Dat is wat ik zochtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:03 schreef Mr._Incredible het volgende:
Routenet.nl heeft de optie om aan te geven dat je een vrachtwagen bent, dan ben je in ieder geval een stap in de goede richting. (wat snelheid betreft)
Ik weet namelijk niet in hoevere het systeem je dan een andere route zou kunnen geven vanwege het feit dat vrachtwagens niet overal mogen rijden.
[edit]
http://www.onderweg.nl/ kan je een geavanceerde route plannen waarbij je aan kan geven dat je met caravan rijdt.
[/edit]
Hij wil geen route waar je 80 mag, maar de snelste route voor een voertuig dat niet harder dan 80 kan. En dat hoeft natuurlijk helemaal niet dezelfde route te zijn als voor een voertuig dat 120 kan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:57 schreef mrPanerai het volgende:
wrom wil je een route waar je max 80 per uur mag....de weg is toch hetzelfde...
Ja dat snap ik, maar als je snelwegen vermijden kiest kiest hij alleen provinciale wegen. Blik op de kaart vertelt de rest.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja en?
Met 80km/h mag je best op een snelweg rijden hoor.
Het gaat erom dat de routeplanner voor mij berekent wat het snelste is, via de snelweg of binnendoor.
Voor een personenauto zal via een snelweg vrijwel altijd het snelste zijn omdat hij daar 120km/h kan rijden. Maar als je maar 80km/h kan hoeft dat niet altijd.
Oh, van wie?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:10 schreef blup het volgende:
Je moet minimaal 60 rijden op de snelweg,
" Om op een autosnelweg te mogen rijden, mag je alleen komen als je met je voertuig minimaal 60 km/uur kan en mag rijden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:10 schreef blup het volgende:
Je moet minimaal 60 rijden op de snelweg, als je vrachtwagen kiest zal hij snelwegen niet vermijden, eerder het centrum van steden.
75quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:10 schreef blup het volgende:
Je moet minimaal 60 rijden op de snelweg, als je vrachtwagen kiest zal hij snelwegen niet vermijden, eerder het centrum van steden.
Dan ben ik blij dat agenten blijkbaar heel coulant zijn bij files! Kunnen ze zo honderden bonnen uitschrijven!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:10 schreef blup het volgende:
Vanmiddag stond ik anders stil hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:10 schreef blup het volgende:
Je moet minimaal 60 rijden op de snelweg
Op mijn bon (lopen over snelweg bij de vijfjaars fokmeetquote:
Niet als er file staat, neequote:Op maandag 10 maart 2008 19:46 schreef k_man het volgende:
Dat je voertuig harder kan en mag wil nog niet zeggen dat je dat ook moet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |