abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 10 maart 2008 @ 20:54:25 #301
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_57291505
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:03 schreef MadMaster het volgende:

[..]

, de functie waar ik nu formeel naar gesolliciteerd heb...
Ik ben daar nu slechts 8 uur per week informeel mee bezig.

Heeft te maken met de re-organisatie, die officieel nog niet goedgekeurd is, maar waar wel al naar moet worden gehandeld. Oftewel, ik ga straks binnen de nieuwe organisatie die formele functie vervullen (als het goed is), maar momenteel is die nieuwe organisatie er nog niet en kan ik dus formeel daar niet werken...

Snappie...?
je doet nu iets wat nog niet bevestigd is maar waarvan voor 80% zeker is dat het doorgaat
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:08 schreef RoofingBurner het volgende:
Het lokaliseren van een geluidje in een auto is niet makkelijk, maar wel te doen, als je de de juiste stappen neemt. Je kunt iig niet naast de auto blijven staan, je moet een stukje rijden en tijdens het rijden (radio uit) de koppeling intrappen om de luisteren. Ook moet je bij rechter en linker bochten luisteren (wiellagers) Afwisselend bij verschillende toerentallen luisteren, in verschillende versnellingen enz enz. (Etc etc ) Door deze stappen kan je bepalen of het geluid uit het blok komt of vanuit de carrosserie/wielophanging enz. Bij problemen met het motorblok kan je de auto aan de testkast hangen en de vitale functies doormeten. Een goed garagebedrijf kan de meeste problemen snel en doeltreffend lokaliseren. Het is dat je ver weg zit anders had ik wel even willen kijken.
wauw wat een lap tekst maar we hebben meteen radio uitgedaan, en auto stationair laten lopen. kwam echt uit de motor, daar was geen twijfel over mogelijk. en bedankt voor je aanbod hoor

@ MaJo ik vind dat jij helemaal geen laag zelfbeeld hoeft te hebben: ik vind dat je overkomt als een heel gezellig, leuk en tof mens
dus nu heb je een naamtopic AKQ SC #380 MaJo is oke ole ole MaJo is oke ole ole
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')