Of je reageert gewoon nietquote:
Het is geen musthave, maar ik wil wel die verdomde helicopter! En mijn laptopstandaard, en zout en peper stelletje, en de rare magnets.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:09 schreef mvc het volgende:
Welke Dealextreme items vinden jullie nou echte must haves ?
Dan bestel je hem!quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:39 schreef Zspirit het volgende:
ik wil ook zo'n helikopter.
Mee spelen, kun je je leuke dingen mee doen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:22 schreef s1mon het volgende:
Veel mensen bestellen van die magneetjes, maar wat moet je ermee?
Moet je wel die grootste nemen, heb je het meest en het langst plezier van.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:32 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Mee spelen, kun je je leuke dingen mee doen.
Volgens mij zijn die dingen illegaal in nederland als je ze buiten eigen terrein gebruikt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Volgende bestelling wordt denk ik die telefoonsignaal blocker, weet alleen nog niet welke versie ik ga bestellen. Erg handig om in de trein te hebben als ik last heb van bellende mensen. Signaal aan = alle telefoons hebben geen bereik meer
Ja, die trackt tot en met het postkantoor van hongkong.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:50 schreef OssieMan het volgende:
1x iets besteld, soort van Track&Trace code gehad, binnen 1,5 week in huis.
Goede ervaring tot nu toe
En wie komt er achter dat ik dat ding aan heb staan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die dingen illegaal in nederland als je ze buiten eigen terrein gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |