Hmm, beetje raar als je wat via marktplaats gekocht hebt en er staat DX op. Of is dat er dan ook af?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat doen zoveel mensen. Ook met die $0.01 ding erbij zodat ze het direct kunnen sturen naar de mensen. Dus zij doen er amper moeite voor, en hoeven geen moeite te doen om het te verzenden. Gaat direct van DX naar de klant maar dan voor 3 keer zoveel geld. Doen echt heel veel mensen.
[..]
Heb je een linkje naar die advertentie?
Je zou het altijd kunnen proberen, gewoon los bestellen met die SKU 1888 (dat 1 cent gebeuren om de shipping notes te droppen). Dus niet samen met wat anders.
Dan staat er niet DealExtreme op maar Mr. Chen. Dus die mensen in Nederland zien dan dat het van ene Mr Chen is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:09 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Hmm, beetje raar als je wat via marktplaats gekocht hebt en er staat DX op. Of is dat er dan ook af?
Niet je legitimatiebewijs vergeten he, het pakketje is aangetekend en je moet je dus legitimeren. Maargoed, wie heeft dat nou niet bij zich?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
de postbode stond vandaag voor de deur maar ik was er niet, ik vond een briefje in de bus dat ik een pakketje van ene meneer chen ontvangen heb![]()
morgen ophalen op het postkantoor
i know, maar die heb ik toch altijd bij mequote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Niet je legitimatiebewijs vergeten he, het pakketje is aangetekend en je moet je dus legitimeren. Maargoed, wie heeft dat nou niet bij zich?
Daar is genoeg over op internet te vinden. Er zijn ook verschillende SK-acties gehouden voor die dingen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:36 schreef littledrummergirl het volgende:
wat trouwens wel jammer is, is dat bij geen enkel van de producten die ik kreeg een gebruiksaanwijzinkje zat.
zo heb ik bijvoorbeeld een bamboeplantje in een sleutelhanger die ik schijnbaar water moet geven, maar hoe, hoe vaak en hoeveel???
Nummertjes tracen kan idd niet. Je kunt wel zien via de site van DX wanneer het HK is vertrokken, maar daar heb je ook niet zo heel veel aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Is het mogelijk om je producten te tracken via: http://www.ems.com.cn/english-main.jsp ? Ik heb geprobeerd mijn nummers daar in te voeren, maar het lukt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |