vegas in. Ook een setting die ik trekOok het gehele spel is coop,... ja,... heb me dit weekend even zitten inlezen
![]()
website: http://rainbowsixgame.us.ubi.com/home.php
Mocht je interesse hebben dan raad ik deze DEV filmpjes aan.
DEV1 (PEC): http://www.gamersyde.com/stream_5890_en.html
DEV2 (COOP): http://www.gamersyde.com/stream_6132_en.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het spijt me,.... tis te coolquote:
Gelijk heb je Gijs! Gewoon genieten! Je bepaalt tenslotte zelf wat je cool vindt een waar je zin aan hebt!quote:Op maandag 10 maart 2008 08:24 schreef Chocobo het volgende:
Het spijt me,.... tis te coolEn die paar tientjes Gijs
Rainbow heeft me altjid bevallen,.... helemaal het Vegas deel!
Nee, sla ik over.. SP is misschien leuk voor een keer maar de MP speel ik toch niet.. deel 1 wel, maar nu heb ik Halo3.quote:Op maandag 10 maart 2008 08:21 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga tevens ook voor Rainbow Six Vegas 2,.... kan het niet laten. Vind hun nieuwe PEC (eigen cam character nu de SP in) en level-up systeem (level-up voor bijna alles in alle modes) gewoon te cool en ben erg benieuwd hoe het SP verhaal verder gaat. Heb ook van het vorige deel genoten,.... Dit deel neemt je de straten van Vegas in. Ook een setting die ik trekOok het gehele spel is coop,... ja,... heb me dit weekend even zitten inlezen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat er net zo over te denken.quote:Op maandag 10 maart 2008 08:21 schreef Chocobo het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2008 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zat er net zo over te denken.
Ga hem ook halen.
Gijs je post in LO,... beter fix je diequote:
Ja zat er ook aan te denken,... misschien krijg ik nog wat voor die Limited Edition tin,... zal wel niet maar Ok,... nee zal Halo ook niet meer aanraken,... denk dat H3 niet de legendarische shooter status krijgt die H2 kreeg. Zal het niet meer spelen denk ik.quote:
Nee, geen zin in eigenlijkquote:Op maandag 10 maart 2008 08:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs je post in LO,... beter fix je die
Mega disc 1 spoilerquote:Op maandag 10 maart 2008 08:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, geen zin in eigenlijk
Ik zag het en dacht.. oh ja tuurlijk.. maandag..
Moest er wel om lachenquote:Op maandag 10 maart 2008 08:49 schreef Bastard het volgende:
Ik laat de proza nog ff bezinken...
Jaloeeeersquote:Op maandag 10 maart 2008 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
Tandarts: 2 gaatjes
Negeritus, nu LO opstarten.
Ik vind mezelf geen oppervlakkige gamers die voor consumer-games gaat. Maar ja, er komt gewoon teveel uit wat me aanspreekt. Deze maand Patapon op de PSP en No More Heroes voor de Wii. Beide games met een redelijke cult-status. En dat is naast Lost Odyssey.quote:Op maandag 10 maart 2008 08:37 schreef Bastard het volgende:
Oppervlakkige gamers zijn jullie... hoewel jullie de laatste zijn van wie ik het verwacht maar jullie blijken ook van die consumer-gamers te zijn. Kopen, kopen, kopen, spelen er een keer doorheen, achievements halen.. wegdoen, volgende game. Daarbij een backlog hebben van games die je dan nog snel moet spelen.. spellen die je moet uitspelen omdat de volgende 3 van de lijst er al weer aan zitten te komen.
Ik zeg "ho stop..."
Geniet van een spel.. bekijk de uitgebreide eenvoud, koester dat, speel het nog eens.. neem de tijd er voor. Pas als je klaar bent, en dat is bij sommige spellen gewoon nooit... dan is het tijd voor een ander spel, dan pas hebben andere spellen ook ineens je intresse gewekt. Anders niet... ga je zo op in je hudige game dat andere games poep zijn.. en terecht...
Maar jullie hebben dat niet meer... opgeslokt met de mediameelopers, in de achievementkuil getrapt, game-consumers.
Jammer.
Los daarvan,.... jij hebt net als ik 2 monsters thuis,.... dat wordt niks Gijs!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:20 schreef Bastard het volgende:
Ik zeg het, loop al een maand tegen een keelontsteking aan en bikkel gewoon door... ik ben ook dom wdb
Ben aan de diaree. Volgens mij van het eten van gister. Hopelijk geen buikgriep. Maar ik heb geen zin om nu een half uur in de trein te gaan zitten. Heb geluk dat mijn tandarts tegenover me zit. Anders had ik die ook afgezegd.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
Godver, praat-CD zeg
[ afbeelding ]
Coole neger met steengoede rapnummers die nu eens niet over wijven, geld of dikke auto's gaan!
Nee,... heb eerlijk gezegd geen idee waar je het over had,.... ineens zo'n post met een hamster op een of andere CD die in de ruimte geschoten wordt,.... tja het deed het hem even bij me!quote:
Had hem net aangezet. Wilde het even met jullie delen.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:31 schreef Chocobo het volgende:
Nee,... heb eerlijk gezegd geen idee waar je het over had,.... ineens zo'n post met een hamster op een of andere CD die in de ruimte geschoten wordt,.... tja het deed het hem even bij me!
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
Godver, praat-CD zeg
[ afbeelding ]
Coole neger met steengoede rapnummers die nu eens niet over wijven, geld of dikke auto's gaan!
Voorbeeldje ergens?quote:Op maandag 10 maart 2008 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had hem net aangezet. Wilde het even met jullie delen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FdAIMCKK_-w
Up in smoke ei.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Sorry Gijs,...Ik trek dat echt niet! De enige rap die ik ooit wel leuk vond was die Eminem,... en dat smoke up tour ding!
___O___quote:Op maandag 10 maart 2008 09:58 schreef Chocobo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=1unzN2zsA4k
HIIIEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr
Kreeg kippenvel toen ik die springende mensen zag!quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:58 schreef Chocobo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=1unzN2zsA4k
HIIIEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr
Die energiequote:Op maandag 10 maart 2008 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kreeg kippenvel toen ik die springende mensen zag!
Laast nog een nachtmerrie over gehadquote:Op maandag 10 maart 2008 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
The Mist gister gedownload.
Schijnt eng te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ik ook,... de FxM versiequote:Op maandag 10 maart 2008 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
The Mist gister gedownload.
Schijnt eng te zijn.
Delete je mist van gisteren,... deze moet je hebben. Trust mequote:Op maandag 10 maart 2008 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
Geen idee welke versie.
Trouwens nog steeds geen fatsoenlijke Rambo IV gevonden
Welke docu Gijs?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
Pfffff...net documentaire aan het kijken over de Maya kalender. Ik mag wel opschieten met gamen als de wereld op 21-12-2012 vergaat.
Iets op History Channel.quote:
Op moslims na ben ik best wel gehecht aan de huidige wereld.quote:De wereld vergaat niet Gijs... de wereld vergaat zoals je hem nu kent, dat is wat anders.
Deze CD krijgt ook mijn seal of approvalquote:Op maandag 10 maart 2008 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
Godver, praat-CD zeg
[ afbeelding ]
Graag gedaan Gijsquote:Op maandag 10 maart 2008 13:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Delete je mist van gisteren,... deze moet je hebben. Trust meGod compressie,... alhoewel FxM ook erg goed is.
http://www.mininova.org/tor/1230489
Oh en hier is je Rambo!
http://www.mininova.org/tor/1191474
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu in een stadje aangekomen wat er weer veelbelovend uitziet."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Had ik je niet bedankt?quote:
Ik fop je maar Gijsquote:Op maandag 10 maart 2008 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had ik je niet bedankt?
Meteen aan het downloaden geslagen![]()
![]()
Ik pijp je virtueel Gijs!
Zo wacht ik nog steeds op die dvd east coast vs west coast he.quote:
Sja kan maar zo zijn dat je hem daar zo vind inderdaad.. soort van plato of platenboef kijken.. meeste kans denk ikquote:Op maandag 10 maart 2008 18:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zo wacht ik nog steeds op die dvd east coast vs west coast he.
Oktober besteld nog niet binnen.
Wehnkmap heeft me al gebeld of ik nog wou wachten.
Gevraagd of ze hem nog wel binnen zouden krijgen, ja zal gebeuren alleen ze wist niet wanneer zo wacht ik maar weer.
DVD ook nergens in de nl winkels te vinden he.
Woensdag een dagje A'dam, daar maar ff kijken.
Wat moet ik met *.VOB?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:27 schreef gijsje79 het volgende:
Dit is de dvd rip, met goed surround geluid en NL sub.
http://www.mininova.org/tor/1199436
Ow dieeeequote:Op maandag 10 maart 2008 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FdAIMCKK_-w
Pecies.. ik heb werkelijk geen idee welke formaten er allemaal zijn en wat je er daarna mee moet doen.. ben er weer mee opgehouden ook.. niks downloaden, 6 uur lang frustratie en dan nog niets bekijken.quote:
VOB bestanden zijn DVD bestanden.quote:
Daarop check ik meestal goede rips van 700MB,... dat zijn gewoon avi formaat films,.... geweldig beeld! Niks branden,... gewoon streamen vanaf mijn 360!quote:Op maandag 10 maart 2008 18:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pecies.. ik heb werkelijk geen idee welke formaten er allemaal zijn en wat je er daarna mee moet doen.. ben er weer mee opgehouden ook.. niks downloaden, 6 uur lang frustratie en dan nog niets bekijken.
Dat doe ik ook. Soms zit er een film van 1,3 GB tussen, maar dat is meer uitzondering.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:41 schreef Chocobo het volgende:
Daarop check ik meestal goede rips van 700MB,... dat zijn gewoon avi formaat films,.... geweldig beeld! Niks branden,... gewoon streamen vanaf mijn 360!
tof, eten betaal jij dus dit weekend?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:03 schreef -Struikrover- het volgende:
3 maanden in dienst, vandaag promotie gemaakt, teamleider van de afdeling
Dat einde. Fucked up nietwaarquote:
Toch wel een verrassende film inderdaad,..... ik trok die gelovige chick niet,.... maar dan ook ECHT niet,... arrrgghhhquote:Op maandag 10 maart 2008 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat einde. Fucked up nietwaar![]()
Ik had echt een leeg gevoel aan het einde van die film... Overigens, beste aan de film was het sociale aspect van mensen onder elkaar, opgesloten en in paniek.
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:29 schreef kepler het volgende:
-On the subject of multiplayer... Houser wasn't able to go into much detail, but he did mention being able to get together online in the game with no other goal other than to use it as a meeting place: "I'll meet you in a car and we'll hang and just drive and listen to music, chilling in the car, with your 3D model sat next to me," he says.
Iets wat je nooit zal gebruiken... of ga jij lekker met een friend de game starten om rond te rijden in de auto en te babbelen..quote:
Voordeel van die dvd rips is.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ow, dat kan met Toast ook vast wel. Even downloaden dus
Papa zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Relax gamen.
vandaag tot 15.00 uur en morgen naar A'dam.
Je geniet he Gijsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:44 schreef Bastard het volgende:
Pff vanavond pas om 2130 verder gamen... klinkt zo ver weg
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:30 schreef Chocobo het volgende:
PEC systeem bij Rainbow Six,.... en ACES points bij Rainbow Six,.... je eigen character de SP in en level-up gaan voor echt alles,.. headshots,.. bukken,... kogels ontwijken,... door glas kills,... via auto-deuren,.. etc. etc.
[ afbeelding ]
Ik vind het heerlijikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je geniet he GijsCrimson Forest cool wa?
Vanmiddag ook weer lekker gamenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:12 schreef Chocobo het volgende:
Heerlijk,.... alle Gijsjes lekker aan de games
Batman heb ik niks mee, en ze hebben de Nazi's uit Indiana Jones gehaald.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:11 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhh mensen LEGOIk ga de Batman en de Indy serie zooo halen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle vijanden van Batman in een groot Gothamquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Batman heb ik niks mee, en ze hebben de Nazi's uit Indiana Jones gehaald.
Geen Lego-Hitler, geen centjes van Strol
Maar wel in Indiana Jones!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:16 schreef Chocobo het volgende:
Alle vijanden van Batman in een groot Gothamkan niet wachten
En ik geef ze gelijk,.... Nazi's horen niet in Lego
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:38 schreef Chocobo het volgende:
Nog steeds ziek Strol?
strolie75 Afwezig 12 minuten geleden voor het laatst gezien en speelde Xbox 360 Dashboard
ik ga er vanuit dat de stad niet leeg is in die modequote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iets wat je nooit zal gebruiken... of ga jij lekker met een friend de game starten om rond te rijden in de auto en te babbelen..
Must resist... Te makkelijk...quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:42 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat de stad niet leeg is in die modeDat je dus gewoon rotzooi kunt trappen, politie achter je aan kunt krijgen, stunts kunt uithalen, mensen neerschieten, etc. Gewoon een beetje aankloten zoals in de vorige GTA-games, maar dan met een vriend
zn verjaardagquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
Waarmee?
Ik heb net een fantastische sessie achter de rug! Je gaat gillen bij disk 3...gillen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:11 schreef Bastard het volgende:
Allemaal maar aan het gamen op een Dinsdag middag he... Strol, Sjo, Noot ... harde werkers hier
Ik heb een vrije dag genomenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:11 schreef Bastard het volgende:
Allemaal maar aan het gamen op een Dinsdag middag he... Strol, Sjo, Noot ... harde werkers hier
Episch hequote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb net een fantastische sessie achter de rug! Je gaat gillen bij disk 3...gillen!![]()
Ik snap dat gehele picasa niet hoorquote:
nee, dat is mij ook nooit gelukt op een normale manierquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap dat gehele picasa niet hoorLinken krijg ik maar niet voor elkaar
![]()
Gaat toch nergens overquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:43 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, dat is mij ook nooit gelukt op een normale manier![]()
OHHHHHHHHH hele krachtige quotesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:44 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dell_over_fitna.html
JP en die hele kliek zijn echt een stel lafbekken. En als er dadelijk echt stront aan de knikker is, zijn zij de eerste die weg zijn naar een of ander luizebaantje bij de VN. Je kunt een valse hond een tijdje rustig houden met koekjes, maar hij blijft vals en uiteindelijk bijt hij je. Gelukkig krijgen steeds meer mensen dat in de gaten.quote:
Godverquote:f we can't bring ourselves to say what's in our hearts when it truely matters, then we have already given up our freedom and with it the freedom of future generations - which is something that we have no right to do. We didn't earn this freedom. It was handed to us on a plate by people who DID earn it with their lives. We don't own it. We're custodians of it. It's not ours to give away.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb een vrije dag genomenMaar moet alweer stoppen voor boodschappen en strax visite enzo
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
JP en die hele kliek zijn echt een stel lafbekken. En als er dadelijk echt stront aan de knikker is, zijn zij de eerste die weg zijn naar een of ander luizebaantje bij de VN. Je kunt een valse hond een tijdje rustig houden met koekjes, maar hij blijft vals en uiteindelijk bijt hij je. Gelukkig krijgen steeds meer mensen dat in de gaten.
Stiekem hoop ik dat die film van Wilders een grote 1 April grap is, en we straks een documentaire te zien krijgen over de laffe reactie van politici in dit land.
Die 700MB dingen doen het prima inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:16 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, nog bedankt voor die link naar Rambo IV. Fantastische kwaliteit
Maar dan in stereo dusquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die 700MB dingen doen het prima inderdaadZoek gewoon op Axxo of FxG of FxM torrents,.... meesterlijke uploaders qua film
Hun compressie techniek is niet te evenaren.
Hier,.. have fun met deze links
http://www.mininova.org/search/FXG/4
http://www.mininova.org/search/?search=fxm
Stereoquote:
Yep. Of streamen naar je 360 vanaf je PC.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:29 schreef Bastard het volgende:
Maar ik zou in theorie eens iets kunnen downen van 1 van die linkjes van cho, dat op een usb stick zetten en kijjken via de xbox
Ik ga het nog eenmaal proberen en anders ben ik de rest van mijn leven een geaccepteerde download n00b, en dat is prima.. ik ga gewoon brein bellen over jullie![]()
Gijs serieus.. ik ben niet ACHTERLIIJK OFZO!!! Dit is stap 1 van alle stappen die ik al geprobeerd heb... serieus als dit zou werken zou je mij niet horen klagen..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:45 schreef Chocobo het volgende:
B,... waarom zo moeilijk met die tv server poep of whatever,... streamen kan zooooveel makkelijkerDown en start mediaplayer 11. Klik op tab library,..... dan op 'media sharing'. Vink dan 'share my media to' aan en je bent klaar.
Start de Xbox 360 en start die PC link,... zeg ja ik heb lokaal die software shit gedaan als je 360 daarom vraagt,.... hop klaarDouw je video's (lees avi torrents
) in je 'my video's' folder (erg belangrijk) en done,.... dan ben je zo klaar Gijs
Nouquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:47 schreef Bastard het volgende:
Bij officecentre een 4 gig usb stick voor 15 euro, met een intern flash geheugen. Handig voor laptop gebruikers omdat de programma's worden geRAMd op je usbstick en sneller werken dan hun eigen RAM! Goed te gebruiken dus als je virtual pc's gebruikt.. moet er zelf ff eentje gaan scoren, is geen geld natuurlijk!
Die kreeg m van me zonder te zeuren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik zocht op nerd voor B kreeg ik ditik vind haar lekker,.............
[ afbeelding ]
Wat is een routerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. je bent net zo'n nerd.. vertel eens hoe je router werkt dan![]()
Welles...daarom heb ik een Apple.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:51 schreef Bastard het volgende:
Computertaal kom je niet omheen anno 2008
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Apple.
Downloaden, DVD+RW branden, in de 360 .
Dat iedereen maar brand snap ik niet,.... of zonde (R) of teveel tijd (RW),... gewoon downen en 360 aanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welles...daarom heb ik een Apple.
Downloaden, op DVD+RW branden, in de 360 en klaar.
kheb een portable HDD van 160GB, werkt ook echt ideaal op de 360quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat iedereen maar brand snap ik niet,.... of zonde (R) of teveel tijd (RW),... gewoon downen en 360 aan
Klaar !
Ben nu de DVD aan het downen van The Smashing Pumpkins.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die 700MB dingen doen het prima inderdaadZoek gewoon op Axxo of FxG of FxM torrents,.... meesterlijke uploaders qua film
Hun compressie techniek is niet te evenaren.
Hier,.. have fun met deze links
http://www.mininova.org/search/FXG/4
http://www.mininova.org/search/?search=fxm
OMGquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:15 schreef gijsje79 het volgende:
Zie net op play.com dat de release van UT3 op 28-3-2008 is.
Dat gaan we toch niet menen.
Heb hem nog niet gezien op een nl gamepagina, mag hopen dat het nog een tijdje duurt.
Anders laat ik GTA wel ff voorbij gaan.
Ja Gijs ik meen het.quote:
GTA laten schieten om een of andere standaard shooter te spelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:15 schreef gijsje79 het volgende:
Geen iedee zeker.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
GTA laten schieten om een of andere standaard shooter te spelen.
GTA is een maand laterquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:15 schreef gijsje79 het volgende:
Zie net op play.com dat de release van UT3 op 28-3-2008 is.
Dat gaan we toch niet menen.
Heb hem nog niet gezien op een nl gamepagina, mag hopen dat het nog een tijdje duurt.
Ik zeg... waarom niet?quote:
link? Mn broertje wil dus ook een 360 kopen, misschien is dat wel een goede dealquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:26 schreef Bastard het volgende:
@Struik.. bij de BS een NIEUWE 360 met 5 spellen voor 200 euro... vergeet het maar die verkoop je niet voor meer hoor
ah zulke gamesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:45 schreef Strolie75 het volgende:
Xbox Arcade met 5 arcade games toch?
Ja who kers,... tis nog goedkoper dan een Wii,... en hij is leverbaar. Gekker moet het niet wordenquote:
Klopt kwam ik ook later achter.quote:
goed punt, maar de arcade is niet echt geschikt voor mn broertjequote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja who kers,... tis nog goedkoper dan een Wii,... en hij is leverbaar. Gekker moet het niet worden
Nogmaals,.... een console voor 200,... denk naquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:10 schreef kepler het volgende:
[..]
goed punt, maar de arcade is niet echt geschikt voor mn broertje
jawel, maar een HDD wil hij toch wel graag hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nogmaals,.... een console voor 200,... denk naJij kan hem toch games geven/uitlenen?
Kreeg KLAAAPPPEEEN gisteren van 3 eindbazen achter elkaarquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh.
Weer aan het werk, geen lange LO sessie vandaag
Ik zit nu...quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:12 schreef Chocobo het volgende:
Kreeg KLAAAPPPEEEN gisteren van 3 eindbazen achter elkaar![]()
Ziekelijk gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Gorgomel
Met die woorden begon FFX,.... meesterlijk toenquote:
http://www.mininova.org/tor/1235948quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Met die woorden begon FFX,.... meesterlijk toenLink naar LO OST overigens zou collegiaal zijn
Ik moest het ff opzoeken omdat ik het vergeten was, maar inderdaad!quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Met die woorden begon FFX,.... meesterlijk toen
quote:Auron: This is it. This... is your story. It all begins here.
Kleine kindje met kap op komt echt naar Tidus toe en zegt,.... it beginsquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moest het ff opzoeken omdat ik het vergeten was, maar inderdaad!
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:10 schreef Chocobo het volgende:
Tranen![]()
![]()
http://www.break.com/inde(...)duction-company.html
Serieus?quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kleine kindje met kap op komt echt naar Tidus toe en zegt,.... it begins![]()
Kippenvel!
Die CVA houding inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan minder enthousiast
Ja dat weet ik zelfs nog welquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kleine kindje met kap op komt echt naar Tidus toe en zegt,.... it begins![]()
Kippenvel!
Apocalypto viel best mee,....... Braveheart en of the Patriot waren in principe groffer.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:35 schreef Strolie75 het volgende:
Godver...net Rambo IV afgekeken...wat een film
[ afbeelding ]
Als B. Apocalypto al niet trok, vindt hij dit helemaal niks.
Iets meer betalen bij een goede gameshop met mensen die er verstand van hebben zou ik er ook wel voor over hebben, hier helaas alleen een FRS.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:05 schreef Chocobo het volgende:
Heb vandaag trouwens RSV2 besteld in de winkelVoor het eerst sinds tijden niet online besteld. Er is een gameshop in de buurt hier,.... best prettig.
Game winkels zijn meestal goedkoper dan een FRS, Dynabyte of van Leest,.... Dimplus zit ook altijd netjes op prijs.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Iets meer betalen bij een goede gameshop met mensen die er verstand van hebben zou ik er ook wel voor over hebben, hier helaas alleen een FRS.
Die mening kan ik absoluut niet delen, sorry.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Apocalypto viel best mee,....... Braveheart en of the Patriot waren in principe groffer.
BWAAAHHHH... IAM JOHN RAMBOOOO, AND I SPEAK SLOWWW... HERE IS MY GUNNNN, GO RUNNNN RATATATATATATTATATATATATTATATA (splets, spetter, bloed). TTTATATATATATA.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:35 schreef Strolie75 het volgende:
Godver...net Rambo IV afgekeken...wat een film
[ afbeelding ]
Als B. Apocalypto al niet trok, vindt hij dit helemaal niks.
Dit is een erg goede opmerking,.... echter het echte geweld blijft toch echt uit bij Apocalypse. Vrouw en of kind worden tijdens de gehele film niet of amper mishandeld. Dat kind ondersteboven aan zijn been grijpen was zelfs humor. Maar ik begrijp het wel,.... als vader/gezin is het moeilijker zo'n film te kijken zonder het gevoel te krijgen zelf in de tv te springen om die inboorlingen een lesje te lerenquote:Op donderdag 13 maart 2008 07:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geweld is te vergelijken als in the Passion of christ, vind het geweld te expliciet aanwezig om het een goede film te vinden.
Hij haalt het net bij deel 1 maar gaat voorbij deel 2 en 3. Echter,.... je hebt de film wel al gezien zo te lezenquote:Op donderdag 13 maart 2008 07:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
BWAAAHHHH... IAM JOHN RAMBOOOO, AND I SPEAK SLOWWW... HERE IS MY GUNNNN, GO RUNNNN RATATATATATATTATATATATATTATATA (splets, spetter, bloed). TTTATATATATATA.
Nee kan niet wachten inderdaad
True true.. maar op de een of andere manier werd het beter in beeld gebracht, en vond je het ook rechtvaardig dat hij met die bijl tekeer ging.quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:46 schreef Chocobo het volgende:
Toch moet je Patriot nog maar eens kijken. Al die vrouwen en kinderen in de kerk,... levend verbrand,... dat vond ik groffer dan geheel Apocalypso. Bijna de helft van zijn kinderen die gewoon de kogel krijgt etc. etc,... maar het zal wel aan mij liggen
Niet verkeerd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:05 schreef Bastard het volgende:
Zo papieren bij de accountant gebracht.. ik denk dat we ieder een 1000 terug krijgen dit jaar... toch weer een mooie schouw in het nieuwe huis erbij..
Je krijgt geld van het rijk voor de geboorte van je kind, dat is leuk!quote:
Nee nog steeds last, maar gewoon aan het werk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je krijgt geld van het rijk voor de geboorte van je kind, dat is leuk!
Hoest met je oor nu trouwens? Weer helemaal ok?
Rambo IV:quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:41 schreef Chocobo het volgende:
Dit is een erg goede opmerking,.... echter het echte geweld blijft toch echt uit bij Apocalypse. Vrouw en of kind worden tijdens de gehele film niet of amper mishandeld. Dat kind ondersteboven aan zijn been grijpen was zelfs humor. Maar ik begrijp het wel,.... als vader/gezin is het moeilijker zo'n film te kijken zonder het gevoel te krijgen zelf in de tv te springen om die inboorlingen een lesje te leren
quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:15 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee nog steeds last, maar gewoon aan het werk.
Raar leven wat ik heb.quote:
Rambo vind ik een van de grofste films die ik kenquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rambo IV:Jong kindje wordt op de grond gegooid en door borst geschoten. Jong kindje wordt met een laars tegen zijn hoofd op de grond vastgepint, en krijgt een bajonet in zijn maag. Baby wordt uit armen moeder gerukt en in vuur gegooid. Vrouw en baby wordt met een schot doorboord.
En dan vergeet ik er nog een heleboel. Die slachting in dat dorp gebeurt zo snel. Gruwelijk
Maar Rambo neemt wel wraak. "When you're pushed enough, killing is as easy as breathing"
Maar de film begint met echte nieuwsbeelden uit Birma, en ik denk dat de film nog maar een fractie van de werkelijkheid toont.
Die bij de Theresiastraat? Woon je daar vlakbij?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:05 schreef Chocobo het volgende:
Heb vandaag trouwens RSV2 besteld in de winkelVoor het eerst sinds tijden niet online besteld. Er is een gameshop in de buurt hier,.... best prettig.
Kom je een keertje knuffelen dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die bij de Theresiastraat? Woon je daar vlakbij?
Als Sjo van huis isquote:
Ja die,.... Game-maniaquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die bij de Theresiastraat? Woon je daar vlakbij?
Geeft niks,... ik help je zelfs met het inbrengenquote:
Jij kon natuurlijk niet zien waar Strol zo om lachte,.... maar aan de andere kant. Kon jij dit wel dan zien Strol???quote:
Het was meer voor Noot zeg maarquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
Sorry gijs, die hype laat ik aan me voorbij gaan.
Ik kijk al die shit nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het was meer voor Noot zeg maarIk weet dat je hem niet haalt
Ik moest lachen om die lachaanval van Strolquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij kon natuurlijk niet zien waar Strol zo om lachte,.... maar aan de andere kant. Kon jij dit wel dan zien Strol???
http://picasaweb.google.c(...)#5176393905509324162
Ik heb de link gecopy/pastedquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij kon natuurlijk niet zien waar Strol zo om lachte,.... maar aan de andere kant. Kon jij dit wel dan zien Strol???
http://picasaweb.google.c(...)#5176393905509324162
Nog een weekje en een lang weekend.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:59 schreef Chocobo het volgende:
Rainbow Six Vegas video-preview
http://www.gametrailers.com/player/31742.html
[ afbeelding ]
Ja ik zeg het je,................. ik doe niet moeilijkquote:
http://www.mininova.org/tor/1214969quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:45 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand waar ik dit album eens kan proef luisteren?
Schijnt erg goed te zijn...
Ja,... op de site van bol.com die je al doorlinkt aan ons kan je elk nummer even 30 seconden beluisterenquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:45 schreef Bastard het volgende:
Whoehahahahahahahahaquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:57 schreef Strolie75 het volgende:
Oh Gijs, en die mp3's kun je gewoon op je PC afspelen.
Je hoeft ze niet eerst op een USB stick te branden en dan via je 360 op je TV af te spelen ofzo.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whoehahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Vraag me toch af of hij nu al eens een van die .avi's geprobeerd heeft
Je moet eens iets van Aphex Twin downloaden ook wel chill.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:59 schreef Chocobo het volgende:
Heb die Junkie XL binnen,.... klinkt best goed
Die Axxo of FxM torrents,.... zij maken rips van strakke dvd's,... altijd in .avi formaatquote:
Die foto was meer een referentie naar B.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:02 schreef Chocobo het volgende:
Die Axxo of FxM torrents,.... zij maken rips van strakke dvd's,... altijd in .avi formaatJouw Rambo zeg maar
Ik sample nu Windowlickers via Itunes,.... klinkt lekker Gijsquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet eens iets van Aphex Twin downloaden ook wel chill.
Heliosphan is ook gooooooooooed!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:05 schreef Chocobo het volgende:
Ik sample nu Windowlickers via Itunes,.... klinkt lekker Gijs
Ik schrok echt even Gijs,.... dacht dat je echt niet wist van .avi was,... wilde net posten van "Gijs doe trouwens eens even normaal over avi zeg heeeeeee" of zoietsquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die foto was meer een referentie naar B.
Heb inmiddels zo'n twintig films hier staan. Straks Juno kijken.
Dude. Seriously. WTF.quote:
Zet morgenavond ff MSN aan heb nog een goeie live cd van The Doors.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:45 schreef Bastard het volgende:
Ik snap deze hype helemaal niet... 30 in dozijn shooter met hoog been there gehalte. En ja ik heb de video's bekeken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:49 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhhhh
http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=7750
[ afbeelding ]
Ik was bij hem gisteravond,.... heb LO meegenomen. We zagen je bericht binnenkomen. Hij had een component kabel gekocht,.... hij gamede nog niet met,.... schrok van zijn nieuwe kleuren en resolutie ineens,....quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Slikkende Slurfkut, a.k.a. Pieter Post, ook aan de Lost Odyssey
Ja gisteren.. doet het niet... zeg het maar..quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whoehahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Vraag me toch af of hij nu al eens een van die .avi's geprobeerd heeft
The Doorsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zet morgenavond ff MSN aan heb nog een goeie live cd van The Doors.
Live In Pittsburgh 1970 remastered in 2008.
Als je Junkie dan nog niet hebt, heb ik hem wel voor je.
Is mijn baby,.... heb echt elke'Rainbow Six gespeeld,.... en Vegas is de beste uit de serie. Ben benieuwd naar het vervolg van het SP verhaal,... Terrorist Hunt blijft verslavend,.... en ben gek op personalisatie. Ga met mijn PEC character de SP doen en level-uppenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap deze hype helemaal niet... 30 in dozijn shooter met hoog been there gehalte. En ja ik heb de video's bekeken.
Serieus dude,............ WTF? Makkelijker dan dit wordt het nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja gisteren.. doet het niet... zeg het maar..
Maaarrr... toen ik de film met wmp wilde bekijken zei hij dat de file corrupt was... dus weet ik nog niks.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus dude,............ WTF? Makkelijker dan dit wordt het niet
[ afbeelding ]
Sja als je het zo stelt snap ik het wel.. hoewel ik van mening ben dat CoD4 geevolueerd is in dit genre en RBS achter blijft.. maar als het jou spel is dan is het natuurlijk heerlijk een nieuw deelquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is mijn baby,.... heb echt elke'Rainbow Six gespeeld,.... en Vegas is de beste uit de serie. Ben benieuwd naar het vervolg van het SP verhaal,... Terrorist Hunt blijft verslavend,.... en ben gek op personalisatie. Ga met mijn PEC character de SP doen en level-uppen![]()
Jij bent gek op Halo,.... maar dit vind ik nou geweldigIk heb CoD4 voorbij laten gaan,... Frontlines,.... en meer van die 13 in een dozijn shooters,..... maar deze dus niet. Vind dit zo heerlijk.
Het is Rainbow Six Gijs
Ja,... muziek wel gelukt!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik moet gewoon op het eerlijke pad blijven in mijn leven GIjs, zodra ik dat niet doe gaat het mis, vaker gezien.
CoD4 heeft een copy paste aktie genomen van Rainbow Six,... de meeste shooters hebben het exp en upgrade systeem van de Vegas game. Je hebt wel gelijk,..... het is echt mijn game,... realistisch,... lekker schel geluid en gevuur,.... geen plasmawapens ofzo snap je,... het ligt me meer. Oorlog-setting trek ik niet zo in de MP (Hence mijn probleem met de CoD4 serie,....)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja als je het zo stelt snap ik het wel.. hoewel ik van mening ben dat CoD4 geevolueerd is in dit genre en RBS achter blijft.. maar als het jou spel is dan is het natuurlijk heerlijk een nieuw deel
Bo-Ringggggquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
Halo, Rainbow Six, Unreal, Call of Duty, Bishock, Condemned, F.E.A.R., etc.
Allemaal goede shooters. Maar ze kunnen zich geen van allen meten aan de grootsheids van Half-Life 2
[ afbeelding ]
Mond, jij gamesleek.quote:
Physicsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mond, jij gamesleek.
Als je niet kunt waarderen hoe Valve sfeer, verhaal, physics, A.I., etc. naadloos in de gameplay heeft weten te integreren is er serieus iets mis met je.
Lees deze nu pasquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik was bij hem gisteravond,.... heb LO meegenomen. We zagen je bericht binnenkomen. Hij had een component kabel gekocht,.... hij gamede nog niet met,.... schrok van zijn nieuwe kleuren en resolutie ineens,....
LO vond hij cool,..... maar hij wilde Anniversary gamen,.... daar gaat hij een start mee maken.
Ja, herkenbaar.quote:Je kent het he,... gamen oppakken zodra je papa wordt. FF een moment voor jezelf
oei, linkje?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:56 schreef Chocobo het volgende:
Heb die IGN preview gelezen van GTA van een paar dagen geleden ofzo,... 10 things you must do ofzo,... GODVER![]()
Kom op, je noemt nu net het enige mindere gedeelte in het spel. Dat vliegboot gedeelte was inderdaad wat langdradig. Maar dat wordt meer dan goed gemaakt door de rest van het spel. De tocht langs de Gold Coast bijvoorbeeld, Ravenholm of wanneer je Nova Prospekt bereikt en de toon van het spel verandert wanneer duidelijk wordt dat de Combine niet onoverwinnelijk is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
PhysicsDie zijn serieus tof ja, maar er zitten gewoon teveel stukken in waar je niets doet. Het stuk met de boot duurde veel te lang en het is ZWAAR irritant dat je kogels te weinig hebt en de guns allemaal hetzelfde aanvoelen op schiet snelheid na.
I tried, but it didn't work for me. Doe me dan maar Portal
Bron?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:56 schreef Chocobo het volgende:
Heb die IGN preview gelezen van GTA van een paar dagen geleden ofzo,... 10 things you must do ofzo,... GODVER![]()
OMGquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:08 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, jij krijgt toch altijd een harde plasser van SE's?
Europa krijgt een special edition van Final Fantasy: Crisis Core
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.play.com/Games(...)asy-VII/Product.html
Proest,....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 07:59 schreef Strolie75 het volgende:
Shit, ik realiseer me net dat ik van 27 april t/m 6 mei op vakantie ben.
En wat komt er 29-4 uit?
Tsja.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:33 schreef Chocobo het volgende:
Tja hier wordt ik toch wel stil van![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |