quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:24 schreef Byte_Me het volgende:
ik wou dat er nooit een DX topic op fok was geopend. heb nu al voor $300 besteld in 6 weken
200 EURO?! Jezus!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:24 schreef Byte_Me het volgende:
ik wou dat er nooit een DX topic op fok was geopend. heb nu al voor $300 besteld in 6 weken
Je hebt een hele zeecontainer aan plastic rotzooi gekocht?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:24 schreef Byte_Me het volgende:
een paar groene laserpointers, zo'n cree light, speciale Li-ion batterijene die daarbij kunnen + oplader, wat van die prank-speeltjes, een digitaal fotolijstje, een pen/led lamp/laserpointer/touchpen, een led lamp voor op mn fiets, wat kabeltjes, een imagetank, en nog wat zooi waar ik ff niet op kan komen. nog niks door de douane tegengehouden of invoerrechten erop.quote:
Heb je dat ding al binnen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:07 schreef LasTeR het volgende:
Ik kan niet wachten tot mijn Mosquito Helicopter binnenkomt
Wanneer had je besteld?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:00 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Vandaag mijn eerste order binnen gekregen van in-ear oordopjes, een aansteker (nep zippo!) en zo'n melig houten pistooltje voor elastiekjes.
Het bevalt allemaal goed! Vooral de aansteker, waarvan je zou denken dat hij supercheap zou zijn, ziet er goed uit en doet het nog ook!
quote:
Niet allemaal voor mij alleen hoor.quote:Objectnaam: Red Laser Keychain (2mW)
Objectnummer: 9771
Hoeveelheid: 4
Totaal: $8,52 USD
Objectnaam: Cell Battery AG13 LR44 (50-Pack) ALHAGEN
Objectnummer: 60
Hoeveelheid: 2
Totaal: $7,90 USD
Objectnaam: Just-Works 480p Component AV Cable for Wii
Objectnummer: 4256
Hoeveelheid: 1
Totaal: $5,78 USD
Objectnaam: Registered Air Mail ##