Is het niet geweldig, zo middenin de nacht?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
Guttegut WA, wat ben je toch een bofbips!!! Twee nieuwe topics in 5 minuten tijd!!
Dat klinkt niet echt gezellig.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:05 schreef tong80 het volgende:
Zappend en alle teletekspagina's van 30 zenders lezen.
voetbalboeken leest diequote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
Tong, lees jij ooit boeken?
Daar twijfel ik ook niet aan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:23 schreef wyccie het volgende:
Natuurlijk leest Tong boeken!
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:26 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een bedlezer. Iedere nacht lig ik voor het slapen nog een uur te lezen. Laatste tijd vooral biografiën, ben nu bezig in de bio van Jacques Brel van Johan Anthierens.
Ik heb even een pauze ingelast omdat ik nog een stapel kranten en tijdschriften moet wegwerken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:28 schreef wyccie het volgende:
En wat is de rest aan het lezen?
In de huiskamer ligt 'Sinner' van Tess Gerritsenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:28 schreef wyccie het volgende:
En wat is de rest aan het lezen?
Ik las een erg negatieve recensie daarvan op dit forumquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
Naast mijn bed ligt 'Next' van Michael Crichton
Ja hoor, echt wel. Niet zo goed als State of Fear, wat ik zijn beste boek vind, maar zeker wel de moeite van het lezen waard. Ik ben helemaal verslaafd aan boeken van Crichtonquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik las een erg negatieve recensie daarvan op dit forum![]()
Is het wat? Ik heb een hoop van hem gelezen.
Mooi, dan houd ik beide in gedachtenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:37 schreef ElizabethR het volgende:
Ja hoor, echt wel. Niet zo goed als State of Fear, wat ik zijn beste boek vind, maar zeker wel de moeite van het lezen waard. Ik ben helemaal verslaafd aan boeken van Crichton
Dat kan ik toch allemaal niet onthouden!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
State of fear heb ik je al een keer aangeraden!!
Die MOET je gewoon lezen, is zo verhelderend!!
I'll take your word for it, ik ken jou beter dan Dagonetquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:46 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een waardeloze recensie!! Ik ben het er totaal niet mee eens, ik vind Next dus een goed boek. Met name doordat het onderwerp, net als in State of Fear, met kennis van zaken wordt omschreven. Hij doet zoveel research voor ie een boek schrijft. Het is gewoon wetenschappelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |