abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62210418
Klootschieten kwam niet door de ballotagecommissie

De witte fietsen meuk kan alleen indien mooi weer.... dus het liefst iets binnen/wat ook binnen kan. Fietsen blijven wel een soort last-minute-mocht-echt-niets-meer-lukken-optie
Ja doei.
pi_62217447
Als je binnen wilt zitten, waarom kom je dan in vredesnaam naar de Veluwe toe? het laatste stukje groenigheid en rust dat in dit land nog rest. Als je binnen wil gaan gourmetten of lasergamen dan blijf je toch fijn in de Randstad hangen?

overigens, nadat ik wat rondkeek op die site:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2203030

Zomaar een greep uit de forum onderwerpen:

Blanke reljeugd slaat boel kort en klein

Radicale Christen Extremist (bestaan die?) pleegt een aanslag op islamitisch gezin

en om het af te maken:

"Wie was er bij wollah in de trein van Utrecht naar ede-wageningen we hebben ramen gesloopt dikke rwina"

hoe bedoel je 'tendentieuze berichtgeving'

[ Bericht 33% gewijzigd door Wijnand_Bierenstein op 07-10-2008 23:03:14 ]
pi_62218905
Randstad? Pardon

doe ff normaal, ik vraag toch niet om een veroordeling maar om wat tips. We hebben geen zin om met 30 man te verzuipen in de kou. In de zomer regen, soit, maar in november is dat andere koek, dus zoeken we wat binnen activiteiten ja. We komen uit Nijmegen dus niet zeiken en bek houden als je geen tips hebt.

Was een normale vraag, dus een normaal antwoord is niet meer dan op zijn plaats
Ja doei.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:57:01 #229
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_62220509
Die lieve schat woont nu in Nijmegen, hebben jullie een leven ofzo dat jullie het nieuws op Fok niet volgen?

Maar goet, alle dingen die hier te bieden zijn heb je onderhand wel gehad... Anders een zaaltje huren ergens en een stel oud holandse spelen bij de spelotheek in ede en je hebt ook een middagje lol
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_62222793
ik zal de oud hollandse spelen even in de groep gooien

hebben inmiddels ook een theatersport-workshop van een groep uit Wageningen maar zoals verwacht nog geen goedkeuring of afkeuring van het huidige (veel te dure maar wel vet gave) kleiduifschieten. Dat is wel buiten maar zo origineel en tof dat we die gok maar nemen
Ja doei.
pi_62253360
Hopen dat de ns vandaag tevreden is over het spoorboekloos rijden vandaag tussen Ede-Wageningen en Utrecht (amsterdam-zuid).
Nu zit de trein elke keer al vol vanuit Arnhem
pi_62254569
spoorboekloos?
Tap tap tap
pi_62255663
Geen vaste tijden meer...ze blijven maar komen
pi_62255811
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 11:26 schreef tralalala het volgende:
Geen vaste tijden meer...ze blijven maar komen
Oh, dan komt er dus een half uur niets en dan komen er vier achter elkaar, beetje het buslijn 88 idee .
Tap tap tap
pi_62255947
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 11:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Oh, dan komt er dus een half uur niets en dan komen er vier achter elkaar, beetje het buslijn 88 idee .
Dan ken je buslijn 6, 26 en 36 in Utrecht nog niet, dat is helemaal erg
20 minuten niets en dan komen ze achter elkaar binnen.
pi_62256054
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 11:41 schreef tralalala het volgende:

[..]

Dan ken je buslijn 6, 26 en 36 in Utrecht nog niet, dat is helemaal erg
20 minuten niets en dan komen ze achter elkaar binnen.
Ik ga meestal met de 1, die is best op tijd . Lijn 2 in Utrecht had er vroeger ook wel een handje van, heb hem al lang niet meer genomen.
Tap tap tap
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:32:03 #237
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63054208
Interesse TVP, derhalve ik in Ede geplaatst ben
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:52:07 #238
190186 hierissieweer
pi_63054674
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:32 schreef Bob-B het volgende:
Interesse TVP, derhalve ik in Ede geplaatst ben
wie heeft jou hier geplaatst? (onze lieve heer??)

Ik heb trouwens besloten tzt naar wageningen te verhuizen
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:53:58 #239
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63054716
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:52 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

wie heeft jou hier geplaatst? (onze lieve heer??)

Ik heb trouwens besloten tzt naar wageningen te verhuizen
De baas
  zaterdag 8 november 2008 @ 16:04:34 #240
190186 hierissieweer
pi_63054895
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:53 schreef Bob-B het volgende:

[..]

De baas
Onze lieve heer, god, allah of de baas, als het maar een naam heeft hè :p

Maar waar werk je?
  zaterdag 8 november 2008 @ 16:15:27 #241
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63055113
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:04 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Onze lieve heer, god, allah of de baas, als het maar een naam heeft hè :p

Maar waar werk je?
DE baas is natuurlijk hare majesteit . Ik werk dus voor de KL
  zaterdag 8 november 2008 @ 16:24:38 #242
190186 hierissieweer
pi_63055287
Was dat er nog dan in ede? Dacht dat jullie allemaal vertrokken waren
  zaterdag 8 november 2008 @ 16:27:26 #243
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63055342
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:24 schreef hierissieweer het volgende:
Was dat er nog dan in ede? Dacht dat jullie allemaal vertrokken waren
Jah, de school zit er nog Kan nog wel eens tot na 2013 gaan duren voor we helemaal weg zijn.
  zaterdag 8 november 2008 @ 16:34:43 #244
190186 hierissieweer
pi_63055488
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:27 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Jah, de school zit er nog Kan nog wel eens tot na 2013 gaan duren voor we helemaal weg zijn.
Ow, dat wist ik niet. Maar goed, als die dingen eindelijk erlaten zijn komt er als het goed is weer een helehoop nieuwe woningen bij. En dat vind ik wel tof!
pi_63056029
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:34 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Ow, dat wist ik niet. Maar goed, als die dingen eindelijk erlaten zijn komt er als het goed is weer een helehoop nieuwe woningen bij. En dat vind ik wel tof!
Me 2 Mooie locatie ook of het terrein van de Enka, maar het zullen wel geen starters woningen worden
  zaterdag 8 november 2008 @ 17:14:02 #246
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63056220
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 17:02 schreef tralalala het volgende:

[..]

Me 2 Mooie locatie ook of het terrein van de Enka, maar het zullen wel geen starters woningen worden
Ik denk ook niet dat er veel mensen willen starten in Ede :S
  zaterdag 8 november 2008 @ 17:14:36 #247
190186 hierissieweer
pi_63056229
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 17:02 schreef tralalala het volgende:

[..]

Jawel, maar de gemeente ede definieert dat anders als de rest van de wereld. Sarters zijn 2verdieners die hun eerst huis gaan kopen, waarvan de aankoopwaarde begint bij 2ton.

Ik heb hier ooit wat naar de wethouder over geschreven:
Hallo,
Er zit mij iets dwars en dat wil ik graag kwijt. Als geboren en getogen Edenaar wienst voorouders tot minstens 3 generaties terug ook al in Ede woonden, vind ik het jammer dat er totaal niets door de gemeente wordt gedaan voor de startende kopers, met een laag loon. Overal zie ik de nieuwe nieuwbouw projecten, neem bijvoorbeeld de website http://www.wic-ede.nl, helemaal geweldig! En ik word daar goed geinformeert over wat de mogelijkheden zijn. Helaas zijn deze mogelijkheden alleen voor de mensen die (boven) modaal verdienen. Helaas ben ik daar geen van, ik heb immers een beroep gekozen waar ik het meer voor de voldoening doe, dan dat ik het terug zie op mijn loonstrookje (gehandicaptenzorg) Wat ik zo jammer vind, is dat ik bijna verplicht word om uit Ede weg te gaan door een zwak beleid van de Edesche gemeente raad en bestuur wat betreft het opkomen en erkenning geven voor de wat minder begunstigde starters. Ik zou eigenlijk moeten uitwijken naar andere steden zoals Apeldoorn, Arnhem, Amersfoort, dit zou toch niet moeten!? Is het ook niet zo dat Ede zich ook graag als een stad wilt profileren? Dan horen daar ook zeker goede en betaalbare woningen bij! De prijzen die ik in gedachten heb kunnen varieren van 75 duizend tot 125 duizend en natuurlijk verwacht ik daar geen droompaleisjes met tig aantal kamers. Dan heb ik het puur over zelfstandige studio's en 2 kamer appartementen. Neem als vorbeeld de Sky en Box van de universiteit twente. Dit kost haast niets om te bouwen, neemt weinig ruimte in beslag en er kunnen heel veel mensen in gehuisvest worden en ik denk dat daar ook zeker behoefte naar is! (links: http://www.acasaskybox.nl/paginas/acasa.php , http://wiki.student.utwente.nl/nl/wiki.php/Sky_Box )
Wat ik met deze mail wil bereiken is dat de gemeente meer bewust is van zijn bevolking, dat er in de toekomst hier zeker naar gekeken gaat worden en dat de gemeente dit inzichtelijk maakt woor zichzelf (doormiddel van onderzoek)
Dan kunnen we alleen maar hopen voor het beste in de toekomst!

Met vriendelijke groet en in afwachting van uw reactie verblijf ik.

Hierissieweer

Zijn antwoord:

Geachte heer Hierissieweer,

De vraag naar goedkope woningen overtreft het aanbod ruimschoots. In Ede willen we eigenlijk geen kleine studio's van rond de 40m2 bouwen. In particuliere bouw worden er wel eens woningen omgezet in kleine appartementen. Als het gebeurt in een woonwijk die daarmee van karakter verandert gaan we dat als gemeente tegen zoals bij de drive-inn woningen aan de --horsten. In de Griek zijn kleinere mooie appartementen gebouwd maar de prijsklasse is hoger dan rond de ton euro.
Ik realiseer mij de behoefte zeer wel. Ik realiseer mij ook dat ongeveer 50% van de woningzoekenden bestaat uit alleenstaanden. De komende maanden zal ik mij met de afdeling Wonen nader beraden of er in Ede toch niet meer in deze sector gebouwd kan worden en wat daarbij voor Edese maatstaven het minimum aantal m2 zou moeten zijn; en of dat minimum vervolgens past bij de door u genoemde prijs van circa 100.000 ¤. Mw. Heesmans is hoofd van die afdeling en daarom stuur ik haar een cc.

Overigens proberen wij starters met een starterslening te helpen. Voor u werkt dat niet omdat er te weinig aanbod is voor rond de ton. Uit de markt is er vooral druk om de prijs van een woning die in aanmerking komt voor een starterslening te verhogen naar 225.000¤.

Nadere suggesties zijn van harte welkom,

Met vriendelijke groet,

Simon van de Pol
pi_63056388
Erg handig ja, aangezien ik geen binding heb met de stad waarin ik wil wonen (Utrecht) zit ik met de koopgrens en in Ede zijn de zgn starterswoningen te duur. Je hebt wel die woningen langs het spoor, ik weet de naam van de straat niet, maar dat zijn schijnbaar wel echte starterswoninkjes.
Tap tap tap
  zaterdag 8 november 2008 @ 17:25:32 #249
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63056413
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Erg handig ja, aangezien ik geen binding heb met de stad waarin ik wil wonen (Utrecht) zit ik met de koopgrens en in Ede zijn de zgn starterswoningen te duur. Je hebt wel die woningen langs het spoor, ik weet de naam van de straat niet, maar dat zijn schijnbaar wel echte starterswoninkjes.
Naast het spoor....
  zaterdag 8 november 2008 @ 18:49:14 #250
190186 hierissieweer
pi_63058045
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Je bedoeld aan de bernardlaan (dacht ik) bij het marnix? waar ook die nieuwbouw flats staan (le tours de jardin) Of bedoel je de halte en de griek in het centrum?

[ Bericht 9% gewijzigd door hierissieweer op 08-11-2008 19:00:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')