Niet doen, gewoon naar de KMS gaan voor de functie OOart, daar lekker sporten, sterk, groot, breed en dik worden en dan rekest invullen om over te stappen naar de CAV. Weet je zeker dat je op de goede manier sterk wordt en hoef je geen troep in je kadaver te trappen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:05 schreef Pumatje het volgende:
Hello
Ik ben door al mijn keuringen heen gekomen!![]()
maar voor een gevechtsfunctie als onderofficier moet ik meer wegen en ik wil ook meer spieren in mijn schouders en armen hebben. Dus wel afgekeurd voor de functie die ik graag wil hebben, anders moet ik naar de Artillerie, en ik wil echt naar de cavalerie![]()
Nou ik fitness al, maar ik wil dit in combinatie gaan doen met goed eten.
Ik heb 3 maanden en ik wil hierin 5 kilo in spiermassa in bovenlichaam aankomen. Het is niet veel tijd dat weet ik, maar hoe kan ik dit bereiken. Heeft iemand hierbij hulp?
Een product als een weightgainer wil ik graag gebruiken, maar wat voor eten moet ik erbij eten?
Tonijn,pasta's..met weightgainer. etc.
Iemand ervaring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zit ook in dienst en de KMS is voor iedereen hetzelfde, dus je graaft net zoveel kuilen dan de rest, je hebt dan 2 jaar om lekker in je vel te komen en je maakt dan veel kans met overstappen. Dus chill gewoon en laat het lekker over je af komenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:33 schreef Pumatje het volgende:
ik houd ook niet van weightgainers Bob
maar ik heb gewoon een veel te snelle spijsvertering. Ik kan vaak eten wat ik wil zonder aan te komen. En jou manier vind ik ook tof, maar ik wil gewoon ja, liever nu iig wel wat aankomen. Mijn afspraak is zoiezo over 3 maanden weer voor de herkeuring weging en kracht van de AFB. dus in die tussentijd wil ik zoiezo gewicht bijhalen.
Onder officier artillerie is natuurlijk ook tof![]()
Zit jij ook in dienst?
En Kless, ik wil het liefst kracht er ook bij natuurlijk dan..
Snelle stofwisseling is opzich geen belemmering tot het aankomen van spiermassa. Gewoon veel trainen en genoeg eiwitten binnenkrijgen, genoeg slapen en je wordt vanzelf zwaarder/gespierder.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:33 schreef Pumatje het volgende:
ik houd ook niet van weightgainers Bob
maar ik heb gewoon een veel te snelle spijsvertering. Ik kan vaak eten wat ik wil zonder aan te komen. En jou manier vind ik ook tof, maar ik wil gewoon ja, liever nu iig wel wat aankomen. Mijn afspraak is zoiezo over 3 maanden weer voor de herkeuring weging en kracht van de AFB. dus in die tussentijd wil ik zoiezo gewicht bijhalen.
Onder officier artillerie is natuurlijk ook tof![]()
Zit jij ook in dienst?
En Kless, ik wil het liefst kracht er ook bij natuurlijk dan..
De differentiatie komt pas na de KMS. Misschien zit er wel iets nuance in, maar veel is echt niet, want uiteindelijk moet je daar militair en onderofficier worden, het vakspecifieke komt wel weer terug in de VTO. Overstappen kan je altijd proberen en zal ook wel lukken schat ik. De vraag die je jezelf moet stellen, wil ik de cav wel? Je gaat nooit op uitzending met je materiaal, (tenzij BVE) en in dat opzicht heeft de art meer te doen. De cav nu in uruzgan voeren alleen infanterie taken uit. Maarja, das een heel andere discussie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:16 schreef Pumatje het volgende:
ja ben al bezig met die doelen![]()
ga gewoon weer verder in de sportschool maar dan meer letten op mijn voeding.
gaat goedkomen.
Maar bob, die gast deed t lijken alsof je eenmaal in de kms zat niet meer over kon stappen naar iets anders. En als de Kms hetzelfde is voor iedereen snap ik helemaal dat gezeik van hem niet, want dan had ie me net zo goed door kunnen laten naar de cavalerie.
Nou ja, ik ben ook niet alleswetend natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:27 schreef Pumatje het volgende:
nou. ik fitness nu 4 keer per week.
exacte oefeningen niet bij naam te noemen.
Maar heb jij geen goed schema voor me dan? En ik hoef niet puur 5 kilo in spiermassa aan te komen, mag ook andere zijn, mijn wens was dat, maar dat is dus hoor ik van jou onbereikbaar
Er na, en begin eens met 3-4 eieren per dag.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:42 schreef Pumatje het volgende:
ehm, moet ik nu eten voordat ik fitnessen ga, of na ? En hoeveel eieren is me aangeraden per dag te eten?
meer eieren, vlees en zuivel eten.... en bij de fitness weinig reps, veel rusttijd en grote gewichten...quote:Op zondag 9 maart 2008 12:42 schreef Pumatje het volgende:
ja dank je. Ik eet gewoon de hele dag door.
Ben vanmorgen met de 2e dag weer begonnen aan een eetdag zoals ik hem elke dag indelen wil.
Ik wordt wakker.. Goede morgen drankontbijt ( die melk/yoghurt met vezels enzo, je kent het wel ).
Daar 2 scheppen weightgainer in.
dat met een kom Muesli
smiddags 4 bruine boterhammen met kaas.
Daarna Salade, met kip , tomaat, mais etc.
daarna avondeten pasta, of gewoon grote maaltijd met kip en rijst.
en 's avonds ja, wat er nog in huis is.
Zodra meer die XXL weightgain onzin binnenis wat een gehele maaltijd vervangen moet maar niet het gevoel van volzitten geeft gaat dat er nog tussen.. beetje fitnessen erbij, hoppa
ehm, moet ik nu eten voordat ik fitnessen ga, of na ? En hoeveel eieren is me aangeraden per dag te eten?
BMI is de meest waardeloze maatstaf die bestaat, geloof mequote:Op zondag 9 maart 2008 13:51 schreef Pumatje het volgende:
hoeveel reps dan???
met hoeveel kg beginnen?![]()
en welke oefeningen? Eigelijk vooral bankdrukken?
en het hoeft niet puur spiermassa te zijn hoor
moet gewoon op een goed BMI komen, dat ik nu heb is ook te laag.
19,2
ik wil op 20,8 komen.
hahah iddquote:Op zondag 9 maart 2008 15:12 schreef Sloper het volgende:
[..]
BMI is de meest waardeloze maatstaf die bestaat, geloof me
Wat is je huidige gewicht/lengte?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |