Ik weet het wel globaal maar als het ergens goed gedetailleerd staat beschreven is dat het fijnste he...
quote:dankewol
Op zondag 03 maart 2002 14:53 schreef Zander het volgende:
De All-music guide? http://www.allmusic.com
quote:Dan kom ik uit een ei. Ik weet wel wat de drie stromingen gemeen hebben. 't Is allemaal crap.
Op zondag 03 maart 2002 14:51 schreef thecrook het volgende:
Trash, death metal en gothic metal......volgens mij moet je uit een ei komen om daar de verschillen niet tussen te weten hoor
quote:* zucht *
Op zondag 03 maart 2002 15:00 schreef RoK het volgende:Dan kom ik uit een ei. Ik weet wel wat de drie stromingen gemeen hebben. 't Is allemaal crap.
Dat is jouw mening dan..........
quote:Ach daar kun je ook niets aan doen hoor... iedereen heeft zo zijn of haar min punten
Op zondag 03 maart 2002 15:00 schreef RoK het volgende:[..]
Dan kom ik uit een ei. Ik weet wel wat de drie stromingen gemeen hebben. 't Is allemaal crap.
quote:Das waar, maar goed het maakt de dingen soms wel duidelijker met behulp van die hokjes.....
Op zondag 03 maart 2002 15:14 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Quote: Sire: "Denk ruimer dan in hokjes"
quote:Nou idd! Laatst nog zag ik een band onder Death Bloodsucking Satanical Powerspeedmetal staan terwijl het gewoon duidelijk Black Industrial Hardcore Trashpunkmetal is!
Op zondag 03 maart 2002 19:20 schreef Summoner het volgende:
Hmmm dat Allmusic is niet erg betrouwbaar hoor. Soms dopen ze iets tot Death Metal terwijl het gewoon Black Metal is.
quote:
Op zondag 03 maart 2002 20:33 schreef Tijn het volgende:[..]
Nou idd! Laatst nog zag ik een band onder Death Bloodsucking Satanical Powerspeedmetal staan terwijl het gewoon duidelijk Black Industrial Hardcore Trashpunkmetal is!
quote:*zucht*
Op zondag 03 maart 2002 20:33 schreef Tijn het volgende:[..]
Nou idd! Laatst nog zag ik een band onder Death Bloodsucking Satanical Powerspeedmetal staan terwijl het gewoon duidelijk Black Industrial Hardcore Trashpunkmetal is!
quote:Psies!
Op zondag 03 maart 2002 23:47 schreef Witchfynder het volgende:
Trash Metal? Dat vind ik Korn enzo.Bands als Exodus en Dark Angel etc. zijn officieel Thrash Metal.
![]()
maar wat is dat eigenlijk voor woord? Thrash? het betekent toch niet afval? dat is trash
quote:To thrash: afranselen, beuken etc.
Op zondag 03 maart 2002 23:57 schreef Metal_Mart het volgende:[..]
Psies!
maar wat is dat eigenlijk voor woord? Thrash? het betekent toch niet afval? dat is trash
Luister naar de muziek. Juist, vandaar de naam.
quote:Ik heb ook wel eens gelezen over Venom's "Welcome to hell". Dat t muzikaal en productioneel een enorme zooi was en daarom 'TRash metal' gedoopt
Op maandag 04 maart 2002 00:15 schreef Witchfynder het volgende:[..]
To thrash: afranselen, beuken etc.
quote:Ja.
Op maandag 04 maart 2002 00:26 schreef Metal_Mart het volgende:[..]
Ik heb ook wel eens gelezen over Venom's "Welcome to hell". Dat t muzikaal en productioneel een enorme zooi was en daarom 'TRash metal' gedoopt
. Maar dat was waarschijnlijk een lulverhaal
quote:
Op zondag 3 maart 2002 23:47 schreef Witchfynder het volgende:
Trash Metal? Dat vind ik Korn enzo.Bands als Exodus en Dark Angel etc. zijn officieel Thrash Metal.
![]()
Bij Thrash denk ik aan Testament, Slayer, Flotsam and Jetsam. Maar dat kan ook weer anders worden ingedeeld uiteraard
quote:Trash dus.
Op maandag 4 maart 2002 00:15 schreef Witchfynder het volgende:[..]
To thrash: afranselen, beuken etc.
quote:Als je per band vraagt: "Zijn er wat band die vergelijkbare muziek maken?" heb je niet die hokjes nodig. Hokjes zijn leuk voor freaks, maar geen noodzaak en het veroorzaakt vaak alleen maar offtopic geleuter, en het is irritant als mensen verkeerde genres toewijzen. Ophouwe
Op zondag 3 maart 2002 15:20 schreef rapedraper het volgende:[..]
Das waar, maar goed het maakt de dingen soms wel duidelijker met behulp van die hokjes.....
quote:Haha, ik wilde al met een zeikreactie komen. Totdat ik het 2e gedeelte van je post las
Trash Metal? Dat vind ik Korn enzo.
Bands als Exodus en Dark Angel etc. zijn officieel Thrash Metal
quote:Je verhaal is inmiddels oud en het wordt vervelend. Nokke nou, voordat ik een doodseskader met daarin onder andere Joey Demaio, Glenn Danzig en Glenn Benton op je af stuur.
Op dinsdag 5 november 2002 15:45 schreef Yokozuna het volgende:
Als je per band vraagt: "Zijn er wat band die vergelijkbare muziek maken?" heb je niet die hokjes nodig. Hokjes zijn leuk voor freaks, maar geen noodzaak en het veroorzaakt vaak alleen maar offtopic geleuter, en het is irritant als mensen verkeerde genres toewijzen. Ophouwe
Ik vind het ook vreemd dat je telkens de discussie weer uitlokt, je hebt zo'n hekel aan hokjes en discussies over in welk hokje een band pas, maar toch breng je het weer onder aandacht...
quote:Zeer handig inderdaad... maar ga er alsjeblieft niet al te veel in hokjes door denken.
Op zondag 3 maart 2002 14:55 schreef rapedraper het volgende:[..]
dankewol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |