abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 oktober 1999 @ 20:11:00 #26
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_211655
quote:
op 10-31-1999 om 07:24 PM schreef itsgreen het volgende:
taraboem. change ff je signature, je moet die 2 ff naar een 3 changen

Zo beter?
Aangezien er nog geen concrete plannen zijn doe ik het op deze manier

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Admin zondag 31 oktober 1999 @ 22:07:00 #27
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_211656
quote:
op 10-31-1999 om 07:50 PM schreef Zuurtje het volgende:
geen vervoer

mail me je adres ff.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_211657
quote:
op 10-31-1999 om 03:24 PM schreef Letterman het volgende:
Nou Ted graag gedaan...ehhh ik vond legerkleding net effe te ver gaan en met z´n allen in een FOK-shirt heeft toch wel wat!
Wat betreft m´n linkerkoplampie, bedankt voor je melding

Strakke actie Letterman, met als voordeel dat de FOK!kers lekker herkenbaar waren voor de bewaking!

pi_211658
Kees van het HD-cafe in Almere-Buiten weet nog steeds niet wat hem allemaal overkomen is. Hij sprak wartaal en mompelde iets over BB, Ruud, Fok (sprakkie anders uit!) en t-shirts. Laatste nieuws is dat de kroeghond Popov het op wil nemen tegen de honden bij het BB-huis .

zondag 31 oktober 1999 @ 22:46:00 #30
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_211659
met een FOK-shirt aan en natuur liefhebbers??
en ze hadden zeker niet door dat jullie het waren met dat logo op het shirt

ja sorry, maar de zgn Almere-coordinator kon er niet zijn vanwege 2 dingen: ik moest te lang doorwerken en kon de laatste bus niet nemen

volgende keer beter..

maandag 1 november 1999 @ 10:35:00 #31
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_211660
Het is al vaker gezegd maar...

LM: thanx voor die geinige shirts.
TARAra: Ik wacht met spanning op deel 3 (was je pas 18.00 uur thuis.. Ik hoorde dat je de trein bijna had gemist....)

Tazz

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_211661
Ondanks dat het eigenlijke doel niet is bereikt, hebben jullie toch een prestatie neergezet! Way to go!
Voor mij, na OMB, geen acties meer, maar kan het wel waarderen dat er vanuit FOK! nog een andere ludieke actie tot stand is gekomen.
Enne, zo'n T-shirt... valt daar nog over te praten?
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  maandag 1 november 1999 @ 15:41:00 #33
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_211662
Danny, WG, LM, TARAra en alle anderen (waarvan ik de namen niet allemaal meer weet )

Heeft iemand al iets gehoord wat er met de pepernoten is gebeurd????? 't zal mij benieuwen of die nog ooit de bewoners bereiken.

Danny: wanneer worden de foto's op de site geplaatst. (ja, ik ben heel niet nieuwsgierig en ook niet ongeduldig.....).

Tazz

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_211663
[quote]op 11-01-1999 om 11:23 AM schreef Barbarella het volgende:
Ondanks dat het eigenlijke doel niet is bereikt, hebben jullie toch een prestatie neergezet! Way to go!
Voor mij, na OMB, geen acties meer, maar kan het wel waarderen dat er vanuit FOK! nog een andere ludieke actie tot stand is gekomen.
Enne, zo'n T-shirt... valt daar nog over te praten?

Barbarella Tja het is die T-shirts he...(-->slogan Chocomel reclame)
Na het omkleden liepen we allemaal in onze blote kont, dus pazzzzzop met de T-Shirts.

LET OP! Ongetwijfeld komt er binnenkort een actie waarbij je de felbegeerde FOK T-shirt kan winnen!..Dus blijf opletten en kijk regelmatig op de FOK homepage!!!!

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_211664
zijn de fotos al klaar?
  maandag 1 november 1999 @ 21:36:00 #36
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_211665
quote:
op 11-01-1999 om 07:38 PM schreef itsgreen het volgende:
zijn de fotos al klaar?

Ja, staan op de frontpage

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')