Ik woonde aan de andere kant van de Proosdijerveldweg, en daar was het altijd heerlijk rustig. Echt raar hoe een afstand van zo'n honderd meter toch een wereld van verschil kan zijn.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:30 schreef hierissieweer het volgende:
Ik woonde bij die zigeuners in de buurt, geen problemen mee gehad hoor. Ik woon nu in de indische buurt, maar hier is het in vergelijking met de maandereng echt niet grappig. Tis echt een volsbuurt met de daarbij behorende overlast. Maandereng is gewoon prima, grote huizen, de wijk is prima en toegankelijk opgezet en normale buren...
Jap echt een verschil van dag en nacht! Wat een straat kan doen hè!? Maar goed aan jullie kant staan ook meer de huizen uit het "wat duurdere" segment. Zelf gebouwd, oudere mensen en de koopflats ervoor...quote:Op zondag 4 mei 2008 23:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik woonde aan de andere kant van de Proosdijerveldweg, en daar was het altijd heerlijk rustig. Echt raar hoe een afstand van zo'n honderd meter toch een wereld van verschil kan zijn.
Niet al die flats zijn koopflats hoor, wij zaten ook in een -weliswaar particuliere- huurflat.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap echt een verschil van dag en nacht! Wat een straat kan doen hè!? Maar goed aan jullie kant staan ook meer de huizen uit het "wat duurdere" segment. Zelf gebouwd, oudere mensen en de koopflats ervoor...
Mja ik kan het niet anders zeggen dan ik al zei eigenlijk.. Het enige deel in Arnhem waar ik me thuis voel en wat ik de moeite waard vind is gewoon niet te betalen, tenzij we een appartement kopen maar die willen we nu juist ontvluchtenquote:Op zondag 4 mei 2008 23:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Toch ben ik erg benieuwd waarom je niet in Arnhem blijft, ZwarteMagika!
Hier heb je in een wijk die qua huizen (wat leeftijd en stijl betreft) en bevolkingssamenstelling te vergelijken is met De Rietkampen ruim onder de 2 ton een huis met drie verdiepingen en een tuin...
Wat is dat het enige deel in Arnhem waar je zou willen wonen?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mja ik kan het niet anders zeggen dan ik al zei eigenlijk.. Het enige deel in Arnhem waar ik me thuis voel en wat ik de moeite waard vind is gewoon niet te betalen, tenzij we een appartement kopen maar die willen we nu juist ontvluchten, of een oud krot wat constant geld blijft kosten.
We hebben in Zuid (m.n. Rijkerswoerd) rondgekeken maar dat is het toch niet voor ons (jammergenoeg, want de huizenprijzen zijn natuurlijk geweldig daar).. Maargoed, ik houd het nieuwe aanbod in Arnhem stiekem ook gewoon in de gaten, dus wie weet
Burgemeesterswijk/Sonsbeekkwartier/Heijenoord. We hebben volgens mij heel Rijkerswoerd wel gehad (ook nog met rijles huizen wezen spottenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat is dat het enige deel in Arnhem waar je zou willen wonen?
Toen je in Rijkerswoerd ben wezen kijken, welk gedeelte van de wijk heb je genomen? Er is echt een verschil zo groot als dag en nacht tussen de verschillende delen...
Ja, daar zou ik ook wel willen wonen...quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
Burgemeesterswijk/Sonsbeekkwartier/Heijenoord. We hebben volgens mij heel Rijkerswoerd wel gehad (ook nog met rijles huizen wezen spotten). Vanuit Ede is het ook gunstiger om naar m'n werk te rijden, vanuit Rijkerswoerd zou ik over de Pleijroute moeten of eerst dwars door heel Arnhem om dat te omzeilen, schiet allebei niet op
Tegenover Burgers' Zoo zit de Wolflaan die uitmondt in de Componistenbuurt. De wijken in die hoek heten Cranevelt en Alteveer als ik mij niet vergis.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:50 schreef hierissieweer het volgende:
Hoe heet de buurt/wijk/straat net tegenover burgers zoo?
Enka goedkoop? Ik dacht dat die heel duur zouden uitpakken. maar waar vindt je eigenlijk informatie over de nieuwbouw??quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of je wacht op een nieuwbouwproject op de enka/kazerne vaak nog goedkoper ook en een toplocatie natuurlijk
Ik zei ook maar watquote:Op vrijdag 9 mei 2008 04:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Enka goedkoop? Ik dacht dat die heel duur zouden uitpakken. maar waar vindt je eigenlijk informatie over de nieuwbouw??
Nogmaals deze post, wand ik heb net besloten mijn eerste huisje te kopen en wil nieuwbouw (en goedkoop)
Boven of onder de Frans Halslaan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh we hebben een huisje op het oog, middenin Tralala's goedgekeurde gebiedSpannund!
En gekochtquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh we hebben een huisje op het oog, middenin Tralala's goedgekeurde gebiedSpannund!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |