quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:46 schreef Erosjuhhh het volgende:
nee je mag ook met je ouderwetse ov reizen in de metro.
bij sommige poortjes zit een stempelautomaat en daaronder een lezer waar je je ov kaart in moet drukken (of je strippekaart / treinkaartje) en dan gaan de poortjes open.
zeer tijdrovend en irritant als je je ov in je portomonnee hebt achter zo'n plasticje. Nog erger is wanneer je hem somewhere in je jas of tas hebt.
Bij sommige stations heb je noodknoppen. als je die indrukt gaan alle poortjes open! doe ik meestal omdat ik altijd ruzie heb met die poortjes.
dus? als t druk is en die poortjes doen er te lang overquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:24 schreef Dulk het volgende:
[..]
je weet dat alle camera's 24/7 alles recorden ?
Dus de Rotterdammers mogen ook betalen voor touristen en andere stadsbezoekers die er gebruik van maken?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:04 schreef JohnDDD het volgende:
Sowieso vraag ik me af waarom mensen zonodig voor de metro moeten betalen. Zo duur kan dat niet zijn, iedereen in de stad maakt er gebruik van, ik zou zeggen belast het lekker door ofzo.
Een metro wordt elke maand wel grafitti-vrij gemaakt. Elke week valt er wel een metro kapot uit. De stations e.d. worden elke dag/week schoongeveegd. sommige stations moeten opengemaakt worden door personeel wil men naar binnen kunnen. De gemiddelde RETlift valt elke maand kapot uit. De dikke mensen achter het loketje bij Capelse Brug, Kralingsche Zoom, Beurs e.d. krijgen salaris. Kortom: Niet bepaald goedkoop.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:04 schreef JohnDDD het volgende:
Haha ik zit moet echt lachen van dit topic, wat nutteloos dan die domme poortjes.
Sowieso vraag ik me af waarom mensen zonodig voor de metro moeten betalen. Zo duur kan dat niet zijn, iedereen in de stad maakt er gebruik van, ik zou zeggen belast het lekker door ofzo.
Inderdaad, waar met koeieletters op staat ALLEEN OV-CHIPKAART.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:16 schreef IHVK het volgende:
020'ers lopen weer eens achter.
Ga eens met je tijd mee man!![]()
En nee je hoeft geen Chipkaart te hebben, dat is alleen bij de roze poortjes.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:19 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Inderdaad, waar met koeieletters op staat ALLEEN OV-CHIPKAART.
Ik irriteer me zwaar aan mensen die dan toch door het poortje heen willen. Of die niet naar de pijltjes kijken en zo in de tegenovergestelde richting erdoorheen willen.
Espanjolenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:57 schreef GasTurbine het volgende:
Spanjolen(hebben we die ook maar gehad)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |