Jaquote:Op maandag 10 maart 2008 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Is dat bij "jullie" altijd het geval dan?
Nou ja...ik heb een "steengrillen en 2 uur bowlen" gekregen. Ik weet niet of je dat ludiek kunt noemen want ik had er een beetje om gevraagd
Ik heb al heel lang niet gebowled. En ik zeg regelmatig van: "We moeten weer eens gaan bowlen". Dus in December ging ik naar Engeland. Ben ik 2 dagen weg, zijn ze gaan bowlen
Dus toen de "speciale wensen" ter sprake kwamen zei ik: nou, ik wil wel gaan bowlen dus geef dat maar
Nou...en nu kan ik gaan bowlen met m'n vrienden
Ja preciesquote:Op maandag 10 maart 2008 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
Onder "ludieke cadeaus" met de nadruk op "
" versta ik dingen als opblaaspoppen, opblaasschapen en een andere verzameling speeltjes. Daar doen mijn vrienden gelukkig niet aan
Ohja nepmuizenquote:Op maandag 10 maart 2008 00:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaWeet je nog die nepmuizen die ik kreeg voor mijn verjaardag? Dat soort dingen
Zo hebben we voor mijn ex een foute koekoeksklok gekocht waarover hij altijd zei dat ie het zo verschrikkelijk vond
Dus nooit roepen dat je iets niet leuk vindt of bang voor bent want dan krijg je het op je verjaardag
![]()
Steengrillen en bowlen klinkt goed
Is bij de meeste sexshops wel te koop hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 00:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja preciesEen opblaasschaap lijkt me wel tof
Ik schrik me nog steeds dood door die kutmuizenquote:Op maandag 10 maart 2008 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja nepmuizen
Die koekoeksklok...is dat toevallig die éne plasticklok van de Blokker? Die had ik voor Sinterklaas gekocht en iemand ging er blij mee naar huis
Welke kleur? Roze, zilver of zwart?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:52 schreef MaJo het volgende:
Ja die van de BlokkerMehehe zo zie je maar dat smaken verschillen
Ik zou hem ook best tof vinden
![]()
Een opblaasbaarschaap voor dat soort doeleindenquote:Op maandag 10 maart 2008 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is bij de meeste sexshops wel te koop hoor
En...NEE![]()
Roze natuurlijkquote:Op maandag 10 maart 2008 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke kleur? Roze, zilver of zwart?
Blijkbaar. En als "ludiek cadeau"quote:Op maandag 10 maart 2008 00:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een opblaasbaarschaap voor dat soort doeleindenWist niet dat dat bestond
Zouden mensen dat serieus gebruiken?
Hij zou wel mooi staan naast mijn Sziget schaap
![]()
Dan weet je nu wat je voor je verjaardag gaat krijgenquote:
Een roze koekoeksklok en een opblaasbaar schaap?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan weet je nu wat je voor je verjaardag gaat krijgen
Ik doelde eigenlijk alleen op de koekoesklok. Maar ik wil best een opblaasschaap voor je bestellen via Internetquote:Op maandag 10 maart 2008 00:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een roze koekoeksklok en een opblaasbaar schaap?
Ik zou het best grappig vinden
Hehe weet ik, maar met die twee opties blijft het nog even spannendquote:Op maandag 10 maart 2008 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk alleen op de koekoesklok. Maar ik wil best een opblaasschaap voor je bestellen via Internet
"Het is een cadeautje...kuch..."
Ik heb daar vorige keer eens hard over na zitten denken maar ik kan eigenlijk niets bedenken. Ik vind spinnen goor maar dan alleen hele grote. En niet eng maar gewoon goor.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe weet ik, maar met die twee opties blijft het nog even spannend
Haha zie het al helemaal voor me ja![]()
Maarre, heb jij nog vage fobieën nem?
Wees maar niet bang hoor, ik doe niet mee aan de ludieke cadeausquote:Op maandag 10 maart 2008 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb daar vorige keer eens hard over na zitten denken maar ik kan eigenlijk niets bedenken. Ik vind spinnen goor maar dan alleen hele grote. En niet eng maar gewoon goor.
Nee, daar ben ik ook niet bang voor. Maar ik heb gewoon geen fobieen. Ik heb een keer een slang om mijn nek gehad, dat was leuk. Muizen, wormen, spinnen etc: niets mis mee verder. Dus ik zou het gewoon niet wetenquote:Op maandag 10 maart 2008 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor, ik doe niet mee aan de ludieke cadeausTenzij het met een groep is, dan is het wel geinig
Jazeker, dat lijkt me erg gezelligquote:Kom je volgende week weer meequizen?
Alleen maar mooi tochquote:Op maandag 10 maart 2008 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook niet bang voor. Maar ik heb gewoon geen fobieen. Ik heb een keer een slang om mijn nek gehad, dat was leuk. Muizen, wormen, spinnen etc: niets mis mee verder. Dus ik zou het gewoon niet weten
Tofquote:Jazeker, dat lijkt me erg gezellig
Duhquote:Op zondag 9 maart 2008 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hey PS had gelijk, ze was echt onschuldig. Sorry PS!
weet ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |