ik ook hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 11:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb al 6 mensen, die bij de Hanze zitten, gesproken vanmorgen die vrij zijn.![]()
Laten we eerlijk zijn...er komt iemand aan je deur met: "Er zit een rare tik in de motor". Je luistert. Je hoort niets. Geen tik. Hoezo dan "bedankt voor de goede servicequote:Op maandag 10 maart 2008 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook hoormaar ja, dat is natuurlijk niet bekend om 9u
nou ja, was om 12u thuis en heb heel lief Pitts auto naar Kwikfit gereden, er zat/zit een rare tik in de motor en dat kan niet goed zijn. uiteraard was de tik weg toen ik naar kwikfit reed. en volgens mij hadden die monteurs iets van: gutteguttegut, een vrouwtje haar auto is stuk en weet niet wat er mis iser heeft er 1 gekeken, geluisterd, hoorde niks, dat was het dan. nou lekker, bedankt voor de goede service
morgen gaat de auto voor de zekerheid naar een vakgarage
en als iemand hier weet wat die rare tik kan zijn: be my guest
je kunt idd niks vinden als je alleen kijkt en luistert lijkt mequote:Op maandag 10 maart 2008 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn...er komt iemand aan je deur met: "Er zit een rare tik in de motor". Je luistert. Je hoort niets. Geen tik. Hoezo dan "bedankt voor de goede service"?
Ze kunnen toch niet vinden. Wat moeten ze fixen dan?
Oeps, ik bedoelde een losse schroef in de motor natuurlijk.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:35 schreef Etcetera het volgende:
als de benzinetank in het motorblok zit, zou ik dat nog wel willen aannemen ook
Ik snap wel wat je bedoelt, vooral omdat je een vrouw bent.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:38 schreef Etcetera het volgende:
je kunt idd niks vinden als je alleen kijkt en luistert lijkt me![]()
en ja ik weet wel dat het logisch is dat ze dan niet verder zoeken hoor, maar ik baalde gewoon een beetje dat ze me aankeken alsof ik gek was
mjah, hopen dat het iets simpels isquote:Op maandag 10 maart 2008 14:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoelde een losse schroef in de motor natuurlijk.
ja alsof ik er wat aan kan doen dat die tik weer weg isquote:Op maandag 10 maart 2008 14:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, vooral omdat je een vrouw bent.
Mag Italiaans ook?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:48 schreef wyccie het volgende:
ER, je bent stiekem gewoon Spaans, hè? Dat temperament van jou...
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:46 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg!! Mag die verlopen stoepsnol van een Amy Winehouse nu eindelijk en alsjeblieft een acute, niet te repareren stembandbreuk krijgen die ervoor zorgt dat ze alleen nog meer een beetje kan fluisteren??
Ik word werkelijk horendol van die nasale monotone kutstem! Je kunt echt niet meer fatsoenlijk naar de radio luisteren of ja hoor, HOPPAAAAAAAAAAAAAAAAAA.......![]()
![]()
![]()
daar hebben we Miss Selfdestruction weer. Ik begrijp werkelijk NIET wat iedereen in dat vieze mens ziet en hoort.
Bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BAH!
quote:
Ja daar wordt nogal op neergekeken als het op autos aankomtquote:Op maandag 10 maart 2008 14:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, vooral omdat je een vrouw bent.
Ik vind Valerie anders behoorlijk catchyquote:Op maandag 10 maart 2008 14:46 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg!! Mag die verlopen stoepsnol van een Amy Winehouse nu eindelijk en alsjeblieft een acute, niet te repareren stembandbreuk krijgen die ervoor zorgt dat ze alleen nog meer een beetje kan fluisteren??
Ik word werkelijk horendol van die nasale monotone kutstem! Je kunt echt niet meer fatsoenlijk naar de radio luisteren of ja hoor, HOPPAAAAAAAAAAAAAAAAAA.......![]()
![]()
![]()
daar hebben we Miss Selfdestruction weer. Ik begrijp werkelijk NIET wat iedereen in dat vieze mens ziet en hoort.
Bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah, bah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BAH!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |