Wat is er gisteren en vannacht gebeurd?
- 's ochtend en in de voormiddag bijna niks (schoonmaken, nieuwe boodschappen binnen, Willem maakt wat lekkers)
- 16.50 u tot 18.15 u bezoek Anouk met nieuwe CD, hond, champagne, sigaretten en veel eten. Uitgelaten stemming.
- tot 21.15 u singalong
- 21.15 tot 10.15 u operatie Message Arrow. Fokkers worden door politie en full force bewaking met honden gestuit in hun poging contact te maken met de bewoners.
Tijdens de actie gingen de streams uit voorzorg op testbeeld. De bewoners hebben (mogelijk) niets in de gaten gehad, maar de regie zal toch enigzins door het gebeuren zijn afgeleid.
- De streams kwamen terug. Gandalf en Bientje meldden het volgende: Men zat rond een uur of 2300 lekker na te genieten op de bank totdat over de luidsprekers ineens geluiden van de do-avond uitzending samen met stemmen uit de regiekamer te horen waren. Maurice, Willem en Karin gingen er gelijk goed voor zitten terwijl Ruud en Bart met het brood bezig waren. Wat duidelijk te horen was men in de regiekamer reageerde op de uitzending. Daarbij werden de bewoners onder andere betiteld als "eikels" en er werden uitspraken gedaan als "kijk de stress is nu mooi te zien op de gezichten". Het duurde al met al wel een half uur en uiteindelijk kwamen ook Ruud en Bart luisteren. Het eindigde allemaal met een "k*t" uit huiskamer en regiekamer
samen. Vervolgens was het duidelijk dat alle bewoners nogal geschokt waren. Karin riep meteen dat ze erover dacht om gelijk maar d'r koffers te pakken, Maurice wilde de boel kort en klein slaan, Bart vond het wel welletjes zo en Willem relativeerde de zaak nogal [hoewel hij ook nog eventjes de bijl in zijn hand heeft gehad]. Ruud had er allemaal maar weinig van verstaan maar toen ie hoorde dat ze voor eikels waren uitgemaakt wilde ook hij wel opstappen. De bewoners wilden Hummie spreken. Daarna is het beeld op testbeeld gegaan.
Tanjalies gaf de volgende verklaring voor voor de door de regie gemaakte fout:
Allereerst is het zo dat er sprake is van wisselingen van de wacht. Er is later in de avond altijd een regiewisseling. Het vertonen in de regie, van gemonteerde beelden, welke dan ook is zeer gebruikelijk. Collega's die elkaar laten zien wat er gebeurt is de vorige dag/avond/nacht.
Na alle beelden die er van het bezoek van Anouk al waren opgenomen, veel meer dan dat er in de komende uitzending te verwerken valt, en de verkiezing die aanstaande is, is het logisch dat er geen alerte regie bezig was om beelden te verzamelen voor de eerstvolgende uitzendingen. Niet onwaarschijnlijk is dat het groepje diensthebbende ook een glaasje hadden mee gedronken van wat er met het bezoek van Anouk was mee gekomen. Met andere woorden, een zaterdagavond, geen programma stress, [een afgeslagen aanval van Fokkers] en een groepje programmamakers die onder elkaar gezellig in de regie ruimte wat materiaal aan het terug kijken zijn.
Waarschijnlijk heeft er iemand een tas, een stapeltje banden, een doosje of noem maar op, simpel op de talk-back knop gelegt. Het effect is dat de bewoners via de mic. zowel het geluid van de band konden horen waar op dat moment naar gekeken werd en tegelijkertijd het kommentaar van diegenen die die beelden zaten te bekijken. Zulke talk-back knoppen zijn in een regieruimte altijd drukknoppen en geen schakelaars. Bovendien is het in principe zo dat om het rondzing effect te voorkomen, bij gebruik van de talk-back knop de retourline(bewonersgeluid) automatisch uitgeschakeld wordt.
- Rond 01.30 waren de streams terug. Er werd nog gezien dat Willem en Ruud aan het tafeltennissen waren (om af te reageren?). De anderen werden niet in beeld gebracht.
Vervolgens werd het stil.
Krijgen we vandaag vuurwerk? Het is niet duidelijk of er al met Hummie is gesproken (ze had gisteren een vrije avond). Maar dan zal ze vandaag toch zeker verantwoording moeten afleggen vooor de manier waarop de regie tegen de bewoners aankijkt. De bewoners lijken nu te beseffen dat er met ze gespeeld wordt. Is het tijd voor opstand. is vandaag de laatste dag van Big Brother? Of loopt alles met een sisser af?
Help mee verslag te doen van de gebeurtenissen!
8.25 uur. Ruud op Stream 4. Ziet er niet wakker uit. Verder niets te zien (of zijn bewegende kippen in de tuin ook interressant?)
[Dit bericht is gewijzigd door NostraBramus (Datum 31 Oktober 1999).]
Deze dag: Om 8:10 Ruud door de streams zien lopen is naar het toilet geweest scharrelt daarna nog wat rond en is terug naar bed gegaan nu 8:40 komplete stilte in het huis.
helemaal niks te zien,alleen maar een lege kamer op drie streams(stream 3 heeft alleen maar zwart beeld)maar ja dat was ik al gewend van gisteren(ook testebeeld)
Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren vandaag,heb het gisteren ook gevolgd,maar viel weinig te volgen na testebeeld(was te laat om het gesprek te horen)
we zullen zien
Ik kom hier vaak om het forum te lezen en reageer eigenlijk zelf niet veel omdat ik wat angstig ben als nieuweling verkeerd begrepen te worden en ik lees wel eens dat nieuwelingen op de proef worden gesteld, ik heb daar niet zo een zin in en lees dan liever het forum, maar een woord naar hunter want die zie ik vaker;-), je kunt prima verslagen maken zodat de bezoeker weer goed op de hoogte is, dat wilde ik even kwijt;-)). Misschien reageer ik wel eens vaker, ik kijk wel even. In ieder geval een goeiemorgen allemaal en ik wens jullie een fijne, informatieve BB dag toe,
Hasta la Pasta
Dat moest ik even kwijt.
De streams: het is 9.25 u nieuwe tijd en er is geen teken van leven te zien in de woonkamer, die wordt weergegeven op alle vier de streams.
Ik zal zeker proberen af en toe te gaan reageren want eigenlijk wil ik dat soms wel maar denk dan wat krijg ik over me heen want ik ben zelf iemand die ieders mening respecteert en die ieder in zijn waarde laat dus waarom zou ik inderdaad geen gokje wagen;-).
Bedankt voor het duwtje in de rug, nog even een vraag kan ik mijn newbie woord weghalen bij mijn naam?..dat weet ik dus niet hoe dat moet, ik hoor het wel....
Fijne zondag verder,
Hasta la pasta
Bij UserText staat nu NewBie ...
Maar waarom mijn naam oliebol veranderen?...is er nog een oliebol op het forum dan?..ik vondt het net zo een leuke naam;-).
Ik hoor het nog wel, bedankt voor de reacties hier, het heeft me in ieder geval geholpen om mij over de streep te trekken...Thanks!!!
Sluit
quote:
op 10-31-1999 om 09:56 AM schreef sam het volgende:
Hunter schreef dat Ruud en Willem aan het tafeltennissen waren. IS DIT BACK TO BASIC? En waar staat dat ding dan? Zo krijgen we toch geen spanning in het huis; als je die eraf kunt pingpongen... Verdomme, mijn ergernissen over Vernica rijzen de pan uit!
Het ping-pongen heb ik ook gezien: op de eettafel en zonder net. Het was wel voor de eerste keer dat de ping-pongballetjes en de batjes te zien waren in het huis.
Heeft Willem mischien ook nog een tafelvoetbalspel in zijn koffer?
Stream 1: 'Dit kanaal is tijdelijk niet beschikbaar'
Stream 2: 'Dit kanaal is tijdelijk niet beschikbaar'
Stream 3: Een mooi stilleven van een tafel
Stream 4: Een fantastisch prachtig lege zithoek.
Ik weet niet of ik de ontwikkelingen wel bij kan houden.
P.S. Oliebol2000 welkom in deze bizarre virtuele gemeenschap!
Alles is inderdaad in diepe rust, zal zware champagne geweest zijn gisteren;-))) of ze hebben een gigantische kater van wat ze gehoord hebben.
zo ff kijken of de signature mee wordt genomen, ik leer het nog wle hier
quote:
op 10-31-1999 om 11:38 AM schreef Jessicaa het volgende: snipsnip
Niks voor karin om nog in bed te leggen, dus er zal heus nog wel wat afgekletst worden over het voorval van gisteren.
snipsnip
Ja, vreemd he, dat we dat allemaal niet te zien krijgen....
Maar ik HOOP dat ze het zaakje FLINK laten escaleren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |