Het kan natuurlijk zo zijn dat de bouwmarkt het spul niet goed opgeslagen heeft (bijvoorbeeld te lang buiten). Dit spul kan totaal niet tegen vocht. Heb je de tweede zak bij dezelfde zaak gekocht als de eerste? Probeer het eens ergens anders?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:15 schreef BruuD_ het volgende:
Ik heb (de 2e keer) een schone, nieuwe, speciekuip gebruikt om uit te sluiten dat het daar aan ligt.
Het water doe ik er eerst in (schoon, koud water) en het mixen doe ik met een een "echte" mixer (voor verf en pleister, zo'n boormachine achtige ding).
Het gips is niet over de datum, het was net gekocht en voor de 2e poging heb ik een nieuwe zak gehaald.
Zou het dan toch met de hoeveelheid te maken hebben?
Ik probeer 14kg ineens aan te maken, dat zou toch geen probleem moeten zijn?![]()
Hier een plaatje van het resultaat na het mengen (heb het even op de muur gesmeerd zodat je goed ziet dat het vol ongemengde korrels zit).
[ afbeelding ]
Heb ze idd allebei bij de Karwei gekocht...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:32 schreef dahei het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zo zijn dat de bouwmarkt het spul niet goed opgeslagen heeft (bijvoorbeeld te lang buiten). Dit spul kan totaal niet tegen vocht. Heb je de tweede zak bij dezelfde zaak gekocht als de eerste? Probeer het eens ergens anders?
Het gaat niet om de aankoopdatum, maar om de productiedatum.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:15 schreef BruuD_ het volgende:
Het gips is niet over de datum, het was net gekocht en voor de 2e poging heb ik een nieuwe zak gehaald.
Als je het dan helemaal goed wil doen, koop het dan ook niet bij de Gamma. Dit is dezelfde onderneming als de Karwei (stel dat het op 't distributiecentrum fout is gegaan?).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:49 schreef BruuD_ het volgende:
[..]
Heb ze idd allebei bij de Karwei gekocht...
Ik zal morgen nog eens een poging wagen met een zak van de gamma ofzo.
Dan pak ik deze keer ook een zak van 10kg, als ik m'n laag niet te dik maak moet ik het daar ook mee redden.
Da's wel de laatste kans die F&F van mij krijgtals het dan nog niet lukt gaat er gewoon nog een laag roodband over...
Nee idd niet bij de Gamma... je moet bij de speciaalzaak kopen. Het gips dat daarin verwerkt zit komt geloof ik uit Belgie, en dat schijnt beter te zijn. Je kan even met de knauflijn bellen. Zij nemen goed de tijd voor je. Zelf heb ik ook wel eens last van klontjes, maar die smeer ik er gewoon uit hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 10:28 schreef dahei het volgende:
[..]
Als je het dan helemaal goed wil doen, koop het dan ook niet bij de Gamma. Dit is dezelfde onderneming als de Karwei (stel dat het op 't distributiecentrum fout is gegaan?).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |