abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211630
Van uw verslaggever
Almere-Buiten, zaterdag 30 oktober

Tussen acht en negen uur verzamelden een dertigtal FOK!members zicht op het station van Almere-Buiten. Geen plaats die ik zou aanraden, aangezien er meer dan een parkeerplaats rondom het station is... Dit zorgde in eerste instantie voor wat verwarring, maar uiteindelijk was de groep bijna compleet. Aan alle aanwezigen werd een mooi FOK! t-shirt uitgereikt. Deze waren geregeld door Letterman, waarvoor dank. Er is nog een aantal van deze collectors item beschikbaar bij Danny; wellicht dat er nog een actie volgt... houd het forum en de chat dus goed in de gaten.

Wel misten er nog 2 personen, nl. Juul en Pink, van wie de rest zeker wist dat ze zouden komen.
Terwijl we op hen wachtten, reed er regelmatig een wagen van Randon rond. Het was opvallend druk, qua bewakers dan. Toen de wagens werder gestart, stonden diverse beambten de kentekens te noteren. In colonne kwamen we om een uur of kwart over negen aan bij het BB huis. Daar was het druk: het wemelde van de bewaking op het terrein. Met gierende banden kwamen er nog meer auto's van Randon aangezet. Aan de voorzijde van het huis kon de groep verder niets uitrichten. Het was zaak, de achterkant (en dus de tuin) te vinden. Als een groep padvinders tijdens een nachtelijke dropping om het complex heen dan maar. Dat bleek geen makkelijke opgave: TARAraboemdijee (een van de iniators van deze meeting; dank daarvoor) zag wel een optie: door de greppel en dan door het bos. De hilariteit was groot toen bleek, dat er ook gewoon een weg liep 10 meter verderop. Een hele modderige weliswaar, maar dat was beter dan met 30 man fierljeppen!

Over het modderige pad kwamen we uit bij het hek aan de achterkant van het huis. Over het bospaadje trachtten we zo dicht mogelijk bij het huis te komen. Ook al niet zo makkelijk, want het prikkeldraad van het hek zat niet overal zo goed meer vast, en loslopend prikkeldraad in het donker kan best pijnlijk blijken. Uiteindelijk kwamen we bij onze eindbestemming: zo'n 50-60 meter van de achtertuin vandaan.

Helaas, uit de verte klonk geblaf dat steeds dichterbij kwam. Lampen van 500 Watt werden in onze gezichten geschenen: de hond sprong op tegen het hek (het enige moment waarop ik blij was, dat er uberhaupt een hek stond). Het vocabulaire van de bewaker was verbazingwekkend: "Da's goed jongen", was alles wat eruit kwam. In een zee van licht werden we op onze terugweg weer begeleid. Helaas, er was geen doorkomen aan! We gingen onverrichter zake terug, met onze pepernoten en blaaspijpen nog in de hand.

En wie verscheen toen ook nog ten tonele: de politie. Deze reden in onze richting over het modderpad. Met zachte dwang werd de groep teruggehaald. Eenmaal weer op geasfalteerd wegdek kwam er nog een politiebusje bij. Terwijl wij gezellig met de agenten stonden te chatten, waren er wat problemen met de auto op het modderpad. Die zat vast!
Maar omdat Fok!kers niet de beroerdte mensen zijn, staken enkele van hen de handen uit de mouwen om de politiewagen uit de modder te duwen. Tijdens de terugweg bleef de politie achter de groep rijden.

Eenmaal weer aan de voorzijde beland, kwamen eindelijk Juul en Pink opdagen: ze hadden autopech gehad . Met z'n allen zijn we nog naar de voorzijde gelopen, waar een stuk of 10 mensen (bewaking, politie en Veronicamedewerkers) de boel in de gaten hielden. De pepernoten zijn daar afgegeven me het verzoek, ze aan de bewoners van het huis te geven.
Daar kregen we ook te horen dat Hummie nog tot negen uur had gewacht, maar toen naar huis was gegaan. Voor een ontmoeting met haar waren we dus te laat. Ik vraag me af of we daar rouwig om moeten zijn...

Hopelijk redden enkele pepernoten het nog tot in het BB huis, maar ik vermoed dat een aantal Veronica medewerkers zich vanavond ziek eten aan die dingen...

Om de teleurstelling iets te verzachten, zijn we in een cafe in Almere-Buiten (het enige cafe?) een borrel gaan drinken. De barman was zo onder de indruk van onze actie, dat hij graag een FOK! t-shirt achter de bar wilde hangen. Voor wie hem wil bewonderen: ga kijken in het H.D. Muziekcafe in Almere! Kees (de man achter de bar) kan je alles vertellen...

Door Lois en Clark zijn nog foto's gemaakt, hopelijk kunnen we het zo regelen dat enkele daarvan (de groepsfoto!) binnenkort online zijn.

pi_211631
En zo is het gegaan! Leuk verslag en op naar de volgende MEETING(S)....Ik vond het in iedergeval errug gezellig om eens een groep forummers en sjetters te ontmoeten IRL!...
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_211632
ik vind het top van jullie,dit is een leuke mannier van de bewoners een hart onder de riem steken(beter dan die domme invallen wat ze willen doen!!!!!!)

jammer dat het mislukt is en ik niet mee kon,heb geen vervoer,kan ook al niet naar de bb-meeting in Utrecht

maar ik hoor en lees verder wel wat er nog op stapel staat(als bb nog langer blijft bestaan heet dat)

goede actie en veel succes bij de volgende(zou ook wel zo'n t-shirt willen hebben)

Lucky 13
pi_211633
Weathergirl: HULDE!!!!!

helemaal te gek verslag!!!!!

Wij vonden het een te gekke avond en dat kwam ook door het grote saamhorigheidsgevoel van de groep.
Letterman bedankt voor de te gekke shirts!!!

Lois en Clark

zondag 31 oktober 1999 @ 01:28:00 #5
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_211634
quote:
op 10-31-1999 om 01:18 AM schreef Letterman het volgende:
En zo is het gegaan! Leuk verslag en op naar de volgende MEETING(S)....Ik vond het in iedergeval errug gezellig om eens een groep forummers en sjetters te ontmoeten IRL!...

En hier wil ik me totaal bij aansluiten

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  Admin zondag 31 oktober 1999 @ 01:06:00 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_211635
En ik ook !
Letterman nogmaals bedankt voor alles, Tarararara voor de organisatie en verder iedereen die erbij was natuurlijk !
Ik vond 't helemaal top !!!
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 31 oktober 1999 @ 01:07:00 #7
568 Juul
Is gewoon lief
pi_211636
Tja die auto grrrrrrr ben nog boos. Gelukkig waren Ted en Danny zo lief om ons ff een sleepje te geven zodat we toch nog het staartje van de actie (het aanbieden van de pepernoten) hebben mogen meemaken. Danny en Ted bedankt !
Enne ow ja Lm nog bedankt voor het verrassingkie
Oke tijd om weer terug te gaan naar de chat er komt hier toch niets zinnigs van het toetsenbord.
Doeiiiiiiiiiiiiiii
Juul
The Bitch is Back!
  FOK!fossiel zondag 31 oktober 1999 @ 01:18:00 #8
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_211637
Leuk verslag WG, maar dat wist je al

Jammer dat ik niet kon/mocht .. de volgende meeting zal ik er zeker zijn!

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  zondag 31 oktober 1999 @ 01:29:00 #9
1390 pink
auto doet t altijd ! ja toch?
pi_211638
hebbie met kreeften he
gewoon ff omkeren
en ja daar zijn ze
t was gezwallig
  zondag 31 oktober 1999 @ 02:09:00 #10
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_211639
Lieve WG & LM
Ook al wonen jullie niet echt ver van mij vandan en zou ik mee hebben gedaan aan dit leuke "gebaar" wil ik als eerste WG bedanken voor dit verslag !
Helaas heb ik moeten constateren (al in een vrij vroeg stadium) dat de manier van afspraken maken, verre van waterdicht was.
Uiteraard is het zeeer moeilijk om een betrouwbaar netwerk van FOK mensen op te zetten, maar om een kleine hint te geven, wees creatief !
Laat NIETS los binnen elk forum en gebruik de telefoon als comunicatie middel !!!
Ik ben ook maar een ex KGB agent maar kent ook de klappen van de zweep !
Vertrouw NIEMAND !!!!!!!!!!!!!
Is het al tijd voor aktie ?

zondag 31 oktober 1999 @ 03:51:00 #11
214 bennie24
Nieuw Bie(r)
pi_211640
Jow.. ik ben ook eindelijk thuis....

en ik lees Inimini een verdomd goeie opmerking maken...

(TOP!-verslag overigens, W-G! )

Ik ben samen met iemand (martin) een voorstel voor een volgende Operation aan het uitwerken....
(om het DOEL ook echt te laten slagen )

Diegenen die er vanavond bij waren zal ik hierover contacten...

De optie openbare chatbox is dus hierbij uitgesloten!!!

------------------
Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

[Dit bericht is gewijzigd door bennie24 (Datum 31 Oktober 1999).]

zondag 31 oktober 1999 @ 10:15:00 #12
1087 Merisse
broddeltante
pi_211641
Ondanks dat ik dagelijks minstens een uur alhier verblijf heb ik nergens iets kunnen ontdekken over wat nou eigenlijk het doel van deze OMA actie was.
Wat wilden jullie bereiken (iets met pijlen maar wat) en waarom?

Sorry als het al ergens gepost is maar ik heb me rot gezocht en kon 't niet vinden.

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  zondag 31 oktober 1999 @ 10:42:00 #13
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_211642
Ik had al een live-verslag gehoord van Karin en Peter. Jammer dat het niet helemaal gelukt is, maar het is leuk om elkaar op deze manier te ontmoeten. Ik kon door omstandigheden helaas niet mee. Gelukkig hebben Karin en Peter wel een souveniertje voor me meegenomen (T-Shirt Letterman: TNX TNX TNX a LOT !!!!!!) geweldig !!!!!
Ik hoop in de nabije toekomst wel een keer mee te gaan ! Tot FOK!

Buzzer

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_211643
Jammer, jammer, jammer

Pc-tje hier heeft het een paar weken af laten weten. Wist dus geen datum. Wil wel graag mee met borrel en volgende actie!
Btw, is m'n vissie stil alive?

10.000, now or never

pi_211644
nog ff over de fotos: het rolletje hebben we aan Danny ( de oppergoeroe) mee gegeven.
Hij zal het ontwikkelen en op een pagina plaatsen.
Nu maar hopen dat ze gelukt zijn.....

Lois en Clark

pi_211645
Ook wij waren aanwezig tijdens OMA. Wij willen iedereen bedankten voor een leuke avond en speciaal Letterman voor de onwijs leuke T-shirts.
Het was KNAL

zondag 31 oktober 1999 @ 14:39:00 #17
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_211646
FF teruglezend, heb ik Letterman nog niet bedankt voor het shirtje, bij deze dus..thnx!
En oh ja LM: je linker koplamp(van je overigens leuk 'tootje) doet het niet
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  zondag 31 oktober 1999 @ 15:24:00 #18
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_211647
quote:
op 10-31-1999 om 02:39 PM schreef Ted het volgende:
FF teruglezend, heb ik Letterman nog niet bedankt voor het shirtje, bij deze dus..thnx!
En oh ja LM: je linker koplamp(van je overigens leuk 'tootje) doet het niet

Nou Ted graag gedaan...ehhh ik vond legerkleding net effe te ver gaan en met z´n allen in een FOK-shirt heeft toch wel wat!
Wat betreft m´n linkerkoplampie, bedankt voor je melding

pi_211648
Dank, dank voor de leuke reacties

Inderdaad Inimini, je hebt wel gelijk. Het is natuurlijk moeilijk dit soort dingen te regelen, zodat niemand erachter komt. Het Internet is wat dat betreft vogelvrij!

Maar ondanks dat de oorspronkelijke opzet niet helemaal is geslaagd, was het voor de aanwezigen volgens mij toch een leuke avond. Ik heb er echt van genoten en vond het leuk iedereen IRL te zien.

zondag 31 oktober 1999 @ 16:50:00 #20
214 bennie24
Nieuw Bie(r)
pi_211649
Goed.. ik was het vergeten....

LM: Echt toffe T-shirts .. Bedankt!

BTW: Internet hoeft niet "open" te zijn...
( en GeGs: PGP niet vereist *grin* )

oftewel: plan in uitwerking.....

zondag 31 oktober 1999 @ 17:07:00 #21
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_211650
quote:
op 10-31-1999 om 02:09 AM schreef Inimini het volgende:

Helaas heb ik moeten constateren (al in een vrij vroeg stadium) dat de manier van afspraken maken, verre van waterdicht was.
Uiteraard is het zeeer moeilijk om een betrouwbaar netwerk van FOK mensen op te zetten, maar om een kleine hint te geven, wees creatief !
Laat NIETS los binnen elk forum en gebruik de telefoon als comunicatie middel !!!
Ik ben ook maar een ex KGB agent maar kent ook de klappen van de zweep !
Vertrouw NIEMAND !!!!!!!!!!!!!

Ik weet niet echt of ik het bij het rechte eind heb, maar dat VOO op de hoogte was van onze komst, was totaal geen probleem. Een groter probleem was die verkeerde afslag, die ons in de ondoordringbare regenwouden van Almere-buiten deed belanden.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 oktober 1999 @ 17:59:00 #22
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_211651
Heel Laat Thuis en Natuurvereniging FOK!

Ik ben nu net thuis (ja je leest het goed, ik had de trein gemist en mocht bij een andere deelnemer in Veenendaal de nacht doorbrengen)

Letterman: bedankt voor de T-shirts

Wat ik nergens gelezen heb is Letterman's idee dat wij ons voor zouden doen als Natuurvereniging FOK! en naar de vogeltjes gingen luisteren.

Toen dus we bij het hek stonden (in het bos aan de achterkant) zei Letterman ook tegen de bewaking dat ze de honden stil moesten houden zodat wij vogeltjes konden luisteren.

Al met al wel een leuke actie, jammer genoeg niet helemaal geslaagd

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 31 oktober 1999 @ 19:23:00 #23
1087 Merisse
broddeltante
pi_211652
quote:
op 10-31-1999 om 10:15 AM schreef Merisse het volgende:
Ondanks dat ik dagelijks minstens een uur alhier verblijf heb ik nergens iets kunnen ontdekken over wat nou eigenlijk het doel van deze OMA actie was.
Wat wilden jullie bereiken (iets met pijlen maar wat) en waarom?

Sorry als het al ergens gepost is maar ik heb me rot gezocht en kon 't niet vinden.

Jongens, bedankt voor jullie intelligente en verhelderende antwoord op mijn vraag. Ik zie nu echt de lol/het belang van de actie in???

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_211653
taraboem. change ff je signature, je moet die 2 ff naar een 3 changen
  zondag 31 oktober 1999 @ 19:27:00 #25
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_211654
quote:
op 10-31-1999 om 07:23 PM schreef Merisse het volgende: Jongens(bla bla ...)actie in???

Zoals ik het begrijp was het doel van OMA het neutraliseren van een kromming in de tijd om een gateway naar de vierde dimensie te forceren.

Haalt gelijk bij rechter.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 oktober 1999 @ 20:11:00 #26
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_211655
quote:
op 10-31-1999 om 07:24 PM schreef itsgreen het volgende:
taraboem. change ff je signature, je moet die 2 ff naar een 3 changen

Zo beter?
Aangezien er nog geen concrete plannen zijn doe ik het op deze manier

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Admin zondag 31 oktober 1999 @ 22:07:00 #27
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_211656
quote:
op 10-31-1999 om 07:50 PM schreef Zuurtje het volgende:
geen vervoer

mail me je adres ff.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_211657
quote:
op 10-31-1999 om 03:24 PM schreef Letterman het volgende:
Nou Ted graag gedaan...ehhh ik vond legerkleding net effe te ver gaan en met z´n allen in een FOK-shirt heeft toch wel wat!
Wat betreft m´n linkerkoplampie, bedankt voor je melding

Strakke actie Letterman, met als voordeel dat de FOK!kers lekker herkenbaar waren voor de bewaking!

pi_211658
Kees van het HD-cafe in Almere-Buiten weet nog steeds niet wat hem allemaal overkomen is. Hij sprak wartaal en mompelde iets over BB, Ruud, Fok (sprakkie anders uit!) en t-shirts. Laatste nieuws is dat de kroeghond Popov het op wil nemen tegen de honden bij het BB-huis .

zondag 31 oktober 1999 @ 22:46:00 #30
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_211659
met een FOK-shirt aan en natuur liefhebbers??
en ze hadden zeker niet door dat jullie het waren met dat logo op het shirt

ja sorry, maar de zgn Almere-coordinator kon er niet zijn vanwege 2 dingen: ik moest te lang doorwerken en kon de laatste bus niet nemen

volgende keer beter..

maandag 1 november 1999 @ 10:35:00 #31
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_211660
Het is al vaker gezegd maar...

LM: thanx voor die geinige shirts.
TARAra: Ik wacht met spanning op deel 3 (was je pas 18.00 uur thuis.. Ik hoorde dat je de trein bijna had gemist....)

Tazz

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_211661
Ondanks dat het eigenlijke doel niet is bereikt, hebben jullie toch een prestatie neergezet! Way to go!
Voor mij, na OMB, geen acties meer, maar kan het wel waarderen dat er vanuit FOK! nog een andere ludieke actie tot stand is gekomen.
Enne, zo'n T-shirt... valt daar nog over te praten?
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  maandag 1 november 1999 @ 15:41:00 #33
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_211662
Danny, WG, LM, TARAra en alle anderen (waarvan ik de namen niet allemaal meer weet )

Heeft iemand al iets gehoord wat er met de pepernoten is gebeurd????? 't zal mij benieuwen of die nog ooit de bewoners bereiken.

Danny: wanneer worden de foto's op de site geplaatst. (ja, ik ben heel niet nieuwsgierig en ook niet ongeduldig.....).

Tazz

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_211663
[quote]op 11-01-1999 om 11:23 AM schreef Barbarella het volgende:
Ondanks dat het eigenlijke doel niet is bereikt, hebben jullie toch een prestatie neergezet! Way to go!
Voor mij, na OMB, geen acties meer, maar kan het wel waarderen dat er vanuit FOK! nog een andere ludieke actie tot stand is gekomen.
Enne, zo'n T-shirt... valt daar nog over te praten?

Barbarella Tja het is die T-shirts he...(-->slogan Chocomel reclame)
Na het omkleden liepen we allemaal in onze blote kont, dus pazzzzzop met de T-Shirts.

LET OP! Ongetwijfeld komt er binnenkort een actie waarbij je de felbegeerde FOK T-shirt kan winnen!..Dus blijf opletten en kijk regelmatig op de FOK homepage!!!!

pi_211664
zijn de fotos al klaar?
  maandag 1 november 1999 @ 21:36:00 #36
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_211665
quote:
op 11-01-1999 om 07:38 PM schreef itsgreen het volgende:
zijn de fotos al klaar?

Ja, staan op de frontpage

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')