Goeie Kickquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:02 schreef FANN het volgende:
Van de 72 gezichten heb je er 62 goed onthouden.
Dit komt neer op een percentage van 86%.
Ten opzichte van vorige testresultaten heb je het beter gedaan. Het gemiddelde uit 40755 voorgaande onderzoeken is 81%.
Hieronder staat het volledige overzicht gegroepeerd per leeftijdscategorie.
Leeftijdscategorie % correct onthouden gezichten
Mannen Vrouwen
< 25 78 80
25-35 83 84
35-45 82 84
45-55 80 83
> 55 76 80
Gemiddeld 80 82
In voorgaande tests (niet uitgevoerd door Hart en Ziel) herkende het gros van de testpersonen ongeveer 80% van de gezichten. Als je minder dan 65% van de gezichten herkend hebt, kan het zijn dat je problemen hebt met het herkennen van gezichten.
Even citeren hoorquote:
Excuus.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Bedenk je of het nuttig is...
En dan zo'n sneue kick..
Ik heb me ooit 4x voorgesteld (4 verschillende dagen) aan een mooie dame in een bar waar ik regelmatig kom. Kon ze niet bepaald waarderenquote:Op zondag 10 januari 2010 10:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik heb dat met namen. Op een nieuwe werkplek kost dit me soms gerust 4 a 5 maanden.
Best kut, want iedereen denkt dat ik een ongeinteresseerde aso ben. Maar wat jij hebt lijkt me wat ernstiger en afwijkender eigenlijk.
Dokter?
En zijn het ook haar kids toevallig?quote:Op zondag 10 januari 2010 10:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb me ooit 4x voorgesteld (4 verschillende dagen) aan een mooie dame in een bar waar ik regelmatig kom. Kon ze niet bepaald waarderen![]()
Afgelopen vrijdag nog: "Hey (mijn naam) alles goed jongen! Tijdje niet gezien! Alles goed met de kids enzo?"
Ik: ""
Ik kon me absoluut niet herinneren wie hij was of hoe hij heet. Bleek het iemand te zijn waar ik tot 2 jaar geleden af en toe mee uitging
Het is een hijquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:21 schreef ToT het volgende:
Owww je had het dus over 2 verschillende personen!
Edit: Okee, laatste alinea 2x 1 letter over het hoofd gezien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |