Na 300 posts zit een topic volquote:Op zondag 9 maart 2008 21:29 schreef mvc het volgende:
Waarom steeds na 7 pagina's een nieuw topic openen ? Naja het zal wel.
Die van mij in ieder geval wel.quote:Heeft iemand enig idee of deze dingen door de douane komen ?
Als je mazzel hebt gaat ie er gewoon door. Mensen die ik ken die voor 300 dollar in 1 keer hebben besteld hebben nog gene problemen gehad in ieder geval. Kan je voor de zekerheid 10 keer die SKU 1888 doen (want stel dat ze het over 10 pakketjes verdelen en je hebt het maar 1 keer besteld zit het maar op 1 van de 10)quote:Op zondag 9 maart 2008 21:30 schreef mvc het volgende:
[..]
Reken er dan wel BTW, inklaringskosten en invoerbelasting bij.
Kun je ze ook weer vullen ?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:35 schreef RacerDKB het volgende:
Die van mij in ieder geval wel.
Heb er al een stuk van 20 besteld, iedereen wilt zulke dingen, en je kan ze vullen ja.quote:
waar koop je in godsnaam butaan dan ?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb er al een stuk van 20 besteld, iedereen wilt zulke dingen, en je kan ze vullen ja.
Ik heb zo'n gasflesding met 15 verschillende doppies. Gewoon aanstekergas of hoe het ook heet, bij de Blokker of Gamma of Praxis hebben ze het wel. Gasnavulfles dus.quote:
Ze gaan heus geen dingen verkopen die ontploffen of niet voldoen aan de standaarden. Honderden mensen hebben ze ook al gekocht.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:05 schreef SoupNazi het volgende:
Ik zou zo'n aansteker van 2.85 dollar met butaan er in niet zo graag willen gebruiken.
Ja maar 20 dollar is maar 13 euro. Sowieso vrijstelling tot 22 euro.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:25 schreef Zspirit het volgende:
ik heb dees
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1320
10 in een pakketje gekocht kwamen er zonder kleer scheuren doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |