abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 maart 2008 @ 02:56:43 #1
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57237215
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 02:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
mooi zo, liefst een heel jaar wedstrijdstaken, misschien kunnen die zogenaamde supporters dan wat normaler doen ipv alles slopen WAARDOOR er juist politie nodig is.....dat is al belachelijk dat er zoveel politie nodig is bij voetbalwedstrijden
Van dit soort puisterige nerdjes dus .

Hou je eens bij de feiten, meer dan 80 % van de inzet is bedoeld voor het leiden van het verkeer en de in en uitstroom van de mensen. Dat krijg je als je 50.000 mensen op 1 plek hebt.

En natuurlijk zitten er een paar debielen tussen, maar die heb je ook bij het uitgaan. Bovendien is het de fout van de regering dat de clubs deze 'mensen' geen meldplicht mag opleggen, waardoor ze alsnog de stad etc. inkunnen.

Voor de rest : nerdjes, jullie betalen die inzet niet, je vergeet zeker dat de clubs en de supporters zelf ook honderden miljoenen aan belasting betalen. In feit profiteren de nerdjes dus van de voetbalclubs. Als er helemaal geen voetbal meer was, was de schatkist minder vol dan nu.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 03:23:20 #2
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57237393
Toptopic.
2000 light years from home
pi_57237442
Ik ga er serieus op in:

Betaling van hun. Iedereen betaald ervoor naar gelang hun inkomen. Ik verdien bovengemiddeld, dus ik betaal bovengemiddeld mee aan de inzet bij wedstrijden. Voetbal interesseert mij geenfuck, laat alsjelieft de club/supporters zelf betalen.

Over het leiden van verkeer. Bij evenementen waarbij zo veel mesne aanwezig zijn, kunnen mensen worden ingezet als bijbaantje. Agenten (die blijkbaar nodig zijn om het verkeer te regelen in een stadion) zijn duurder. Ik wil daar niet aan meebetalen, doe het verdomme maar zonder politie begeleiding.

Ik blijf het belachelijk vinden, dat een stel supporters zich niet kan gedragen en dat ik daarvoor moet betalen. Kijk eens naar een concert in de arena, evenveel mensen daar, veel minder politie aanwezig. Gaat prima.
Hoera! Weer een kuttopic!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 03:54:35 #4
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_57237596
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 03:29 schreef Trannellius het volgende:
Ik ga er serieus op in:

Betaling van hun. Iedereen betaald ervoor naar gelang hun inkomen. Ik verdien bovengemiddeld, dus ik betaal bovengemiddeld mee aan de inzet bij wedstrijden. Voetbal interesseert mij geenfuck, laat alsjelieft de club/supporters zelf betalen.

Over het leiden van verkeer. Bij evenementen waarbij zo veel mesne aanwezig zijn, kunnen mensen worden ingezet als bijbaantje. Agenten (die blijkbaar nodig zijn om het verkeer te regelen in een stadion) zijn duurder. Ik wil daar niet aan meebetalen, doe het verdomme maar zonder politie begeleiding.

Ik blijf het belachelijk vinden, dat een stel supporters zich niet kan gedragen en dat ik daarvoor moet betalen. Kijk eens naar een concert in de arena, evenveel mensen daar, veel minder politie aanwezig. Gaat prima.
Blablabla. Soms is er meer politie vereist dan op andere momenten. Oh, ik woon in Drenthe, belachelijk dat ik moet betalen voor de politie in de Randstad omdat daar zoveel tuig is! Waarom moet ik uberhaupt meebetalen voor politie bij een concert in de Arena, ik ga er toch niet heen? Waarom al die flitsers, belachelijk dat er automobilisten te hard rijden, heb ik niks mee te maken als treinreiziger! Slaat nergens op. Er worden ook enorm veel inkomsten door voetbal gegenereerd. Sowieso de btw van 20% op alle voetbal-gerelateerde artikelen, en dan zullen er nog wel 1001 belastingen en heffingen zijn waardoor de overheid flink profiteert van een sport die miljoenen mensen bekijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door TC03 op 08-03-2008 03:59:43 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_57237738
quote:
Waarom al die flitsers, belachelijk dat er automobilisten te hard rijden, heb ik niks mee te maken als treinreiziger!
Dat levert juist geld op

Verder wel met je eens trouwens. Iedereen betaalt wel ergens aan mee waar die geen gebruik van maakt.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 07:19:12 #6
106911 daisy_ducky
..............................
pi_57238031
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 02:56 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

[Knip]

Als er helemaal geen voetbal meer was, was de schatkist minder vol dan nu.
Daarom is de benzine zeker ook zo goedkoop nu
  zaterdag 8 maart 2008 @ 07:22:00 #7
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_57238034
Voetbal
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zaterdag 8 maart 2008 @ 07:39:53 #8
13250 Lod
Sapere aude!
pi_57238052
Voetbal is gewoon een kutsport voor mensen met een laag beschavingsniveau.
GNU Terry Pratchett
  zaterdag 8 maart 2008 @ 07:43:29 #9
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_57238057
Normale voetbalsupporters bestaan niet. Allemaal tuig. Slotje.
opgezegd@fok.nl
  zaterdag 8 maart 2008 @ 07:53:59 #10
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_57238074
honderden miljoenen aan belasting?

Ehhm.. wat weet jij dat wij niet weten?
pi_57238226
Voetbal

In de Romeinse tijd, toen had je nog ECHTE spelen. Toen maakten ze elkaar af op het veld, terwijl het publiek toekeek.

Nu maakt ze elkaar af op de tribune, terwijl de spelers toekijken
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_57238236
Mja daarom zijn er ook vele honderden ME'ers bij de grote festivals in Nederland... Die ook nogeens regelmatig ingezet moeten worden! Pauper... De Kromme zou zich voor je schamen.
pi_57238332
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 07:39 schreef Lod het volgende:
pi_57238345
Typisch ook dat 'mensen' zoals de Kromme ook meteen naar den ouden doosch met scheldwoorden en krachttermen grijpen op het moment dat iemand 'zijn' sport aanvalt

Man, laatste keer dat hier in A'dam een huldiging was van Ajax hebben ze weer de halve binnenstad afgebroken. Ik heb gezien hoe die supporters ruiten ingooiden (met name) oudere mensen lastigvielen en intimideerden, en gewoon in het algemeen de beest uithingen. Op het museumplein telde ik ZES busjes ME'ers, terwijl het plein nog niet half vol was. Ter vergelijking: met koninginnedag was het Museumplein tot de nok toe gevuld, en kon men het blijkbaar af met TWEE busjes ME.

Van mij mogen ze ze allemaal opknopen. Tuig.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 09:06:00 #15
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_57238367
quote:
  zaterdag 8 maart 2008 @ 09:41:43 #16
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57238558
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 03:29 schreef Trannellius het volgende:
Ik ga er serieus op in:

Jij betaald bovengemiddeld bla bla

Als voetbal er niet meer was zou je merken wat dat met je beurs deed. Den Haag verdient ontzettend aan het voetbal, ondanks de kosten voor de politie.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 8 maart 2008 @ 09:51:09 #17
242 Pinball
Electric Monk
pi_57238617
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 03:54 schreef TC03 het volgende:

Er worden ook enorm veel inkomsten door voetbal gegenereerd. Sowieso de btw van 20% op alle voetbal-gerelateerde artikelen, en dan zullen er nog wel 1001 belastingen en heffingen zijn waardoor de overheid flink profiteert van een sport die miljoenen mensen bekijken.
Gelul, de enigen die verdienen aan voetbal zijn de voetballers.
De overheid betaalt alleen maar, aan politieinzet, schade en noodlijdende clubs. Eventuele inkomsten aan BTW doen helemaal niet ter zake, want als die supporters dat geld ergens anders aan uitgeven gaat er ook BTW naar de staat.

En daarnaast zijn de meeste 'supporters' natuurlijk gewoon mensen met een uitkering, dus ook via die weg betaalt de overheid alleen maar.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 09:53:26 #18
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57238631
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:51 schreef Pinball het volgende:

[..]

Gelul, de enigen die verdienen aan voetbal zijn de voetballers.
De overheid betaalt alleen maar, aan politieinzet, schade en noodlijdende clubs. Eventuele inkomsten aan BTW doen helemaal niet ter zake, want als die supporters dat geld ergens anders aan uitgeven gaat er ook BTW naar de staat.
Als je het ergens anders uitgeeft dan...

Gast, er komt enorm veel binnen via het voetbal. Hoe je het ook draait, het voetbal word enorm op verdient door de staat.
quote:
En daarnaast zijn de meeste 'supporters' natuurlijk gewoon mensen met een uitkering, dus ook via die weg betaalt de overheid alleen maar.
Zegt genoeg over jou.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  Moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 09:53:41 #19
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_57238634
quote:
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 07:43 schreef FoXje het volgende:
Normale voetbalsupporters bestaan niet. Allemaal tuig. Slotje.
Goeie posts, hulde!
F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 8 maart 2008 @ 09:55:22 #20
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_57238643
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:41 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Jij betaald bovengemiddeld bla bla

Als voetbal er niet meer was zou je merken wat dat met je beurs deed. Den Haag verdient ontzettend aan het voetbal, ondanks de kosten voor de politie.
Heb jjij actuele cijfers hiervan, want volgens mij valt het wel heel erg mee hoor, maar ik ben benieuwd. Het zal niet echt miljarden zijn en dan hebben we het pas over een goede inkomstenbron. Een paar honderd miljoen, daar komt de overheid z'n bed niet voor uit hoor.

De enige reden dat Den Haag voetbal op deze manier toestaat, is omdat het een volkssport is en het volk moet je tevreden houden met brood en spelen, zo simpel is het, voor inkomsten kijkt Den Haag heus wel ergens anders naar...bijvoorbeeld de loonbelasting van dat volk dat tevreden wordt gehouden door een simpel spelletje.

Verder moet voetbal natuurlijk kunnen en dat het wat politie-inzet wat kost is verder niet erg...je kan beter al die josties op een zaterdag of zondag in een stadion hebben, dan dat ze rondbanjeren op straat en de terrasjes bezetten voor mensen als ik. De plebs moeten koest gehouden worden.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  zaterdag 8 maart 2008 @ 09:59:17 #21
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57238664
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:55 schreef Semisane het volgende:

[..]

Heb jjij actuele cijfers hiervan, want volgens mij valt het wel heel erg mee hoor, maar ik ben benieuwd. Het zal niet echt miljarden zijn en dan hebben we het pas over een goede inkomstenbron. Een paar honderd miljoen, daar komt de overheid z'n bed niet voor uit hoor.

De enige reden dat Den Haag voetbal op deze manier toestaat, is omdat het een volkssport is en het volk moet je tevreden houden met brood en spelen, zo simpel is het, voor inkomsten kijkt Den Haag heus wel ergens anders naar...bijvoorbeeld de loonbelasting van dat volk dat tevreden wordt gehouden door een simpel spelletje.
Waarom zoek jij de cijfertjes niet op? Het is vaak genoeg in de media geweest dat er op het voetbal, ondanks de uitgaven, verdient word.
quote:
Verder moet voetbal natuurlijk kunnen en dat het wat politie-inzet wat kost is verder niet erg...je kan beter al die josties op een zaterdag of zondag in een stadion hebben, dan dat ze rondbanjeren op straat en de terrasjes bezetten voor mensen als ik. De plebs moeten koest gehouden worden.
Anders heb je een dikke nek en voel je je verheven boven de rest
Planning:
-
  zaterdag 8 maart 2008 @ 09:59:49 #22
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_57238671
Opgeschoond.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_57238700
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 07:19 schreef daisy_ducky het volgende:

[..]

Daarom is de benzine zeker ook zo goedkoop nu
Vergeet de tabak niet
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:06:19 #24
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57238712
Een normale discussie is dus niet mogelijk hier. De een voelt zich verheven boven de voetbalsupporter (of zal ik crimineel zeggen voor jullie?) en de andere vergelijkt appels met peren.
Planning:
-
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:11:49 #25
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57238769
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:02 schreef Seneca het volgende:
Typisch ook dat 'mensen' zoals de Kromme ook meteen naar den ouden doosch met scheldwoorden en krachttermen grijpen op het moment dat iemand 'zijn' sport aanvalt

Man, laatste keer dat hier in A'dam een huldiging was van Ajax hebben ze weer de halve binnenstad afgebroken. Ik heb gezien hoe die supporters ruiten ingooiden (met name) oudere mensen lastigvielen en intimideerden, en gewoon in het algemeen de beest uithingen. Op het museumplein telde ik ZES busjes ME'ers, terwijl het plein nog niet half vol was. Ter vergelijking: met koninginnedag was het Museumplein tot de nok toe gevuld, en kon men het blijkbaar af met TWEE busjes ME.

Van mij mogen ze ze allemaal opknopen. Tuig.
En dus zijn alle voetbalsupporters zoals die paar malloten. Werkelijk het domste wat ik ooit gelezen heb. Alleen al het idee dat zoiets in je opkomt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')