Ik kocht ze gisteren bij Kruidvat ook al samen met wat harigs: een krultang!quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie zijn zó naar. Ik heb zojuist een wonderspons gekocht en omdat de kruidvat zoveel korting had ook naar besloten m'n haar te verven en restylen
.
Wel tien soorten!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh god. Hebben ze een krultang bij de Kruidvat?
Ik voel me net die gast bij Lingo nu.quote:Door toepassing van ionen verminder je haarbrauk, sluiten de haarschubben zeer snel en zal je haar meer glanzen en minder statisch zijn.
Meer tijd om leuke dingen te doen en minder haarbrauk!quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:43 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik voel me net die gast bij Lingo nu.
Er stond echt haarbrauk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Meer tijd om leuke dingen te doen en minder haarbrauk!
Het wordt alsmaar mooier op deze wereld![]()
Ioooooonenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:51 schreef Isabeau het volgende:
tvp
<--- ook een burgertrut en dus geïnteresseerd in Wondersponsjes
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:58 schreef Ole het volgende:
Het wordt hier nog een clubje van Fok! huisvrouwen
oh jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]Ole, ga je mond spoelenwondersponsen!
Huisvrouwen? Je bedoelt hippe ladies die slimme trucjes gebruiken om minder huis te hoeven houwen
Ik ben vandaag even bij de Action geweest en heb voor je gekeken naar de wonderdoekjes Dude. Op het prijskaartje voor het vak staat microvezeldoekjes en ze kosten ¤0,45. Waren de enige doekjes van die prijs dus dat moet goedkomen. Hier hadden ze nu een hele stapel met lelijke lichtblauwe doekjes maar ze zijn er ook in knalroze, knaloranje en aquablauw.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan moet ik even kijken als ik bij de Action kom vandaag of morgen. Ik koop ze altijd op hoe ze eruit zien, niet op merk.
Ja, die ook natuurlijkquote:
Ik heb de juiste er dan bij zitten, en wel in knaloranje! dank voor de check!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben vandaag even bij de Action geweest en heb voor je gekeken naar de wonderdoekjes Dude. Op het prijskaartje voor het vak staat microvezeldoekjes en ze kosten ¤0,45. Waren de enige doekjes van die prijs dus dat moet goedkomen. Hier hadden ze nu een hele stapel met lelijke lichtblauwe doekjes maar ze zijn er ook in knalroze, knaloranje en aquablauw.
En ik heb natuurlijk die kekke wondersponsjes opgehaald en ze werken écht!Er zijn een paar randjes in de keuken die ik niet echt schoon kon krijgen en die glimmen nu gewoon weer
![]()
* MinderMutsig gaat de keuken poetsen
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mag je Blue Miracle/Wonder/Wunderbar/Wunderbar!/Wun-der-báááár eigenlijk op RVS gebruiken?
Eeeehm.... het weegt minder?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee dat zag ik staan. Hoe herken ik aluminium?
Ik ga mijn wondersponsje op mijn gaspitten proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |